Bab 1 -Permulaan

15.8K 82 1
                                    

Ini adalah kisah kehidupan seks aku yang berlaku antara aku dan anak lelakiku hasil dari perkahwinan pertamaku dengan bekas suami...Aku berumur 35 tahun dan bekerja sebagai Cikgu Tadika Di Kuala Lumpur. Aku berkawin dengan bekas suami pertamaku sewaktu aku berumur 23 tahun. Perkahwinan pertama aku gagal dan bercerai sewaktu anakku baru berumur 3 Tahun. Aku menjadi Ibu tunggal selama 3 tahun lebih dan aku berkawin Kali kedua selepas Itu.

Setelah berkawin Kali kedua aku dan anakku ikut suami berpindah ke Kuala Lumpur Dan aku mula bertugas Di Tadika Kerajaan Di Kuala Lumpur hingga sekarang. Aku kawin Kali kedua ni sebagai second wife. Kami kawin tahun 2017 dan 2018 aku dan anakku ikut suamiku pindah ke KL. Kami tinggal di sebuah Appartment di Kawasan Bukit Jalil yang suamiku belikan. Sebelum aku teruskan cerita tentang kisah aku dengan anakku, ada sedikit peristiwa hubungan aku dengan bekas boy friend Dan suami pertama dan suami keduaku yang akan aku ceritakan selepas ini ...Dan aku selitkan juga permulaan hubungan aku dengan anakku. Hubungan aku dengan suami keduaku bermula selepas aku diceraikan oleh suami pertamaku...Kami menjalani hubungan tanpa ikatan perkahwinan seperti suami isteri hampir 4 tahun.

Untuk pengetahuan korang semua, semasa aku Masih anak Dara aku merupakan gadis yang boleh dikatakan sosial, aku ada ramai boy friend sejak dari aku Tingkatan 3 lagi..Aku suka join Dan follow budak2 group kereta Perdana...masa tuu memang sgt popular ke sana sini tour seluruh Semenanjung.
Pengalaman seks pertama dan aku pecah Daraku semasa cuti sekolah Tingkatan 4 bila aku join dan follow Boy friend aku pergi tour ke Utara masa tuu Kita orang stay Di Area Batu Peringgi Hotel.

Boy Friend pertama aku yang group Perdana Tu nama dia Herman. Aku follow dia bersama dgn 10 org lagi couple...Ada yang dah kawin bawa wife dan Ada yg belum kawin bawa girl friend dorang, Dan aku termasuk laa dalam yang belum kawin tuu. Masa Kita orang Di Pulai Penang Kita orang check in hotel Di Baru Peringgi masing-masing tempat satu bilik untuk couple masing-masing. Aku dengan Herman duduk satu bilik standard satu katil king size jer. Herman sebenarnya sudahpun bekerja Di sebuah Jabatan Kerajaan Di JB. Malam tuu setelah masing-masing penat berjalan Kita orang masuk bilik untuk rehat kerana esoknya Kita akan ke Padang Besar.

Malam tuu laa aku kehilangan virgin Ku kerana telah Ku serahkan pada Herman yang aku cintai. Selepas masuk bilik Herman pun suruh aku tukar pakaian Dan Mandi..
Herman: Sayang jom I nak mandi sama2 dengan syg boleh tak..Tanya Herman padaku.
Aku mulanya agak kaku walaupun ini bukan pertama kali Aku Dan Herman berduan. Kita pernah berduan sebelum ini dan pernah juga ringan-ringan ..beromen...Herman selalunya akan kissing Aku Dan ramas buah dadaku setiap Kali Kita berjumpa tetapi tidak lebih daripada itu. Malam ITU sekali lgi aku tewas diperlukan Herman....Herman memulakan fore play Yang aku memang suka sangat. Dia mula kissing mulut aku sambil tangannya meramas2 tetekku yang pejal Dan besar bersaiz Extra 38G.. agak lama Herman menghisap lidah Ku Dan kemudian dia mula beralih ke dadaku Dan terus menjilat serta menghisap puting tetekky yang dah lama tegang Dan keras...Sedappnya sayang...aku berasa sungguh sedap Dan pantatku mula beraksi terkemut-kemut mengeluarkan air melilih Di celah2 pukiku. Gerakan Herman kini mula berubah ke arah bawah celah pahaku. Herman memulakan serangan dengan menguakkan pahaku dan aku kini telah terkangkang, tanpa menunggu lebih lama Herman mula menjilat2 dialur lubang pukiku. Air maziku yang dari tadi telah meleleh keluar kini bercampur dengan air liur Herman. Aku Rasa sungguh nikmat sekali bila terasa lidah Herman bergerak-gerak macam mengorek-gorek dan menjolok-jolok ke dalam lubang pukiku.

Argghhhhh... sedapppnya sayang...jilat laju-laju sayang..keluhan kesedapanku berselang seli dengan erangan penuh kenikmatan aku rasakan. Akhirnya aku dah tak tertahan lagi terus menyemburkan air nikmatku keluar dengan banyaknya sambil Herman terus menghirup dan menelan semuanya tanpa sedikitpun merasa jijik. Klimaks pertamaku tiba tanpa memberi amaran pada Herman. Aku terasa pahaku keras mengejang dan punggungku terasa bergetar-getar keasyikan Dan kesedapan Yang jarang-jarang aku nikmati.

Herman tanpa membuang masa terus bangun dan terus membuka sekiranya dan masa out juga mataku terpandang batangnya yang dah terpacak tegang keras besar dan panjang.

Sazlina: Ahhh dah tegang batang sayang ni keras giler....tak sabar Lin nak Rasa masuk kat dalam puki Lin ni

Herman: Baby suke Kerr...Nak sayang masukkan Sekarang Ker?

Sazlina: Cepat laaa sayang..baby dah tak tahan ni dah terkemut-kemut puki baby ni haaa..

Herman: Ok baby tahan ..nak masuk tekan ni ..
Terus saja Herman menjolok-jolok batang butuhnya ke dalam lubang puki Sazlina yang dah becak dengan air mazi tuu. Walaupun ini bukanlah Kali pertama lubang puki Sazlina dimasuki batang butuh kerana sebenarnya dia telahpun pecah daranya semasa berumur 15 tahun lagi masa tuu dia dalam Tingkatan 3. Kisah Sazlina pecah daranya akan diceritakan dalam Bab lain nanti sewaktu dia dirogol Oleh Bapa dia sendiri Dan juga selepas iti semasa dalam Tingkatan 5 adik lelaki dia sendiri Firdaus menodainya.

Sazlina: Arghhhh besarnya sayang panjang lagi...tekan dalam2 sayang.. sedapppnya.

Sazlina mengerang panjang suaranya kuat sekali. Dia tidak dapat menahan suaranya keluar seperti menjerit-jerit kerana kesedapan batang Herman yang masuk menjolok sorong tarik ke dalam lubang pukinya. Memang sudah lama dia menginginkan batang seorang lelaki yang besar dan panjang. Batang butuh Herman walaupun besar dan panjang tetapi masih belum dapat mengatasi besar dan panjangnta batang butuh Bapa Sazlina sendiri.

Setelah puas menjolok-jolok sorong tarik Herman Masih belum merasa ingin mencapai klimaksnya..Air Mani Herman Masih jauh lagi terasa nak terpancut walaupun Siti Sazlina telah dua Kali mencapai klimaksnya. Kali kedua Siti Sazlina klimaks Herman telah menekan batangnya sedalam-dalamnya hingga terkena Batu meryam Sazlina hingga diri Sazlina mengeletar mengigil-gigil menahan asakan batang Herman yang panjang dan panjang tu. Argghhhhh....tekan dalam-dalam sayang...keluhan Sazlina mengerang kesedapan.

Herman terus menjolok laju Dan menekan sedalamnya sambil menghisap puting susu Sazlina yang keras dan tegang. Puas menghisap Herman meramas-ramas dengan kuat dan merah buah dada Sazlina yang besar tuu menyebabkan Sazlina mengeliat sedikit sakit bercampur kesedapan..Kali ini Herman tidak menahan dapat menahan lagi kegatalan ada hujung kepala butuhnya dengan kemutan demi kemutan dari puki Sazlina. Sazlina terus mengemut-gemut pukinya semahunya sambil mengoyang-goyang punggung tonggeknya Di bawah hempapan Herman. Disebabkan terlalu sedap Oleh kemutan burit Sazlina yang semakin kuat dan mencengkam batang Herman dia pun terus memancutkan air nikmatnya ke dalam lubang puki Sazlina berdas- das seperti pancutan air paip memasuki lubang puki Sazlina. Herman rebah di atas dakapan Sazlina. Mereka berdua terus terlelap lena masing- masing- selepas Itu terdampar telanjang bulat tanpa ditutupi sebatang pakaian. Sepanjang malam itu Sazlina telah dikerjakan Herman sebanyak 3 Kali...

Gelora Nafsu Cikgu CT SazlinaWhere stories live. Discover now