|~ 4. BÖLÜM~|

556 23 1
                                    

BAŞLAYALIM

17/06/2023


Mardin de saat 18.00'i bulmuştu. Mardin uçağı sonunda Mardin'in kızıl topraklarına inmişti. Ama uçakta bir adet uyuyakalmış Afşa bulunuyordu. Ve uyanması gerekiyordu.

-Afşa Afşa uyanır mısın Afşa.

-Ne oldu yine ya sizin gareziniz mi var benim uykuma.

-Hayır uçak indi inmemiz gerekiyor.

Ayaklandıklarında hala uyukluyordu Afşa '' dikkat et düşme '' 

Afşa : Asıl sen dikka...

Daha cümlesini tamamlayamadan takılmasıyla yere düşecekken Pusat tutmuştu Afşayı ama yine de ağzını çarpmıştı. Allahtan uçakta sadece onlar kalmıştı da kimseye rezil olmamıştı.

-Al işte bak adı ki dedik önüne bak diye bakayım şişti mi ?

Söylene söylene Afşanın yanına ilerledi  Mirhan ,  dudağı bir hayli şişmişti.

Samet : Kanıyor mu bari ?

Pusat : Birazcık.

Uçaktan indiklerinde bakışlar onlara dönmüştü. 

Afşa : Çarpıldım galiba.

Mirhan : Azıcık söz dinlesen olmayacak böyle şeyler.

 Biraz daha ilerledikten sonra çıkışa gelmişlerdi ki Afşanın kafasını duvara çarpmasıyla tok bir ses çıkmıştı.

Afşa : Ahh 

Mirhan tam ne olduğunu soracaktı ki kafasını çevirmesiyle gördüğü görüntü hiç hoşuna gitmemişti. Kafasını tutmuş bir şekilde duruyordu. 

Mirhan : Yav sen sen önüne baktığına emin misin ?

Pusat Afşanın yanına ilerlediğinde anlının köşesinin açıldığını ve kanadığını fark etti. Gerçekten sert çarpmıştı.

Pusat : Gel şuraya oturalım bakalım düzgünce al şu peçeteyi de tut çarptığın yere ama bastırma.

Mirhan : Kurt mu var anlamıyorum ki niye önüne bakmıyorsun.

Samet : Bir sakin olur musun Mirhan.

Pusat : Bence de abi.

Mirhan : Ne sakinliği ya eve gidene kadar sağlam yeri kalmaz ki böyle.

Afşanın yanına çöküp incelemeye başladı Mirhan sadece biraz kanıyordu ama 1 - 2 dikiş işi vardı derin çarpmıştı.

Mirhan : İyi misin çok canın acıyor mu

Afşa : Bunu sormak için biraz geç kalmadın mı ?

Mirhan : Hep bir cevap zaten neyse bir eve gidelim orada yaparız bir şeyler ya da direk hastaneye mi geçsek ?

Afşa : Abart istersen.

Pusat : Evde halledilir de derin çarpmış ama.

Samet : Tamam hadi kalkın o zaman gidelim abim zaten beni kesecek gidelim de her şey hemen olsun bitsin.

Pusat : Bende aynı durumdayım.

Mirhan :  Acaba yine ne haltlar yediniz .

Pusat : Ben abimin saati arakladım sonrada gidip mal gibi kaybettim.

Samet : Bende abimin verdiği dosyaları halletmeden geldim buraya ama dosyalar lazım olmuş Pusatın bir kurtuluşu olsa bile benim yok iş az daha elden gidiyormuş.

MİNİK KARIŞIKLIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin