jeff the killer

947 2 3
                                    

Efter veckor av oförklarliga mord, är det illavarslande okänd mördare fortfarande på uppgång. Efter lite bevis har visat, säger en ung pojke som han överlevde en av mördarens attacker och modigt berättar sin historia.

"Jag hade en ond dröm och jag vaknade upp mitt i natten", säger pojken, "Jag såg att av någon anledning fönstret var öppet, även om jag minns det stängas innan jag gick till sängs. Jag gick upp och stängde den igen. Efteråt kröp jag bara under mina omslag och försökte somna om. Det var då jag hade en konstig känsla, som om någon tittade på mig. Jag tittade upp, och nästan hoppade ur min säng. Där, i den lilla strimma av ljus, lysande från mellan mina gardiner, var ett par av två ögon. Dessa var inte vanliga ögon; de var mörk, olycksbådande ögon. De gränsar i svart och ... bara vanlig och skrämde mig. Det var då jag såg hans mun. En lång, fasansfulla leende som gjorde varje hårstrå på min kropp stå upp. Siffran stod där och såg mig. Slutligen, efter vad som verkade som en evighet, sade han det. En enkel fras, men sade på ett sätt som bara en galen man kunde tala.

Han sa," Gå och sov. "Jag släppte ut ett skrik, det är vad skickade honom på mig. Han drog upp en kniv. Han hoppade på toppen av min säng. Jag kämpade honom tillbaka; Jag sparkade, jag stansade, jag rullade runt, försökte slå honom mig. Det är när min pappa åkte i. Mannen kastade kniven, gick det i min pappas axel. Mannen skulle förmodligen är klar honom, om någon av grannarna inte hade larmade polisen.

"De körde till parkeringsplatsen, och sprang mot dörren. Mannen vände sig om och sprang ner korridoren. Jag hörde en smash, som krossat glas. När jag kom ut ur mitt rum, såg jag fönstret som pekade mot baksidan av mitt hus bröts. Jag såg den för att se honom försvinna i fjärran. Jag kan säga dig en sak, jag kommer aldrig att glömma det ansiktet. De kalla, onda ögon, och att psykotisk leende. De kommer aldrig att lämna mitt huvud. "

Polisen är fortfarande på jakt efter den här mannen. Om du ser någon som passar in på beskrivningen i den här historien, kontakta din lokala polisen.

Jeff och hans familj hade just flyttat in i en ny stadsdel. Hans pappa hade fått en befordran på jobbet, och de trodde att det skulle vara bäst att leva i en av dessa "snygga" stadsdelar. Jeff och hans bror Liu kunde inte klaga men. En ny, bättre hus. Vad var inte att älska? När de var att få packas upp, en av sina grannar kom.

"Hej", sa hon, "Jag är Barbara; Jag bor tvärs över gatan från dig. Tja, jag ville bara att presentera mig själv och att presentera min son. "Hon vänder sig om och kallar sin son över. "Billy, det är våra nya grannar." Billy sa hej och sprang tillbaka för att spela i sin trädgård.

"Jo", säger Jeff mamma, "Jag är Margaret, och det här är min make Peter och mina två söner, Jeff och Liu." De båda presenterade sig, och sedan Barbara uppmanade dem att hennes sons födelsedag. Jeff och hans bror var på väg att invända, när deras mamma sa att de skulle älska att. När Jeff och hans familj är klar packning, Jeff gick upp till sin mamma.

"Mamma, varför skulle du bjuda in oss till någon unge parti? Om du inte har märkt, jag är inte en dum barn. "

"Jeff", sade hans mor, "Vi flyttade precis hit; Vi ska visa att vi vill tillbringa tid med våra grannar. Nu, vi ska för den berörda parten, och det är final. "Jeff började prata, men hejdade sig, i vetskap om att han inte kunde göra något. När hans mamma sa något, var det sista. Han gick upp på sitt rum och plumsade ner på sin säng. Han satt där och såg på hans tak när plötsligt fick han en konstig känsla. Inte så mycket en smärta, men ... en konstig känsla. Han avfärdade det som bara några slumpmässiga känsla. Han hörde sin mamma kallar honom att få sina grejer och han gick ner för att få det.

Nästa dag, Jeff gick ner trappan att få frukost och fick redo för skolan. När han satt där, äter sin frukost, han återigen fick den känslan. Denna gång var det starkare. Det gav honom en liten rycka smärta, men han återigen avslog det. När han och Liu färdiga frukost, gick de ner till busshållplatsen. De satt där och väntade på bussen, och sedan, helt plötsligt, någon unge på en skateboard hoppade över dem, bara inches ovanför knät. De båda hoppade tillbaka i förvåning. "Hej, vad i helvete?"

Some horror story's (svenska)Onde histórias criam vida. Descubra agora