BAŞLIYORUZ
Hadi bölüme geçelim çaklıtlar
12/06/2023
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimdeki ağırlıkla kendimi bir garip hissediyordum kendimi uyanmak için zorlamıyordum ama uyanmakta istiyordum.
Saçlarımda sanki bir şey dolanıyordu gıdıklıyordu beni kolumu oynatmak istediğimde bir şey engel oluyordu bu bilinmezliğe dayanamayıp gözlerimi açtım. Tabii ki direk açtım yavaş yavaş açma klişesine giremezdim hiç.
Beni karşılayan her zaman ki tavandan farklı bir tavan görünce kaşlarımı çattım.
Neresiydi burası etrafa göz gezdirince üstüme baktım ben ne ara bunları giymiştim ayrıca böyle bir kıyafetim var mıydı ki benim odaya bakınca hastaneye benzer bir yeri yoktu e benim evimde değildi bir tanıdığın evi de olmadığına göre tek bir seçenek kalıyordu.
Kesin kaçırılmıştım kaçıranlarda insaf yapıp beni buraya yatırmışlardı. Gözüm odadaki kocaman gölgeye benzer bir şeye takılınca kafamı oraya çevirmeye çalıştığımda beynimin zonklamasıyla durdum çok feci bir acıydı.
Var mıydı ki.
İç sesime göz devirip beklemeye başladım konuşacağı yok muydu bu adamın kilitlenmiş gibiydim kemiklerim sızım sızım sızlıyordu zaten.
-Yine kim tarafından kaçırıldım acaba. ?
-Kimse tarafından meseleler çok karışık sana yardımcı olayım duş al yemeğini yiyip ilaçlarını içtikten sonra konuşalım.
-Pardon sen kimsin de bana emir veriyorsun sorularıma cevap verin yeter fazlasına hacet yok.
-Sana emir vermedim verseydim şayet şuan bu kadar sakin olmayı bırak çoktan istediğimi yapmıştın bile işleri zorlaştırma kötü bir amacım yok.
Konuşan adamın bana zarar vermeyeceğini anlayınca üzülmüştüm doğrusu en iyisi her şeyi boş verip uyumaktı bence gözlerimi kapattığımda rahatlığa vardığımı hissediyordum.
Sessizliğin sesini dinlemeye başladığımda yavaş yavaş huzura vardığımı hissediyordum ki havalandığımı hissettim hissetmeyi bırak uçmaya başladığımı anlayınca bunun imkansız olduğu kafama dank etti.
Gözlerimi açtığımda birinin kucağında olduğumu yeni yeni fark ediyordum tam tepkimi gösterecektim ki bir kapıyı açıp beni kucağında doğrultarak hiç zorlanmadan bir dolabın üzerine bıraktığında şaşırmadan edememiştim.
-Ne yapıyorsun be eğer hemen neden burada olduğumuzu senin kim olduğunu ve nasıl buraya geldiğimi açıklamazsan aklının ucundan bile geçemeyecek şeyler yaparım oturur izlersin zaten canım burnumda önümüzdeki en fazla 9 ay içerisinde ölmek gibi bir planım var. Ondada rahat rahat bırakmı-
Ben devam edecekken işaret parmağını ağzıma bastırıp beni susturmaya çalışmasıyla susmuştum.
-O hoo ne çene varmış be sende bir sus bir dinle duşunu alıp yemeğini yemeden ilacını içmeden hiç bir şey anlatmıyorum. Havlu burada gerekli malzemelerin hepsi duşun içinde mevcut elbiselerin odada duşunu al ve gel üzerini giymene yardımcı olurum hiç konuşarak güzel çeneni yorma yorgun olduğunu biliyorum.
-Dinime küfreden Müslüman olsa keşke.
-Hadi hadi çok konuşma seri ol biraz serseri.
Deyip gitmişti üzerimdeki hastane kokusundan kurtulma amaçlı duşa girecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİK KARIŞIKLIKLAR
ChickLitHayatı zaten alt üstken birde üstüne hastalığıyla uğraşırken gözlerini açtığında farklı bir evde uyanınca hayatı daha da sarpa saran bir çocuğun hikayesidir. ERKEK VERSİYON GERÇEK AİLEM ( Aşiret ) Aile kitabı kıtlığı çekiyorsanız buyurun güzel ve k...