- Аріана, заспокойся. - Сказав тато у трубку телефону. - Все буде добре. Ми її знайдемо. Обов’язково знайдемо. Ти їй дзвонила?
- Ні, її телефон в неї в кімнаті. -Зі слухавки донеслася лайка.
Моя здогадка мене не підвела. Дана зникла. Втекла з дому. Або...
- Тато? - Тремтячим голосом запитала я. - А її не могли... - В мене почалася істерика. Я почала задихатися. Таке траплялося вкрай рідко. Але траплялися.
Панічні атаки в мене почалися після смерті мами. Одного разу я так потрапила у реанімацію. До речі після того тато і взяв себе в руки, бо розумів, якщо не опанує себе, то втратить і доньку.
- Аріана заспокойся! Ти мене чуєш. Інгалятор в аптечці. Я скоро приїду. Чуєш? Аріа... - Чується як труця колеса машини по асфальту від різкого торможіння. Грохіт. І зв’язок обривається.
- Та...то... - Прохрипіла я. Ну все, моя панічна атака підійшла до свого піку.
“Так, Аріана, заспокойся! Спочатку інгалятор, а потім все інше. З татом все добре, просто напевно він потрапив у невеличке ДТП.” - Заспокоювала я себе. В очах вже почало темніти, тому терміново треба було знайти інгалятор. Він в аптечці що в ванній кімнаті.
Абияк я дісталася до нього. Дідько він запакований. Я не можу його розпакувати. Треба йти на кухню за ножем.
Я вже майже нічого не бачу, але вже дістала ніж. В мене так трусилися руки, що я не те що не змогла його відкрити, так ще добряче поранила руку.
О господи. Я походу заділа вену. Я відчула різкий біль в зап’ястку. І тепло крові яка стікала по моїй руці. Це стало останньою крапкою і я знепритомніла.
****
Телефон Аарона задзвонив. То була Енні, подруга Коул.
- Що ти хотіла? Якщо просити вибачення за свою подружку, то роби це швидше. - Сказав Арон з неприхованою неприязню.
- Я не повинна за неї просити вибачення. - Сказала Енні з якоюсь тривожністю в голосі.
- Тоді що ти хотіла?
- Можеш, будь ласка сходити до Аріани й перевірити чи з нею все окей? Вона не відповідає на мої дзвінки. Я хвилююся. - Благала вона.
- Ти з глузду з’їхала. - Якщо чесно Аарона збентежило це прохання.
- З нею точно щось сталося. Не вона, ні Дана, ні містер Коул не відповідають на дзвінки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Монстр всередині мене
Детектив / ТриллерЩо робити коли все твоє життя перевертається з ніг на голову? Коли зникає сенс твого життя. Коли ти всіма силами намагаєшся його повернути. Коли не розумієш де правда, а де брехня. Коли тобі наносять тисячу ножів в спину, люди, від яких очікуєш це м...