VOTE BEFORE READING
.
.
ئێستا من و نیکی خۆمان ئامادە ئەکەین بۆ ئەوە بۆ خوانی ئێوارە بچینە دەرەوە...نیکی: ئامادە نەبوویت گیانەکەم؟
ن/ت: وا تەواو ئەبم
دواتر خۆت ئامادە کرد و نیکیش لە دەرەوە چاوەڕێی ئەکردی..
کە چویتە لای نیکی بینیت تەلەفۆنی ئەکرد لەگەڵ کەسێک کە تۆ هاتی دایخستەوە..
ن/ت: ئازیزەکەم ئەوە کێ بوو قسەت لەگەلی ئەکرد؟...
نیکی: ئۆو ههههه ئەوە کەس نەبوو تەنها قسەم لەگەڵ ئەو کارمەندی ڕێستۆرانت ئەکرد..پێشتر زۆر ئەچووم بۆ ئەوێ وتم بزانم ئێستاش ماوە..
ن/ت: ئۆو باشە..
دواتر تۆو نیکی چوونە نێو سەیارەکەی تۆ وە تۆ سەیارەکەت لێ ئەخووڕی چونکە نیکی وتی کە من مۆڵەتی شۆفێریم نییە..
لە ڕێستۆرانتەکە..
ن/ت: واییی نیکی ئێرە شوێنێکی زۆر خۆشە...بە ڕاستی شوێنێکی دڵ ڕفێنت هەڵبژاردووە..هەموو شار دیارە..
نیکی: هەر شتێک بۆتۆ ئازیزم
خەریکی خواردنی خواردنەکان بوون...وە لە پڕ نیکی پژمی و مێزەکەی پاڵنا...وە سپاگێتیەکە ڕژا بە جلەکانتدا..
ن/ت: ئۆو نەخێر..
نیکی: داوای لێ بردن ئەکەم..
ن/ت: کێشە نییە ئازیزەکەم ئەچمە دەستشۆرەکە و پاکی ئەکەمەوە
نیکی سەری بە مانای بەڵێ جوڵاند...
ن/ت پۆڤ
لە دەست شۆر بووم و خەریکی پاک کردنەوەی عەزیەکەم بووم...هەستم ئەکرد کە ٢ کووڕ زۆر سێرم ئەکەن وە هەردووکیان هاتن بۆلام..
جۆنگکووک: هێی چۆنی کچی جوان...
جیمین: چی ئەکەیت لێرە؟
ن/ت: کوێرن نابینن کە جلەکانم پاکئەکە....
نەیانهێشت قسەکەم تەواو بکەم و پەڕۆیەکیان خستە سەر دەمم و بێ هۆش بووم...
جیمین: پیوو ئەوە بێ هۆش بوو ئێستا چۆن لێرە بیبەینە دەرەوە؟
جۆنگکووک: تۆ خەمت نەبێت هەموو ئەوانە چارە ئەکەم
جۆنگکووک تۆی وەک بووکێک هەڵگرت و تۆی لە دەست شۆرەکە بردە دەرەوە..
گارسۆنێک: ئەوە چی لەو کچە ئەکەن؟!