Sabah gözlerimi pencereden gelen ışık yüzünden açmak zorunda kaldım. Kahretsin! Bu gün iş var. İşimi seviyorum fakat bazen yorucu olabiliyor. Kendime gelip yataktan kalkmak için yerimde doğruldum. Ayaklarım buz gibi zemine değdiğinde tamamen kendime geldim. Ağır adımlarla banyoya gittim. Aynadaki yansımama baktım. Korkunç.. Tanrım, yüzümü hiç sevemedim. Gözlerimin altı kabarık içi ise bomboş. Bomboş gözler çok şey ifade ederdi aslında. Bomboş odalar, bomboş koridorlar gibi değil bu. Bomboş kalp, bomboş bakışlar bir sürü şey ifade ediyordu. Ve ben yıllardır bu boşlukta yaşamak için çırpınıyordum.
Musluğu açıp avuçlarıma biraz su aldım yüzümü yıkadım dişlerimi de fırçalayıp durulanmadan çıktım. Mutfağa gittim yine adımlarım ağır. Geçen haftadan kalma mısır gevreği vardı masada onu aldım ve yemeye başladım. Daha fazla yiyemeden odama gittim ve üzerimi giyindim. Beni işe uğurlayacak kimsem yoktu hayatımda. Benim hayatım bile yoktu.
Şirkete vardım. 20 dakika gecikmiştim. Genelde asansörle çıkardım ofise ama şimdi merdivenleri tercih ettim. Odama vardığımda ofis çalışanım benden önce gelip kapıyı açmıştı.
C:Hoşgeldiniz efendim
D:Hoşbuldum Chuuya. Ben gelene kadar üzerinde çalıştığımız yeni işe göz attın mı?
C:Evet efendim. Kamera kayıtlarında bir şey bulunmadı. Adamın öldürüldüğü gece kameranın çekebildiği alan karanlıkmış.
D:Pekala gerisini bana bırak
Evet. Benim adım Dazai. 27 yaşındayım. Ve bir cinayet-arama ekspresiyim. Ofis çalışanım olan Chuuya ise 25 yaşında. 3 yıldır hoşlanıyorum. Fakat ona olan hislerimi dökemedim. O dedektif değil psikolog gibi bir çalışan. Şüpheli insanlarla o konuşur. Ve herkesi anlamaya çalışır. Beni ise şimdiye kadar hiç anlamadı. Hani gözler kalbin aynasıydı?
C:Bu seferki iş biraz zor gibi duruyor efendim adam cinayeti işledikten sonra ortadan kaybolmuş. Arabası yokmuş telefon gibi bir cihazı da yok elimizde. İpucu bulmak çok zor.
D:Chuuya bu adamı bulmak kolay olacak. Cinayet işleyip ortadan kaybolan bir insan suçludur. Ve aptaldır. Aptallar beynini kullanamaz. Mutlaka bir yerlerde iz bırakmış olmalı. Onu bulacağıma dair yemin ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still in my heart~
FanfictionKaç yıllık iş arkadaşı Chuuya'dan hoşlanan Dazai ve onun gizli aşığı olan Chuuya arasındaki ilişki Dazai'nin babasının ani ölümü ile değişecek