Bölüm 19

133 19 0
                                    

Then

"Pekala, yakın görüşme." dedi Gabriel ve tam Dean bununla ne demek istediğini sormak isterken, odada tüylerin hışırtısı duyuldu ve odada Balthazar yerine Cas duruyordu.

"Ben Castiel." dedi ve Dean kimse onu durduramadan kapıdan dışarı koştu. Denediklerinden de değildi. 


Now

Saatler sonra Dean isimsiz bir parkta bir bankta oturuyordu ve önündeki ağaca bakıyordu. Uyuşmuş hissediyordu ve tam olarak ne olduğundan bile emin değildi ama Castiel'in siyah kanatlarını görmüş ve paniğe kapılmıştı. 

Bir melekle seks yapmıştı. 

Kendi meleğinin hiç ortaya çıkmamasına şaşmamalıydı, belki de başından beri biliyordu. Dean kendini daha kötü hissetti ve eliyle gözlerini ovuşturdu. Daha önce hayatının mahvolduğunu düşünmüştü ama bu çok saçmaydı 

Onu en çok rahatsız eden şey, görünüşe göre Sam'in bile Castiel'in bir melek olduğunu bilmesi ve Dean'in Sam'in aptal olduğunu düşünmesiydi. Ha. 

Dean nereye gideceğinden bile emin olmadan ayağa kalkmak isterken yine o tüylerin hışırtısını duydu. Dean gözlerini devirmek ve Castiel'e siktirip gitmesini söylemek istiyordu ama bu melek değildi. 

Bu Gabriel'dı.

"Ne istiyorsun?" Dean homurdandı ve hatta Gabriel'dan uzaklaştı. İnsan pisliğiyle bir meleği lekelediğini duymak istemiyordu. 

"Şu anda mı? Seni yumruklamak istiyorum." dedi Gabriel ve banka, oflayan Dean'in hemen yanına oturdu. Bir melekle dövüşemezdi, bunun ne kadar aptalca olduğunu biliyordu. 

"Ne olacak şimdi?" diye sordu Dean, Gabriel başka bir şey söylemediğinde ve elinde olmadan. Bu konuda biraz gergindi. 

"Ne demek istiyorsun?" Gabriel sordu ve ona gerçekten kızgın görünmüyordu. Belki de gerçekten Dean'i öldürmek için burada değildir?

 "ben bir meleği becerdim, şimdi tanrı beni cezalandıracak mı? Yoksa tanrı bunu baştan beri biliyor muydu ve bu yüzden mi bir koruyucu meleğim yok, çünkü bu benim cezam mı?" Dean sordu ve arkasını döndü. Gabriel'in bakışı acıma doluydu. Dean bundan nefret ediyordu. 

"Cidden ilk olduğunu mu düşünüyorsun?" dedi Gabriel ve en azından biraz gülümsedi. Dean homurdandı. Muhtemelen değildi. 

"Ama buna izin verilmediğini biliyorum." Dean daha da zorladı ve Gabriel omuz silkti. 

"Birincisi, tanrı artık gerçekten cennette değil, bu yüzden senin ne yaptığının umurunda olmadığına eminim. Ve ikinci olarak, küçük yazıları okursan, bunun yalnızca koruyucu melek ile insanı arasında yasak olduğunu görüsün. Yani, buradaki durumundan emin değilim." dedi Gabriel ve Dean kaşlarını çattı. 

"Ne demek istiyorsun?" Dean sordu ve Gabriel iç çekti. 

"Sadece aptalca bir şey yapmadığından emin olmak istedim ama bu konuşma için gerçekten Cassie'ye ihtiyacımız var gibi hissediyorum." dedi Gabriel ve bir sonraki saniyede Castiel önlerinde duruyordu. 

"Merhaba Dean." dedi Castiel ve üzgün görünüyordu. Dean gözlerini o mavi gözlerden uzaklaştırmak zorundaydı. 

"Castiel senin koruyucu meleğin değil, ama evet o bir melek." dedi Gabriel ve Dean başını salladı. Burada neler olup bittiğini gerçekten anlamıyordu. 

"Koruyucu meleğim nerde?" Dean yüksek sesle söyledi ve ne cevap beklediğinden emin değildi. Belki de her zaman inandığı gibi asla sahip olmak istememişti, ama belki de bu melek çoktan ölmüştü. 

"Cennete hükmediyor." Castiel sessizce cevap verdi ve Dean'in gözleri ona çevrildi. 

"Bu gerçekten bir meleğim olduğu anlamına mı geliyor? Neden hiç ortaya çıkmadı?" Dean sordu ve aslında gözyaşlarını dökmeye başladı. Kendi koruyucu meleği vardı. Kendi koruyucu meleği!  Ve piç kurusu Dean'i istemiyordu. Bu daha da acıtıyordu. 

"Tamam, bu daha uzun bir hikaye ve bunu sen gittikten sonra Sam'e söyledim. Ben de Sam'in koruyucu meleği değilim." Gabriel itiraf etti ve bu, Dean'i döngüsünden daha da uzaklaştırdı. Burada neler oluyordu? 

"Ne?" Dean tersledi ve Gabriel'in gülümsemesi hüzünlendi. 

"Bildiğin gibi, tanrı melekleri çok sevdiği insanlığını korusunlar diye yarattı ama aynı zamanda dört baş melek de yarattı. Onlardan biriyim." Gabriel açıkladı ve Dean başını salladı. Baş meleklerden söz edildiğini duymuştu. Tanrının dört oğlu. 

"Madem koruyucu melek değilsin o zaman... neden Sammy'i seçtin?" Dean bilmek istiyordu ve Gabriel içini çekti. Bu konu hakkında gerçekten ağır yürekli görünüyordu. Castiel bile bakışlarını kaçırdı. 

"Ağabeylerim Michael ve Lucifer, bir insanı korumak için işe giren ilk kişilerdi. Siz insanlar doğmadan yıllar önce, tanrı hangi meleğin zaten uyanacağını biliyordu. Babam Michael ve Lucifer'ı aradığında, bir baş melek için hala gençtim. Onlara iki isim verdi." Gabriel açıkladı ve konuşurken sürekli göğe bakıyordu. 

"Dean ve Sam Winchester." dedi Castiel ve Gabriel başını salladı. Dean bir şey söyleyemeyecek kadar şaşırmıştı. 

"Michael çok sinirlendi, bir insanı korumak istemedi ve babasıyla kavga etmeye başladı. Lucifer, tıpkı babası gibi insanlığı her şeyden çok sevdiği için ikinizi de kanatları altına almak istedi. Ya da söylediği şey buydu." dedi Gabriel ve bu sefer banktan kalktı. Biraz uzaklaştı, şimdi sırtı Dean'e dönüktü. 

"Tanrı, Michael ve Lucifer'a odaklanacakları bir şey verirse yaklaşan kıyameti durdurabileceğini düşündü ama olmadı." dedi Gabriel ve Dean başını salladı. Buna hala inanamıyordu. 

"Michael ve Lucifer kavga etmeye başladılar ve bir gün Lucifer çok ileri gitti ve babam onu cennetten kovdu. Doğru olduğunu biliyorsun, değil mi?" Castiel devam etti ve Dean başını salladı. Bir avcı olarak her zaman Lucifer hakkında hikayeler duyardınız, ancak o bazılarının doğru olduğunu bilmiyordu. 

"V-ve sonra?" Dean sordu ve cesur olmaya çalıştı ama bu kulağa korkunç geliyordu. 

"Lucifer kafese kapatıldı ve insanı Sam Winchester ile tanışmak için asla dışarı çıkamadı." dedi Gabriel ve Dean kaşlarını kaldırdı Lucifer kardeşinin koruyucu meleği miydi? Bu, birinin ona söylediği en kötü şeydi. 

"Ya b-benim meleğim?" Dean soruyordu çünkü bilmesi gerekiyordu. 



*20.06.2023*

Guardian Angel / DestielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin