Dalam bahagian ini nanti aku akan ceritakan bagaimana kegiatan seks aku bermula dengan Anak remajaku sendiri.
Update cerita permulaan aku dengan anakku sendiri bermula awal yg lain kerana atas permintaan ramaiAnakku@Alif panggilan singkatnya adalah seorang anak yang bijak dan berbadan tegap seperti ayahnya@ex hubby. Wajahnya hampir seiras dengan wajahku sendiri. Dalam usia begini Alif sudah mula mengalami perubahan hormon padan tubuhnya. Dia menjadi semakin tinggi dan tegap. Alat kelaminnya@butuhnya juga semakin membesar dan memanjang. Kadang kala dia terasa seperti ingin melakukan sesuatu untuk melegakan dirinya. Dia sentiasa berasa resah dan gelisah tetapi dia sendiri tidak tau mengapa. Suatu hari dia telah diberi pinjam sekeping pendrive lucah oleh kawan sekolahnya lalu dia terus menonton dengan laptop sebaik saja dia pulang ke rumah. Apa yang ditontonnya telah membuat nafsu jantannya membuak-buak. Cerita didalam video pendrive yang dipinjam dari kawannya itu membuatkan zakarnya tegang keras mencanak-canak. Secara spontan dia telah mengusap-ngusap batang butuhnya itu. Semakin diusap semakin enak kesedapan dirasanya. Seketika kemudian terbitlah air pekat diujung kepala zakarnya itu. Dia mendengus-dengus keenakan. Benih pekat itu memancut- mancut dengan deras dan pekat sekali mengenai tilam dan cadarnya dan dia berasa begitu puas dan lega sekali lalu terus tertidur kepenatan.
Pada pagi esoknya ketika aku@Lin mengemas katil anak lelakiku itu aku telah terjumpa tompok-tompok air mani yang telah kering. Aku tersenyum sendirian kerana aku mengetahui bahawa anak lelakiku itu telah mula faham tentang seks dan persetubuhan. Aku membuat keputusan untuk merahsiakan hal itu daripada disedari oleh anakku.
Semenjak Alif mengenal erti seks dan persetubuhan dia telah menjadi ketagihan dengan rasa nikmat pamcutan air mani semasa dia melancap zakarnya. Nafsunya pula mula membuatkan dia berfikir dan beranggan-anggan yang bukan-bukan. Selama ini ramai kawan-kawan sekolahnya bercerita tentang tubuh mamanya Lin yang solid dan sempurna itu. Dia sendiri dalam diam-diam sebenarnya mengagumi tubuh mamanya itu.
Kadang-kalal dia pernah ternampak tubuh bogel mamanya ketika mamanya itu mengelap badan selepas mandi tanpa menutup pintu bilik. Butuhnya menjadi tegang dan keras secara tiba-tiba apabila dia membayangkan kemontokan tubuh mamanya yang berusia 38 tahun iti, terutamnya di bahagian dada dan punggung mamanya. Sememangnya tubuh Lin sama padat dan montok seperti waktu dia remaja dulu (seperti gambar di atas). Tangannya mula mengusap-usap lembut batang butuhnya yang berdenyut-denyut itu. Ia hanya mengambil masa beberapa minit sahaja untuk air maninya memuncerat-cerat terpancut keluar dengan pekat dan deras.
Ketika Alifd tertidur dalam kepuasan dalam keadaan bogel terasa seperti ada orang duduk dinatas katilnya. Apabila dia membuka matanya dia terlihat mamanya Lin sedang mengusap-usap batang zakarnya yang masih keras menegang itu tersengguk-sengguk di hadapan mata mamanya. Aku@Lin cuba mententeramkan anak lelakiku itu.
"Aliff terperanjat mama ada di sini?" Tanyaku padanya.
Aliff hanya mampu mengangguk lesu.
"Maafkan Aliff Mama. Aliff kepanasan tadi tuu yang Aliff tertidur macam ni"..Aliff memberi alasan.
" Mama faham. Aliff...kenapa mama nampak macam ada tompok-tompok atas cadar Aliff ni?"
"Aliff. Aliff pancut air mani ya. Aliff melancap yer?" Aku terus memotong cakap anakku Aliff.
" Mesti banyak dan pekat air mani anak mama ni dah terpancutkan Aliff?" Aku tanyakan dengan nada sedikit bunyi kelembutan mengoda."Maafkan Aliff Mama" ..anakku hanya mampu menjawap lemah
"Tak mengapa". Mama fahamm gelodak zakar Aliff tuu". Sambil tanganku merapati alat pembiakan Aliff lalu mula mengusap-usapnya dengan lembut.
Allif tersentak dengan kelakuan mamanya tetapi kemudiannya dia mula merenggk-renggek kesedapan dan mula menunjal-nunjal genggaman mamanya. Zakarnya semakin mencanak-canak apabila diusap-usap lembut sebegitu rupa. Lin terus menerus mengusap lembut batang zakar anaknya dengan urutan atas - bawah. Setiap kali genggamannya mencecah kepala zakar anaknya ..dia dapat melihat takuk itu mengembang dengan begitu besar sekali.
"Aliff ... sayang air mani Aliff bazir terbuang begitu saja..membazir tau?" Ucapku lembut penuh mengoda pada anakku itu.
"Aliff tak tahu nak buat macam mana lagi mama" sementara itu Aliff sudah mula tenang dan asyik khayal stim dengan usapan mamanya.
"Benih Aliff ni adalah penyambung zuriat dan Aliff sepatutnya pancutkan benih Aliff tu ke dalam saluran peranakan perempuan".
Kemudian dengan selamba Lin merapatkan bibirnya kepada kepala zakar anaknya Aliff yg besar itu lalu mengucup lubang kencing anaknya itu. Kemudian dia memasukkan kepala batang zakar anaknya ke mulutnya lalu mengulum dengan begitu lembut dan enak sekali.
Aliff terus mengerang - ngerang dan menjerit perlahan kenikmatan. Batang zakarnya sekarang sepenuhnya berada di dalam kesuaman dikemamkan dalam mulut mamanya sendiri. Sungguh Aliff terkejut dan diluar jangkaannya apa yang dia anggan-anggankan selama ini menjadi kenyataan...ibunya sendiri telah merealisasikan apa yang selama ini dia inginkan.
Aliff terasa begitu nikmat yang teramat sangat yang selama ini belum pernah dirasainya lebih nikmat daripada dia melancap dengan tangannya sendiri. Sambil mamanya mengulum zakarnya itu, Lin mengusap-usap lebut kedua-dua biji telur zakar anaknya Aliff. Seketika kemudian Lin berhenti mengulum alat pembiakan anak lelaki remajanya itu. Dia sudah berpengalaman tahu jika dia meneruskan kuluman itu untuk beberapa saat lagi maka pastina air mani anaknya Aliff akan memancut mencerat-cerat keluar.
Aliff agak tersentak bilamana mamanya Lin berhenti mengulum zakarnya dan dia seperti berasa agak kecewa sedikit. Aku@Lin terus bangun dari katil Aliff anaknya itu lalu merenung mengoda ke matanl anaknya itu. Aliff tersipu-sipu malu. Kemudian dengan perlahan Lin membuka bajunya beserta batu dalamnya lalu terserlah sepasang buah dada yang kelihatan amat subur bentuknya dengan saiz yang sungguh besar 38F.Mata Aliff tidak berkelip merenung buah dada mamanya yang pernah satu ketika dulu dihisapkan untuk meminum air susunya. Kemudian Lin terus melorotkan seluar pendek yang dipakainua lalu menampakkan dengan jelas bentuk paha dan betisnya yang sememangnya sempurna itu
Lin kemudiannya membelakangkan Aliff lalu dengan selamba melorotkan seluar dalamnya. Aliff kini dapat melihat dengan lebih dekat dan jelas betapa montok dan padatnya bontot mamanya itu. Bontot Lin sememangnya lebar dan gebu tonggek. Alur duburnya hampir tidak kelihatan oleh pipi bontotnya yang gemuk dan berselulit itu. Zakar Aliff makin tersengguk-sengguk penih dengan nafsu ghairahnya. Di hadapannya sekarang berdiri mamanya sendiri dalam keadaan telanjang bogel. Mata Aliff tanpa berkelip merenung ke bawah pusat mamanya dengan jelas nampak segi tiga emas burit mamanya yang begitu cantik dengan berbulu halus ditrim begitu mempersonakan. Burit mamanya yang begitu sempurna dengan ketembamannya luar biasa menambahkan lagi nafsu Aliff. Dia sedar yang burit mamanya itulah tempat dia dikeluarkan dulu semasa mamanya melahirkan dia dan burit jugalah menjadi kegilaan para lelaki yang menginginkan mamanya.Lin perlahan-lahan menghampiri anaknya dan dia melihat air mazi keluar sedikit demi sedikit melalui lubang kencing Aliff anaknya. Dia tahu anaknya itu sudah tidak sabar-sabar untuk merasa keenakan dan kenikmatan tubuh perempuan buat kali pertama.
YOU ARE READING
Gelora Nafsu Cikgu CT Sazlina
RomanceKisah hubungan incest antara SEORANG janda muda bersama anak lelakinya seterusnya bersama beberapa orang Ahli keluarganya Yang lain.