Bölüm 21- Final

194 20 1
                                    

Then

"Ah." Dean gülümsedi ve Castiel daha genişçe gülümsedi.

"Bu kadar uzun sürdüğü için üzgünüm. Çok incindin çünkü meleğine asla sahip olamadın ve bu benim kalbimi kırdı. Gözlerine ilk kez baktığımda paniğe kapılmıştım ve bu yüzden bütün hikayeyi Balthazar'ın meleğim olarak uydurdum." Castiel açıkladı ve Gabriel yüksek sesle homurdandı. 


Now

"Balthazar'ı gerçekten bir melek gibi gören zavallı insan." dedi Gabriel ve Dean de biraz kıkırdadı. Bu tür bir pislik olmasına rağmen aslında Balthazar'ı seviyordu.

"Adı Charlie ve sizi temin ederim ki onunla nasıl başa çıkacağını biliyor." dedi Castiel ve Dean bu Charlie ile bir ara tanışması gerektiğini düşüntü, çünkü zaten Charlie'nin sesi zaten harikaydı. Şimdi Balthazar'ın geçen gün neden ona gitmesi gerektiğini anlaşılıyordu.

"Gerçekten senin dünyadaki en büyüleyici insan olduğunu düşünmüştüm." dedi Dean ve bu sefer sözlere başını eğen Castiel oldu. Meleği utandırabileceğini bilmek güzeldi.

"Sam'e senin meleğin olduğunu söylediğinde, anladığını sanmıştım." dedi Castiel ve Dean inledi.

"Evet, yani o kadar bariz miydi? Elindeki bardağı kırmakla mı yoksa özümü onun üzerinde kullanamayacağımla mı, çünkü aslında kendi özü var?" Gabriel dedi Dean yüzünü sakladı. Nasıl bu kadar kayıtsız olabiliyordu?

"Kendi yaranı iyileştirdin değil mi? Bu yüzden banyodan döndüğümde zaten çok iyiydi. Ben senin yemeğini yerken sen hiçbir şey yemedim ve aman tanrım, bu yüzden uçarken Balthazar'a dokunman gerektiğini bile unuttun." Dean saçmaladı ve Castiel gülümsedi, Gabriel ise ona yüksek sesle gülüyordu.

"Ah adamım. İnsanlar. Onları sevmelisin." dedi Gabriel ve Dean onu tekmelemek istiyordu.

"Sam'e senin bir melek olduğunu söylemiştim çünkü endişelenmesini istemedim. Meleğimi biliyorsa, tekrar gitmeme razı olur diye düşünmüştüm." Dean açıkladı ve Castiel'in bunu neden yaptığını şimdi anladığını gördü. 

"Sam gitmeni asla istemezdi. Kavganızı ve nasıl kaçtığını biliyorum ama bunun kendi hatası olduğunu da biliyor. Bugüne kadar pişman oldu." dedi Gabriel ve Dean başını salladı. Dean'in de onu izlemediğinden emin olduğunda, kardeşinin ona nasıl baktığını görmüştü. 

"Belki artık gitmeme gerek yoktur?" Dean sessizce sordu ve soru sadece Castiel içindi. Gabriel bunu anlıyor gibi görünüyordu çünkü parmaklarını şıklattı ve gitti. 

"Başlangıçta beni bırakmanı hiç istemedim, Dean Winchester." dedi Castiel ve Dean ürperdi. Castiel'in önceki gece de ona tam adıyla seslendiğini hatırlıyordu. Dean bazen gerçekten yavaştı. 

"Ya Sam?" Dean fısıldadı ve Castiel, Dean'in ellerini çekmeden önce gülümsedi. Dean biraz şaşkındı ama çok geçmeden Castiel'in kucağına oturmuş, yüzünü ona dönmüştü. 

"Senin de hayatında olmasını ister miydim, kim istemez ki?" Castiel dedi ve kollarını Dean'in kalçalarına doladı. Dean kızardı ve başını salladı. 

"Görünüşe göre John Winchester ve Michael." Dean küstahça cevap verdi ve Castiel sinirlendi. 

"Sana daha önce de söyledim, onlar birer puşt ve zaten seni hak etmiyorlar." dedi Castiel ve Dean aslında bunu kastettiğini biliyordu. 

"Ama eğer bir meleksen... yapamayız." Dean söze başladı ve Castiel elini Dean'in ağzına götürmeden önce başını salladı. 

"Dean. Zaten cennete asla geri dönemem. Bunu seçtim. Önce seni bulup senin meleğin olmaya karar verdiğimde ve sonra meleklerin yapmasına asla izin verilmeyen bir şey daha yaptım." dedi Castiel ve Dean nefesini tuttu. 

"Ve bu nedir?" Dean sordu ve Castiel'in gülümsemesi onu sakinleştirdi. 

"Bir insana aşık oldum." dedi Castiel ve Dean onu öptü. Yağmurun üzerlerine yağdığını bile fark etmedi. parkta başka bir lamba patladı ve Dean güldü. 

"Asla değişme." fısıldadı ve Castiel onu yalnızca yakınına çekti. 

Kendinin ve Castiel'in çok özel bir şeyleri olduğunu biliyordu ve kimsenin bunu mahvetmesine izin vermeyecekti. Kendisin bile. Elbette, Castiel kağıt üzerinde onun koruyucu meleği olmayabilirdi ama Dean'i kendi cehenneminden kurtaran melek olduğu kesindi. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Son...



*22.06.2023*

Guardian Angel / DestielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin