Nota : Bagi memudahkan penulis mencerakinkan jalan cerita serta untuk membuat penceritaan menjadi lebih nyata, penulis akan menggunakan ganti nama aku@Siti Sazlina itu sendiri sebagai warak utamanya. Selanjutnya nanti bilamana penulis menggunakan ganti nama aku ini bukan bermakna cerita ini adalah berkaitan dengan diri penulis tetapi hanya sebagai menghayati watak utamanya saja iaitu Siti Sazlina.
Peristiwa aku dikerjakan Herman semasa Di hotel Di Batu Feringgi Penang aktiviti seks aku bersama Herman semakin kerap berlaku. Boleh dikatakan setiap hujung minggu aku akan dibawa oleh Herman check In Di hotel sekitar Johor Bahru.
Lin (nama pangilan biasa bagi kawan-kawanku) Kadang-kadang Herman lebih suka panggil Lin saja Dan aku lbih suka panggil Herman dengan pangilan Man saja. Petang Sabtu tuu Herman call aku ajak keluar Dan check in kat Hotel Puteri Pacific Di JB. " Lin jum Malam ni Kita pegi karaoke" ..tempat biasa pastu Kita stay kat Puteri Pan Pacific kata Herman padaku masa dia call tu. Aku jawap, " Lin Ok jer" ..Man datang laa ambik Lin kat umah nanti petang sikit dalam kul 5 ptg camtu" kataku lagi. Aku tidak banyak soal sangat sebab aku memang dah gian nak merasa batang Herman dalam cipapku. Dah seminggu aku tidak merasa kesedapan batang Herman dalam cipapku. Tapi aku belum tahu rancangan Herman sebenarnya.
Dalam bilik karaoke yang Herman tempah aku masuk dan melihat Ada beberapa orang lagi lelaki semuanya 5 orang termasuk Herman. Hanya aku sorang saja perempuan dalam bilik tu..semua lelaki tuu kawan- kawan Geng Perdana Herman Dan semua mereka aku dah kenal sebelum ini. Oleh kerana aku dah kenal mereka ini aku merasa tidak kekok sangat Dan aku terus saja melabuhkan punggungku atas kusyen sebelah dengan Herman. Masa keluar tadi aku memang dah pakai agak seksi dengan T-shirt ketat Dan skirt agak pendek kerana aku sangka hanya Kami berdua saja. wahhh..wow..seksinya kau Lin Malam ni...tak sangka aku body kau solid tul laaa..tegur Azman kawan rapat Herman yang selalu ke Hulu ke hilir dengan Herman..sambil matanya tak lepas dari merenung ke arah tetek aku yg tersembul dalam T- shirt ku..Aku tidak membalas hanya tersipu senyum sambil meneguk air coca cola didepanku. Kawan-kawan Herman yang lainnya terus menerus menyanyi..Usop, Joe, Dan Ricky tidak menghiraukan aku buat sementara kerana asyik menyanyi.
Tak lama lepas tuu aku merasa kepala aku ringgan saja Dan nafsu aku Naik membuak-buak terasa cipap Ku berdenyut2 nakkan sesuatu Yang sedapp Dan tetek aku mula terasa keras dan puting Ku menegang..Aku merasa Mata Ku mula terasa serangan mengantuk tapi tak pulak nak Tidur.Aku Rasa lain macam saja stim giler nak merasa batang untuk masuk dalam lubang cipapku Yang dah lembab berair. Dalam pada tuu Herman mula memeluk Dan meraba2 paha aku ...Makin laaa aku Rasa stim sangat masa tuu aku dah dapat menahan lagi nafsu Ku. Aku terus kissing Herman Dan tangan Ku terus ke celah pahanya membuat zip seluar jean Herman. Aku Yang separuh sedar mula menarik keluar batang Herman Dan memulakan aksi Blowjob yg aku memang suka sangat. Batang Herman aku isap Dan jilat kepala butuhnya dengan rakus sekali. Tak semena2 aku terasa Ada tangan lain mula maramas2 tetek Ku dari arah sebelah belakang..bila aku toleh aku terlihat Azman tersenyum Dan mengenyit matanya. Azman mula membuka pin bra Ku Dan menarik bra aku Dari belakang Dan Kini tetek aku dah terdedah kerana T-shirt Yang aku pakai sudah lama Herman lepaskan dari tadi lagi. Manakala tangan Herman pulak mengosok2 cipap ku Yang dah basah lencun kerana air mazi Ku Yang banyak keluar meleleh Di celah2 puki aku.
Kini aku telah sepenuhnya dibogelkan tanpa sehelai pakaian lgi .Herman Dan Azman bergilir-bergilir meramas tetek Ku Dan mula menjilat pantatku yg dah basah lembab..kini aku lihat Herman Dan Azman dah sama2 bogel. Herman kini mencangkung Dicelah paha Ku Dan mula menekan2 batangnya ke arah bibir pantatku manakala Azman berada Di sebelah atas kepalaku menghulurkan batang butuhnya ke mulutku Dan memonta aku mengulum Dan menghisap batang butuhnya Yang gemuk Dan panjang itu. Dicelah paha aku merasa senak Dan sedap sekali bila batang Herman mula menusuk masuk ke dalam pantatku. Herman mula menghenjut Dan menyokong tarik batang butuh dia ke Dalam pantatku yang aku Rasa Penuh sekali..sambil Saman terus menjolok2 butuh dia ke Dalam mulutku. Aku Kini betul2 merasa sungguh Nikmatnya Yang tak terhingga bila kedua2 lubang bawah Dan atas Ku Penuh dengan dia batang butuh Herman Dan Azman. Mereka berdua semakin laju sotong tarik butuh mereka sambil aku terus mengemut Dan mengemutkan batang Herman dalam pantatku ..sedapppnyaaa B...kuat lagi B...henjut Lin Laju2...laju lagi B...arggggghhh sedapppnya....aku mengerang kesedapan
YOU ARE READING
Gelora Nafsu Cikgu CT Sazlina
RomanceKisah hubungan incest antara SEORANG janda muda bersama anak lelakinya seterusnya bersama beberapa orang Ahli keluarganya Yang lain.