נקודת מבט האנה-
״למה עשית לי את זה?, אני בחיים לא אסלח לך.״ שמעתי את רן ממלמל מתוך שינה, היה לו סיוט ולא ידעתי מה לעשות, ״היי רן.. זה.. זה רק חלום.״ אמרתי והוא המשיך למלמל.. ״תעזבי אותי סופי..״. המשיך, ״רן, תתעורר זה רק חלום.״ ליטפתי את לחייו והוא התעורר בבהלה, ״חלמת חלום רע, אתה רוצה לדבר על זה?״ שאלתי ולא הורדתי את ידי מלחיו, ״לא,אני בסדר.. תחזרי לישון.״ קם מהמיטה ופנה לשירותים, ניסיתי להירדם בחזרה אך לא יכולתי בידיעה שהוא ער, אז קמתי מהמיטה ופניתי לחדר השירותים בחדרו, ״רן, אפשר להיכנס?״ אחרי כמה שניות הוא פתח את דלת השירותים ונתן לי להיכנס, ״מצטער שהערתי אותך.״ אמר כשגבו פונה אליי, ״זה בסדר, אתה רוצה לדבר על זה?״ שאלתי והוא הסתובב אליי, ״פעם אחרת.. בואי נחזור לישון.״ אמר והנהנתי..שעון המעורר העיר אותי וכיביתי אותו במהירות, רן לא היה במיטה, הלכתי לשירותים בחדרו וראיתי את מברשת השיניים שלי ליד מברשת שיניים כחולה- כנראה שלו. מוזר? איך מברשת השיניים שלי הגיעה לכאן? ציחצחתי שיניים, שטפתי פנים וירדתי במדרגות מטה, ״רן אתה כאן?״ קראתי, ״כן בואי למטבח.״ שמעתי את קולו, כשהגעתי למטה ראיתי מלא מזוודות וקופסאות, ״אלו הבגדים שלך והחפצים, שלחתי את דימה שיביא את הכל.״ אמר וסימן לי להתיישב, דימה עמד ליד הדלת ונראה כמו ביריון, כנראה הוא היה אחד משומרי הראש של רן.
״ואו מהר, תודה.. והמבר..״ נקטעתי על ידיו, ״כן אני שמתי אותה שם.״ אמר בחיוך, ״תשבי, הכנתי טוסטים, זה הדבר היחיד שאני יודע להכין, אני מקווה שאת אוהבת.״ אמר וחייכתי, ״בטח.״ התיישבתי בכיסא ואכלנו את הטוסט הטעים שהכין..
אחרי שסיימנו לאכול רן העביר לי את כל הפרטים לגביי העבודה, וכבר קבעתי לו 3 הופעות החודש, ״אני אגיע להופעות?״ שאלתי בהתרגשות קלה שניסיתי ככל יכולתי להסוות, ״בטח, את תיהי מאחורי הקלעים.״ אמר והסמקתי, ״מה עכשיו?״ שאל והסתכל על לחיי האדומות, ״כלום כלום.. מילמלתי ולקחתי את המזוודה שלי והתחלתי להרים אותה למעלה, רן הגיע בשניות, לקח מידי את המזוודה והרים אותה מעלה במהירות שיא. אלוהים הוא היה חזק.
הוא ירד שוב למטה, הרים את שתיי המזוודות הנותרות ביחד ורץ איתן במעלה המדרגות.
״תודה.״ אמרתי והוא חייך, ״את זוכרת שקבענו למחר אחרי ההופעה שלי שנצא לאנשהו ותתני לי הזדמנות?״ אמר והתקרב אליי בעודי מתרחקת אחורה, נתקעתי בקיר שמאחורי והוא חייך והתקרב עוד קצת, הניח את ידיו על מותניי והסמקתי ״ואם אחרי זה אחליט שלא?״ שאלתי והבל פיו הממכר נשף עליי, ״את לא.״ אמר והסתובב, הותיר אותי צמודה לקיר, עם רגליים מוצמדות אחת לשנייה.
אלוהים מה אני אעשה.המשך בפרק הבא💖
YOU ARE READING
המעריצה שלו
Romanceבפעם הראשונה ששמעתי את קולו ביוטיוב, התאהבתי בו, אפילו מבלי לראות אותו התאהבתי בקולו, מילי חברתי הטובה מהיסודי הפתיעה אותי ולקחה אותי להופעה שלהם ושם ראיתי אותו לראשונה, גבר מקועקע, עיניים ירוקות ושיער שחור יפהפייה, גבוה ושרירי, הוא לבש ג׳קט עור וג׳...