לבחור בעצמך

9 1 1
                                    

29/5/23, 4:44

הדבר הכי קשה שעשיתי היה לבחור את עצמי. אבל בסופו של דבר, זה גם מה שהציל אותי.

אנשים מאכזבים מטבעם ולהיות בן אדם שאוהב ונותן ללא גבולות יגרום לך להפגע המון.

לבחור את עצמך מביא עם הבחירה שלווה עמוקה. לא מיד. אבל זה תהליך שבסופו יש הצלחה מובטחת. לבחור לשים את עצמך ראשון אחרי הרבה שנים שלא זאת השלמה עם למידת הלבד וקבלה ואהבה שלו. זה לדעת להיות אנוכי בקטע טוב.

כשלשים את עצמך ראשון יהפוך מסתם סלוגן שרץ לך בראש לדרך חיים של ממש אתה תשים לב לזה כי זה יגבה ממך מחיר מידי. מעגל החברים שלך לאט לאט יצטמצם עד שישארו אלו שאכפת להם באמת. הנכונים ביותר עבורך. אתה כבר לא תפחד למצוא את עצמך לבד. הלבד כבר לא מאיים כפי שהיה והאנשים שמסביבך מספיקים לך.

חברים שהביאו איתם הרבה רעש וריבים ביחד עם הצחוק והטוב שהיה בהם יהפכו לאט לאט לזרים, רק לאנשים שאתה צוחק איתם מדי פעם ביציאות משותפות או כשתפגשו בסופר. אתה תשחרר לאט לאט את האחיזה האובססיבית בקשרים שנלחמת בשיניים כדי להחזיק. אנשים שפעם חשבת שעושים לך טוב אבל היו כאב ראש אחד גדול יהפכו לסתם עוד מכרים.

אתה תדבר פחות על מה מפריע לך במה שבן אדם אמר או ממה נפגעת. והפעם, זה לא יהיה בגלל שאתה מוותר על עצמך כדי שלא יגרם ויכוח עם בן אדם שחשוב לך. הפעם, אתה פשוט לא תרגיש צורך. זה יהיה מתוך הבנה והשלמה שאתה כנראה צודק ואין לך כוח להיכנס לויכוח מיותר עם בן אדם שהדבר היחידי שחשוב לו זה לצאת צודק בכל מחיר.

פתאום, ויכוחים לא שווים את זה.
האגו משתחרר.
יש אוירה של קלילות באוויר.
חוסר אנרגיות לדברים שליליים.

הרבה פחות הודעות ישלחו לך מבדרך כלל. הרבה פחות אנשים יפנו אלייך. אבל זה יהיה הדדי. כבר לא תרגיש צורך להתחיל כל פעם שיחות עם אנשים. לא תחפש כל הזמן להיות סביב אנשים. אתה מי שהופך אותך למאושר. אתה מחליט מה טוב לך.

לבחור את עצמך מוביל אותך למסקנה שאתה חייב לבחור את ההתמודדויות שלך בתבונה כדי לשמור על המצב שהגעת אליו מאוזן. אנשים שמפרים את השלווה שלך מוזמנים פשוט לקחת את הדברים שלהם ולעזוב בקטע הכי מכבד ומכיל בעולם. אין לך כוח למלחמות. סיימת עם לוותר על עצמך בשביל לרצות או לנסות לתקן דברים. השלווה שלך היא הדבר שהיא חשוב וכל השאר קצת פחות, לא משנה באיזה מיקום הוא היו בעבר. מרכז היקום שלך השתנה- הוא אתה. אנשים יכולים לבחור להסתובב סביבו או לחפש להם יקום מקביל להחליף אותך בו.

לבחור את עצמך זה להתנתק רגשית מאנשים שהיו כל החיים שלך ולדעת לאזן את האכפתיות והדאגה שלך כלפיהם כדי שהקשר יהיה הדדי. זה לחזור לשלוט במצב רוח שלך, הוא כבר לא תלוי באף אחד, כבר לא יותר מדי קיצוני.

מערבולת השלווה שתשאב לתוכה היא ממכרת. זה מטורף להבין כמה הסביבה שפעם החשבת לקרקע הבטוחה שלך ממש לא עשתה לך טוב.

אז בקיצור, תבחר בעצמך. כי רק אתה יכול.

אם אין אני לי - מי לי?Where stories live. Discover now