Kisah bermula selepas Cikgu SITI Sazlina bercerai dengan bekas suami keduanya beberapa bulan selepas PKP Pertama bermula tahun 2020. Cikgu Siti Sazlina telah dua Kali kawin Dan kedua-duanya gagal dengan penceraian. Perkahwinan pertamanya bersama Mohd Azam telah gagal hanya bertahan 2 tahun saja. Kemudiannya Cikgu Siti Sazlina menjanda selama hampir 5 tahun. Perkahwinan kali keduanya sebagai isteri kedua juga gagal Dan berakhir dengan penceraian hanya bertahan 2 tahun sajam Kini Cikgu Siti Sazlina sepenuhnya hidup sebagai single mother ditemankan SEORANG anak lelaki hasil perkahwinan pertamanya.
Cikgu Siti Sazlina mengajar di Salah sebuah Tadika Kerajaan Di Kuala Lumpur. Dia tinggal di sebuah Appartment Di Kawasan Perumahan di Bukit Jalil bersama dengan anak lelaki hasil dari perkahwinan pertamanya. Cikgu Siti Sazlina baru berumur 35 tahun Dan anaknya baru berumur 13 tahun pada tahun tersentuh...sekarang tahun 2023 Cikgu Siti Sazlina sudah berumur 38 Dan anaknya Aliff sudah berumur 16 tahun @Tingakatan 4.
Cikgu Siti Sazlina memilik bentuk badan yang sangat cantik dengan buah dadanya Yang besar bersaiz 38G memang nampak begitu mengiurkan bagi para lelaki yang memandangnya, sudah tentu mereka tidak berkelip mata. Selain dari payu daranya yang besar, Cikgu Siti Sazlina juga memilik punggung yang padat dan tonggek memang sesuai sekali dia mempunyai nafsu seks yang kuat dan menghairahkan. Semua ciri-ciri yang ada pada Cikgu Sazlina merupakan aset Yang berharga bagi dirinya yang menjadi idaman setiap lelaki untuk mendekatinya.
Begitulah serba sedikit tentang latarbelakang awal Cikgu Siti Sazlina bt Jamaluddin...Dan ini akan terus diceritakan nanti apabila sampai pada kisah-kisah selanjutnya.
YOU ARE READING
Gelora Nafsu Cikgu CT Sazlina
RomanceKisah hubungan incest antara SEORANG janda muda bersama anak lelakinya seterusnya bersama beberapa orang Ahli keluarganya Yang lain.