Bölüm 14

157 24 0
                                    

Then

"Senin gibi biriyle daha önce hiç tanışmadım." dedi Cas ve Dean gözlerini tekrar ona odakladı. Sam'in Jess'i dans pistine nasıl götürdüğüne bakıyordu. Dean kaşlarını kaldırdı.

"Ne demek istiyorsun?" Dean sordu ve biraz savunmaya geçti ama diğer insanlardan bu konuşmanın nerede biteceğini bilecek kadar çok şey duymuştu. 


Now

"Çok bencil olmayan biri." dedi Cas ve kulağa dürüst geliyordu. Dean başını eğdi ve gülümsemesini sakladı. Cas onunla gerçekten flört etmiyordu ama bu Dean'i utandırmaya yetiyordu. Övgü konusunda hiçbir zaman iyi olmamıştı.

"Ben sadece... kibar olmaya çalışıyorum. Özel bir şey yok." Dean, eğer bir hiçmiş gibi davranmaya çalışırdı ancak Cas aynı fikirde değildi. Başını salladı ve iç çekti.

"Sen çok özlesin ve bunun farkında bile değilsin." dedi Cas ve Dean elini çekmek istedi. Biraz sakinleşmesi için dışarı çıkıp soğuk gece havasının bir kısmını solunması gerekiyordu. Cas gitmesine izin vermedi.

"Cas..." Dean mırıldandı ama Cas gülümsedi. Hala aralarında Dean'in elini tutuyordu ama boştaki elini bardağını almak için kullandı.

"İnan bana Dean. Korunmayı hak ediyorsun." dedi Cas ve Dean gerçekten anlamıyordu. Cas, Dean'in tek başına olduğu ve bazen dışarıda uyumak zorunda kaldığı gerçeğinden mi bahsediyordu? Belki de Sam'in hayatına geri dönmesine izin vermeliydi. 

"Hayır." Dean cevap verdi. Koruyucu meleği olmayan insanlar kötü insanlardır. Bunu herkes biliyordu ve Cas'in Dean'in yine onunkini bulacağına inanması, bunun doğru olduğu anlamına gelmezdi. Bu sadece temenniydi ve Dean gerçekliğe inanıyordu- rüyalara değil. 

"Korunmayı hak etmediğini mi düşünüyorsun?" Cas cevap verdi ve Dean cevap veremeden Cas'in elindeki cam binlerce küçük parçaya ayrıldı. Dean'in gözleri büyüdü. 

"Ne oluyor lan?" dedi Dean, Cas'in eli bardağın geri kalanını tuttuğu için tabii ki de kanamaya başlamıştı. 

"Özür dilerim." Cas sadece dedi ve sonra Dean'in elini bıraktı, böylece muhtemelen kanayan elini inceleyebiliyordu. Dean canının çok yandığında emindi, pencereden atlarken kendin birden çok kez cama çarpmıştı. 

"Siktir, iyi misin? Bana elini göster!" dedi Dean ve Cas biraz şaşırdı ama kanayan elini Dean'e uzattı. Oldukça kötü görünüyordu ve Dean dişlerinin arasından tısladı. 

"O kadar da kötü değil." Cas itiraz etti ancak Dean hiçbir şeye sahip değildi. Etrafında Balthazar'ı aradı, ama elbette melek artık hiçbir yerde bulunmuyordu. Sam hala Jess'le meşguldü ama Gabriel hala bardaydı. 

"Gabe!" Dean yüksek sesle söyledi ve insanlar yüzünden yüksek olmasına rağmen, Gabriel onu duyuyor gibi görünüyordu. Dean, Cas'in elini işaret ederek başını salladı ve Gabriel taburesinden kayboldu. Dean, Gabriel omuzunun üzerinden bakarken kıpırdamadı bile. 

"Ah vay canına, ne yaptın Cas?" Gabriel sordu ve dikkatle Cas'in elini kendi eline aldı. Dean onu iyileştireceğini düşündü ama Gabriel yapmadı. 

"Bu bir kazaydı." Cas alçak sesle mırıldandı ve Dean başını salladı. 

"İyileştiremez misin?" Dean arada konuştu çünkü hala kanıyordu ve Cas'in elinde cam kırıkları vardı. Yara kesinlikle enfeksiyon kapacaktı. 

Guardian Angel / DestielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin