final

184 14 35
                                    

3 sene sonra

aradan koskoca üç sene geçmiş hepsi iyisiyle kötüsüyle yine birlikte kalmayı başarmıştı. aralarında küslük ve kavga dâhi olsa bir birlerini yargılamadan önce sürekli dinler ve anlamaya çalışmışlardı her zaman. bir birlerine olan güvenleri arkadaşlık bağlarını daha da güçlendiriyordu onların.

wonwoo ve dino yanlışlıkla yaptıkları evliliği sonlandırmamışlar hatta devam ettirme kararı almışlardı. neden olduğu ise biraz karmaşık.

flashback

evliliklerinin üzerinden neredeyse bir ay geçiyordu ve hâlâ ailelerinin haberi yoktu. boşanmamaların sebebi de jeonghan'ın aldığı evlilik haberiydi. kendi olaylarını arkadaşlarının mutluluğuna dahil etmek istemedikleri için ikiside bu süreci uzatma kararı almışlardı. tabi aynı evde kalmalarını da.

aynı evde kaldıkları sürece aralarında ki bağ yavaş yavaş sevgiye dönüşmüştü. wonwoo her akşam izlediği korku filmlerini izlemeyi dino için bırakmış ve artık her akşam birlikte romantik komedi izlemeye başlamışlardı.

dino ise zamanını wonu ile geçirmekten gayet mutluydu. onun yanında kendini huzurlu hissettiğini anladığı zaman bunu koşarak kendisine söylemişti. wonu onu sıkıca kucaklamış her zaman yanında olacağına söz vermişti.

zaman onları bir birine döndürmüştü.

jeonghan onlarla konuşup düğünü çifte düğün yapma konusunda ısrar etmişti. dino kabul etmiş wonu da sevgilisini onaylamıştı.

flashback end

çifte düğünde yaşanan olayları onlar pek hatirlamasalar da kwan içmediği için her bir şeyi hatırlıyordu ve sürekli arkadaşlarının rezilliklerini söyleyip onları rezil etmeyi her defasında başarıyordu.

düğün gecesi herkes bolca içmiş ve kayıp vakasını bir kez daha yaşamışlardı. tabi ki joshua sevgilisini alıp odalarına geçmişti. diğerlerinden haber yoktu ve kwan onları nasıl buldu ne siz sorun ne de ben anlatayım derim.

yılların eskitmediği bu arkadaşlık geçen senenin sonunda küçük bir ara vermişti herşeye. hoshi ve woozi iş için ispanyaya gitmiş, cheol babasının şirketi devralmıştı. dino ve wonu düğün sonrası uzun bir tatil yapmak için başka şehire gitmişlerdi. diğerleri de sürekli iş güç derken bir birlerine ayıracak çok zamanları kalmamıştı.

jeonghan işten dönmüş içeri geçtiğinde gözü masanın üzerine duran hepsinin birlikte kocaman güldüğü fotoğrafa takılmıştı. fotoğrafı eline alıp eski günleri ne kadar özlediği fark etmişti. arkadan joshua gelip sevgilisine sıkıca sarılmış ve yanağına öpücük kondurmuştu.

"hoşgeldin sevgilim."

"hoşbulduk hatta tek ben değil hepimiz."

"hepimiz?"

"dino ve wonu döndü sadece onlar değil woozi, hoshi ve cheol bile. herkes burda."

"ne nasıl inanmıyorum gelmişler."

herkes bir masanın önünde toplanmıştı. woozi ve hoshi oğullarının ne kadar becerikli olduğundan konuşup durmuş ve jeonghan için kızını ondan uzak tutması gerektiğini söylemişti.

vernon ve jun hala evlilik düşünmüyor ve ilişkilerini böyle yaşamayı sevdiklerini söylemişlerdi.

herşey eskisi gibiydi. yine söyleyip konuşup gülüyorlarlardı. değişen tek şey içki değil artık sadece çay içiyorlardı. çünkü artık kendilerine sahip çıkacak kwan kendi çocuğuna sahip çıkmak zorundaydı. bu da özellikle denize kafa atmaya çalışan wonu için kötü bir haberdi.

jeonghan arkadaşlıkları için kadeh kaldırmıştı. bu onların son içkisi olmuştu. o günden sonra ağızlarına dâhi sürmemişlerdi. bir birlerine verdikleri her sözü tuttukları gibi bu sözü de tutmuşlardı.

wonu telefonuna gelen aramayla yerinden çabucak kalmıştı.

"arkadaşlar annem mavi tabak takımını kırdığımı anlamış la."

"wonu 29 yaşındasın. lütfen yapmadığını söyle."

"annem buraya geliyormuş 4 sene önce jeonghan halısına yağ damlatmıştı. jeonghan da evlendiği gün o halıyı geri alacağını söylemişti onu almaya geliyor."

"NE NERDEN BULAYIM HALIYI ŞİMDİ ANAN AMA KANKA YUH."

evet hikaye wonu sayesinde başlamış wonu sayesinde de bitiyor. sanırım veda zamanı. görüşmek üzere belki bir gün.


ARKADASLAR BİTTİ OF
cokcok severek yazdigim bi ficdi umarim sizde severek okumussunuzdur
bu fic sayesinde hem grubu daha yakindan tanidim hem de cok guzel insanlar tanidim (joshuaninkopegiMINGIASKIMaz12) ozellikle tesekkur ederim.✋🏻✋🏻

cok kisa da olsa umarim begenmissinizdir gorusmek uzere saglicakla kaliinn🐇

umarim bunu da begenirsinizz

pretty u › jihanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin