april shower

245 31 17
                                    


📮

amina koyim josh
katılımcılar ; dino, vernon, minghao, mingyu, seungcheol, joshua




joshua

arkadaslar aq ben yanlislikla ben alirim sei dedim

dino

gerizekalisin tam bir gerizekali

vernon

gelemiyorum kendin gel ayagin var de

seungcheol

hayir aq bune de isim cikti sen ulasana kadar orda olurum

joshua

tamam tamam

//



joshua

jeonghan üzgünüm şuan acil bir işim çıktı konum atsam sen gele bilir misin?

jeonghan

a sorun degil tabi ki

joshua

cok ozur dilerim

konum.

jeonghan

sorun degiil görüsuruzz


//



amina koyim josh
katılımcılar ; dino, vernon, minghao, mingyu, seungcheol, joshua

joshua

tamamdir halletik

mingyu

ben hazirim mektupta hazir 🤭🤭

vernon

mektubu iyi ki seungcheol yazmis yoksa sicardiniz gram romantikliginiz yok

joshua

tesekkur ederim hepinize 😓

dino

EMOJİ

minghao

kirk senelik hayatimda su an kadar cok az ozel ani var

mingyu

yirmi uc 23 yasindasin

minghao

sus

joshua

arkadaslar ulasmak üzereyim gelmis mi jeonghan

vernon

LA BİZ BİSEY UNUTTUK AMİNA

joshua

BE NEYİ NEYİ UNUTUK

mingyu

suan girdi atim mi mektubu

vernon

HAYİR HYUR

mingyu

tamam

joshua

NOLUYOR SUAN

vernon

ya mektubu senin atmadigina inanip mingyu atinca suphelenip ona asik olursa

mingyu

ne diyosun be

joshua

NE EVET KUCİK İHTİMAL NAPİCAZ BURAYA KADAR GELDİK

seungcheol

güzel kardeşim sen salaksın al karşına çocuğu de ki ben sana aşığım hoşlanıyorum

joshua

yapicam

vernon

ne

minghao

ben sizin yarak kafaniza tukureyim gercekten ama

//



deniz kenarı bu restoran josh'un favori mekanlarından birisiydi. dışarıdan her tarafı yıldızlarla kaplı bu mekan gerçekten huzur veriyordu. parlak ışıklar, sahil kokusu ve sakin müzik insanın ruhunu dinlendiriyordu burada.

ama josh buraya ilk kez bu kadar heyecanlı geliyordu. kalbim kulaklarından ya da ağzından her neyse bir yerlerinden fırlaya bilirdi her an. bir cesaretle kapıdan içeri girdi sonunda. kapının açılmasıyla yukarıda ki zilin sesi jeonghan'nın bakışlarını kapıya doğru çevirmesine neden olmuştu.

yarım saattir josh'u bekliyordu çünkü. göz-göze geldikleri anda jeonghan parlak güzel bir gülümseme sunmuştu. josh tekrardan düşünmüştü onun karşıma çıkması için ne yaptım diye. iyilik yapmaz odadan çıkmazdı ve karşısına buna rağmen böyle bir melek gönderilmişti.

"hoşgeldin jeeoosh"  jeonghan sarhoşken yaptığı şeylerin bir kısmını hatırladığı için josh'a sürekli böyle sesleniyordu. yine aynı şeyi yapmış ve kıkırdamıştı.

"hoşbulduk hannii." josh aklına gelen ilk lakabı kullanmış ve tepkisini beklemişti. attığı her adım onu strese sokuyordu gerçi jeonghan'ı gördükten sonra tüm stresi uçup gitmişti ya her neyse.

"hm sevdim bu lakabı artık bana böyle seslen." jeonhan eline aldığı menüyü josh'a uzatmıştı.

"jeonghan ben senden hoşlanıyorum ya. yani bilmiyorum böyle hep seni göresim geliyor. sürekli yanımda olsan diyorum. bir şey görsem bu sade bir şey bile olsa keşke sen olsaydın da sana gösterseydim diyorum. hep birlikte vakit geçirelim, birlikte uyanalım sabahı senle açıp akşamı senle kapatayım istiyorum. ben sanırım sana aşığım jeonghan. hatta sanırım değil ben sana çok aşığım."

evet hisslerini söylemişti ama çok utandığı için jeonghan'ı masada bırakıp koşarak tuvalete kaçmıştı söyler söylemez. aslında aklından direkt eve gitmek gelmişti ama jeonghan'ı burada bırakırsa daha kötü ola bileceği aklına gelmişti.

şimdi tam 15 dakikadır tuvalette bekliyordu. ne stresi azalmıştı ne de heyecanı. jeonghan'nın vereceği tepki onu çok geriyordu. jeonghan beklemeyi ve bekletilmeyi hiç sevmezdi.

lavabonun kapısının açılması josh'u daha da streslendirmişti. çünkü bu sefer kaçacak bir yeri kalmamıştı.














TA DAAA
cabucak attim
İYİ GECELER TATLİ RUYALAR HEPİNİZE SEVEREK OKUYUN
oy vermeyi unutmayin lütfen 😓
🤭💒💗🪄

pretty u › jihanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin