Merhabalaar. 2-3 yıl önce yazmaya başladığım diğer one shot hikayelerimde zaman atlamalarını şarkı sözleriyle ayırırdım, geçen gün bir daha okuyunca çok hoşuma gitti, bu yüzden burada da yapasım geldi. Güzel oldu bence. Şarkılar aşağıda.
Keyifli okumalar <3
—-
1- "güldüm geçtim genceciktim, aşk içinde meşke daldım, kendimi buldum onu kaybettim."
Çağrı
"Zeyno, konuşabilir miyiz?"
"Bilmem, kendine sor bakalım, en yakın arkadaşımın ölümüne sebep olan biriyle konuşmak ister miyim?
Zeyno, benim isteyerek Vefa'ya o pisliği verdiğimi düşünüyordu.
"Zeyno-"
"Ayrıca, sadece yakınlarım bana Zeyno der. Benim adım Zeynep."
"Zeynep, ben bir şey yapmadım, yani yaptım ama ben...
Meydan okurcasına bakışlarına maruz kaldım.
"Ben Vefa'ya zarar vermek istememiştim."
"Verdin mı? Verdin. Benim umurumda olan bu. Ayrıca, gidip Aliyle Arap'a söylesene bunları. Biraz onlara da anlat bu vicdanını temizlemek için uydurduğun hikayeni. Neden bir tek bana anlatıyorsun ki?"
"Çünkü bir tek senin benim hakkımdaki düşünceni umursuyorum Zeynep."
Duraksadı. Bu kadar dürüst olmamı beklemiyordu sanırım.
"Nedenmiş o?"
Bu sefer de ben duraksadım.
"Öyle işte."
"İyi, o zaman senin hakkındaki düşüncelerimin değişmeyeceğini bilsen iyi olur."
Arkasını dönüp sınıfa doğru yol aldı.
-------
Onun arkasından sınıfa girdiğimde sadece sırasına oturmasını melül melül izlemekle yetindim ve kendi yerime geçtim.
"Kanka-"
"Senin ebeni sikeyim Ege. Konuşma benimle."
Ege ona karşı olan anlık çıkışmama şaşırmıştı.
"Ne oldu oğlum sana?"
"Zeyno'ya şu uyuşturucu meselesini söylediğinden beri başım boktan çıkmıyor. Yüzüme bakmıyor kız."
Kaşları hafifçe yukarı kalktı.
"Yani?"
"Vefa'ya olanların sebebi benmişim gibi davranıyor yani. Sen de çok iyi biliyorsun, Berk'in o içeceği Vefa'ya vereceğini bilmiyordum ben. Zeyno beni dinlemiyor ki ben bunu ona anlatayım."
"Bir dakika, iddia bitti demedik mi Çağrı? Ne bu hareketler? Yine mi vicdan yaptın?"
"Ne iddiası oğlum?"
"Zeyno'yu düşürecektik hani... iyi olan kazansın dedin falan."
Kaşlarımı çattım.
"İddiayı da sikeyim. Yenildim ben."
Cevap gecikmedi. "Evet, çünkü Zeyno'ya aşık olmuşsun. Tebrikler."
Bir şey demeden önüme döndüm ve bu küçük yenilginin en büyük zaferim olmasını diledim.
--------
Zeyno
Ders boyunca Çağrının gözlerini üzerimde hissettim. Sanki beni izlediği zaman onu affedecekmişim gibi. Hafifçe gözlerimi o tarafa çevirdim ve göz göze geldik. Gözlerini kaçırmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskisi gibi | zeyçağ one shots
Fanfictiontozluyaka dizisinin karakterleri zeyno ve çağrı'nın etkileyici hikayelerinden yola çıkarak yazılmıştır.