Розділ 7

14 2 4
                                    

Приїхавши в відділок, мене одразу почали розпитувати. Як вона виглядає. Чи могла просто втекти з дому. Про батьків. Коли я сказала, що ми живемо тільки з батьком, слідчий почав питати чи могла її забрати мати.

- Ні, не могла. Це не можливо. - Мовила я обурюючись.

- Чому? - Невинним голосом запитав офіцер.

- Бо вона померла десять років тому. - Мене дратувало з якою невинністю він це запитав.

- Он як? А де ваш батько? - Все з такою самою невинністю і нудьгою в голосі, він підпер свою голову обома руками.

- В лікарні. По дорозі додому він потрапив в невелике ДТП, але скоро повинен повернутися до дому. - Я правда намагалася удавати що він мене не дратує. Але напевно це виходило погано, бо його очі єхидно заблищали, а на устах з'явилася легка посмішка. Складалося враження, що дратувати людей йому тільки до вподоби.

- Можете йому подзвонити, щоб він приїхав?

- Його телефон розбився.

- Добре. Значить зателефоную я. - І він почав щось шукати в комп'ютері. - В якій він лікарні?

- Ем, я не знаю. - Він якось дивно поглянув на мене. Так це виглядало трохи дивно, що я не знаю в якій лікарні мій батько, але я правда не знаю. Якось забула спитати.

Він оглянув мене своїм холодним поглядом, від якого по тілу пройшли мурахи, та зупинився на моїй перебинтованій руці. І до мене дійшло що я все ще у своєму майже повністю просоченому кров’ю гольфі, який я забула перевдягти.

- Що у вас з рукою? - Запитав офіцер, щось шукаючи в комп’ютері.

- Коли я відкривала інгалятор, рука з ножем зіскочила, і я поранила руку.

- У вас астма?

- Ні. Інколи трапляються панічні атаки. - Він мені не відповів, лиш взяв телефон і набрав там якийсь номер. Як я зрозуміла, він зателефонував в лікарню і запитав чи є в них пацієнта, на ім'я Ніколас Коул. Потім попросив його до телефону. Пояснив всю ситуацію і сказав приїхати терміново у відділок. Так не попросив, а можна сказати, наказав. Моєму обуренню вже не було кордонів. Тато декілька годин тому потрапив у ДТП, і офіцер прекрасно це знає, а він його викликає у відділок. Я хотіла йому це пред'явити, але вирішили промовчати. Сваритися з ним - останнє, що я хотіла зараз робити.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Монстр всередині мене Where stories live. Discover now