Öncelikle herkese merhabalaaarrr
İlk defa gaza gelip bir kitap yazmaya başlamak istedim. Başları ablamın yardımıyla başlayıp kendim devam ettirmeye çalıştım ama çok iyi olduğunu zannetmiyorum aklıma hiçbir şey gelmediğinden kısa oldu bir tık. Ayrıca çok üşeniyorum... Umarım fark edilen bir kitap olur. Diyecek başka birşey bulamadım ama umarım beğenirsinizz
Herkese iyi okumalarr
1.BÖLÜM
Cinayet gecesi:
Jordan PİLLOW HOTEL'de stajyerlik yapan son sınıf bir Turizm Rehberliği öğrencisiydi. Yıllarca derslerinde pek de iyi bir öğrenci olmayan Jordan, babasının referansıyla staj yapacağı bir yer bulmuştu. Bu fırsatı iyi değerlendirmek istediğinden kendi sorumluluğunda olan işlerden sorumluluğunda olmayan işlere kadar her şeyle ilgileniyordu. Daha 1 hafta olmasına rağmen çok yorulmaya başlamıştı. Bu yüzden izin gününde öğleden sonra 4'e kadar uyumuştu. Zaten yapacak çok bir şeyi olmadığından odasından da hiç çıkmamıştı. Sabahtan akşama kadar oturup sosyal medya hesaplarında dolandığından gece pek de uykusu gelmiyordu. Dışarı çıkıp o çalışmaktan gezmeye vakit bulamadığı oteli gezme kararı almıştı.
Yaz ayları olduğundan dışarısı pek de soğuk değildi. Üstüne çok ince bir hırka alıp uzun zamandır görmek istediği yerlere gitmeye koyuldu. İlk olarak bir ihtimal şansını deneyip büfenin açık olup olmadığını kontrol etmek için zemin kata indi. Tabii ki de kapalıydı, bu yüzden yönünü değiştirip başka tarafa yürümeye başladı. Normal olarak hiçbir eğlence alanının hizmet vermediğini gördü. Daha da ilerlemeye başladığında kulağına hafiften müzik sesi gelmeye başlamıştı.
Biraz önce her yerin kapalı olduğunu görmüştü ama bu sesin nereden geldiğini anlayamamıştı. Sesin birkaç adım ötesindeki club'tan geldiğini anlaması uzun sürmemişti.
Eğlence için başka seçeneği olmadığından oraya girmeye karar vermişti.
İçeri girdiğinde bakışlarını sahnedeki bütün dikkati üzerine toplayan muhtemelen bu gece bütün erkeklerin rüyasına girecek olan o alımlı kadına doğrulttu, çekici olduğunu biliyordu. Bu kadar özgüvenli olabilmeyi dilerdi. Sahnede tek başına herkesin ilgisini toplamak ve bunu kaldırabilmek kesinlikle çok büyük bir başarıydı. Sonunda gözlerini kadından ayırıp barın arkasındaki menüye doğrulttu. Her zaman aldığı Martini'yi alıp boş bulduğu ilk yere geçti.
Zaten tek geldiği için 1-1.30 saat oturup gidecekti fakat üç masa ötesindeki adamın garip hareketleri dikkatini çekmişti. Adam anormal bir şekilde barmenden yaklaşık 15 dakikada bir içecek isteyip duruyordu. Bu hareketleri club'taki herkesin dikkatini çekmişti fakat adam en karanlık köşede oturduğu için kimse yüzünü göremiyordu. Barmeninde adamın hareketlerinden, bakışlarından rahatsız olduğu gayet açıktı.
Jordan başlarda barmenin yanında gidip adam hakkında sorular sormayı düşünmüştü fakat sonrasında uğraşmak istemediğinden vazgeçti. Bu yüzden içeceğinden son yudumunu alıp masadan ayrılacaktı fakat odasında yapacak bir şeyi olmadığından biraz daha barda oturup gitmeye karar vermişti.
Bara gidip oturduğunda biraz önceki barmenin burada olmadığını fark etti. Değişim saati olduğunu düşünüp fazla umursamadı. Farklı bir içecek denemek istiyordu ama tam olarak ne içeceğine karar verememişti.
Jordan barmene "herhangi bir kokteyl öneriniz var mı" diye sordu
"Alkolsüz olursa iyi olur bu akşam alkollü şeyler içebileceğimi zannetmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Hayatlar
Mystery / ThrillerJordan stajyerlik yaptığı normal,sakin bir otel olduğunu düşünüyordu.En fazla ne olabilirdi değil mi? Ardı ardını kesmeyen cinayetler dışında.