Jisung'un ağzından...Annem ile tekrardan kavga etmiştik, kadın her seferinde şirket güçlensin diye evlenmem için başka başka kadınlar getiriyordu.
Ve artık ben bu duruma çok sıkılmıştım, annem escinsel olduğumu biliyor fakat her seferinde böyle yapıyordu.
Evden çıktığımda ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Bir yanım yalnız kalmak istiyor diğer yanım istemiyor.
Minho'nun yanına mı gitsem acaba. Ama her sinirlendiğimde ya da üzüldüğümde hep onun yanına gidiyorum.
Bence han nehrine gideyim. Evim han nehrinin yakınında olduğu için yürüyecektim.
Bir kaç dakikaya nehrin kıyısına gelince bir banka oturdum.
Bir kaç dakika sonra telefonum çalmıştı. Annem arıyordu.
Açmadım, açmakta istemedim zaten.
Minho
"Neden açmadın?"Jisung
"Of hyung korktum ne ara geldin?"Minho
"Yeni geldim işte. Telefonu neden açmadın ve saat 22.48 napıyorsun burada."Jisung
"Canım istemedi bir nedenim yok hava almaya çıktım."Minho
"Yalan söyleme Han seni yeterince iyi tanıdığımı düşünüyorum."Jisung
"Ah, annemle kavga ettik yine."Minho
"Neden?"Jisung
"Yine her zaman ki gibi şirket güçlensin, büyüsün diye bir kız getirmiş eve neymiş onunla evlenecekmişim, ya kadın benim gay olduğumu biliyor ve o kız ile evlenmeyeceğimide biliyor neden hep bana 'evlenmek istiyor musun?' Diye sormadan eve kız getirip duruyor anlamıyorum."Minho
"Oh anladım. Evlen benimle Hanji."Jisung
"Ne?"Minho
"Off anladın Jisung sen iste, benimle çıkar mısın?"Jisung
"Ne?"Minho
"Offff."Deyip çenemi tutup biraz yukarı kaldırdı başımı.
Çenemi tuttu çüş aşık bana.
Dudaklarıma bakarak bana yaklaşıyordu fakat çok yavaştı. Ellerimi kaldırıp boynundan kendime doğru çektim ve dudaklarımızın birleşmesini sağladım.
Ne o hareket ediyor ne de ben, öylece duruyorduk sadece.
Minho benden başka bir hamle gelmeyince sıkılmış olmalı ki yavaşça alt dudağımı kavrayıp emmeye başlamıştı.
Bende ona ayak uydurup üst dudağını emmeye başladım.
Bir süre sonra ayrılınca alınlarımızı birbirine yasladık.
Minho
"Seni seviyorum beni bırakma Jisung tamam mı?"Jisung
"Bende seni seviyorum ve asla seni bırakmayacağım ben onun gibi değilim."Dedim gülümseyip burnuma bir öpücük kondurmuştu Minho.
Biraz orada oturduktan sonra ikimizde kalkmıştık. Eve gitmek istemediğim için Minho beni Jeongin ile beraber kaldıkları eve bırakmıştı.
☆▪︎ ▪︎☆