Pov Alexa
Wstałem dzis ranem bardzo zmęczony chociaż odkrywając się spod kołdry zobaczyłem jak moj siusior mi stoi... Bylem bardzo podniecony i właśnie to mi pokazało ze muszę sobie czyms pomoc.
Wstałem z łóżka i pobiegłem do swojego ojca stojącego z moim bratem.-Tato!! Błagam pomóż mi.. to mój pierwszy raz kiedy mi stanął. Naprawdę nie wiem co robić.- powiedzialem szukając pomocy u ojca.
-Alex co ty wygadujesz. Wiesz że cię nienawidzę i ci nigdy nie pomogę w absolutnie niczym! Sam sobie radź. Masz 18 lat więc pora dorosnąć bez rodziców.- powiedział sfrustrowany mój tata. Bylo mi przykro :cc nie chciałem go wkurzyć i poszedłem do swojego pokoju.
Usiadłem i zacząłem myśleć jak sobie pomóc. Uświadomiłem sobie że mógłbym zadzwonić do mojego przyjaciela Zuzoka! Chwyciłem telefon w dłoń i zacząłem dzwonić.
-halo Zuzok? Jesteś?- powiedzialem to pytająco.
- no jestem. Czego chciałeś?- odpowiedział mi dość spokojnie.
-chcialem zapytać o małą pomoc z powodem który wydarzył się pierwszy raz...- mówiłem to zawstydzony.
-coz to takiego? Wiesz przecież ze sam się nie domyśle -
-chodzi o mojego członka. Nie wiem jak go zaspokoić a stanął mi pierwszy raz! Mój tata nie chce mi z tym pomóc.
- oh boże Alex.. nie spodziewałem się tego. Jak mam ci pomóc?- zapytał mnie dość zmartwiony.
- po prostu bądź ze mną. Przyjedź do mojego domu okej?
- nie mogę teraz przepraszam. Zaraz muszę wychodzić! Napewno sobie jakoś sobie poradzisz. Obejrzyj jakis filmik na ph lub cokolwiek.
- oh no dobra. Przepraszam za zawracanie głowy.. napisz do mnie jak wrócisz dobrze?
- okej postaram się. A teraz powodzenia!!- rozłączył się.Nie wiem co robić to dla mnie bardzo ciężkie. Brak spokoju i komfortu. Postanowiłem go posłuchać i włączyłem ph. Moją uwagę zwrócił jeden filmik. Był to filmik z jakimś tak zwanym "Femboyem". Zawsze mnie zastanawiało kim jest ktos taki. Uważnie oglądałem ten film. Wydawało się to bardzo ciekawym zajęciem w dodatku pokazał on jak zaspokoić się masturbacją! Bylem bardzo zafascynowany tym co się tam działo.
Myślę że zacznę interesować się femboyami :3 sa mega słodcy!Po udanym masturbowaniu się poszedłem do taty.
-tato!! Rozwiązałem swój problem :D- powiedziałem mu to cały zachwycony.
- no i co mnie to obchodzi?? Wiesz że cię nienawidzę więc przestan mnie nękać!.- to co powiedział trochę mnie zasmuciło w końcu to mój ojciec :(.
-Dobrze tato przepraszam.- wyszedłem smutny z pokoju.Czekałem aż Zuzok mi napisze czy ma już czas.. chciałem mu się pochwalić moją nową pasją i umiejętnościami! Wydawały mi się naprawdę czymś interesującym. W czasie oczekiwania na niego pomyślałem co gdyby tak iść do brata i mu się pochwalić? Uważam że to naprawdę świetny pomysł. W końcu talenty i pasje do czegoś są:3.
Zacząłem iść do brata ale przez kawałek otwartych drzwi w jego pokoju ujrzałem coś bardzo dziwnego... Czyżby mój brat zabral mi moją nową umiejętność...? Dlaczego to zrobił. Czułem się okropnie z tym. Miałem być pierwszy i najlepszy! Już nigdy nikomu nie zaufam. Uznałem że wejdę znowu na ph i poszukam jeszcze lepszych nowych czynności których nigdy nie robiłem.
Włączyłem go i zobaczyłem jak jakiś chłopak wkłada sobie ogon kotka w pupcie. Czy to normalne?? To chyba te femboye! Odrazu posmigalem do sex shopu aby zdobyć coś tak niezwykłego.
Gdy już tam byłem to w moich oczach znalazło się więcej intrygujących zjawisk jakich nigdy dotąd nie widziałem. Czy to jakiś znak? Nowy cel dla mojego życia? Nie wyglądałem jak oni. Chciałem bardzo być kims takim jak są femboye. Moim nowym celem bylo zostać właśnie taką osobą!!! Bylo mi smutno że narazie nie mogłem jeszcze nazywać się jednym z nich ponieważ moja szafa była jeszcze pusta. Chociaż już nie użalając się nad sobą zakupilem ten ogon.
Wróciłem do domu i wsadzilem go sobie. Zrobiłem zdjęcie i wysłałem je zuzokowi aby ujrzał swojego pięknego chłopaka :3
W internecie zacząłem czytać o tym więcej chociaż zrobiłem się trochę zmęczony. Bardzo intrygowalo mnie to o co w tym chodzi. Podczas przeszukiwania tych stron o pięknych femboyach zasnąłem. Moim snem bylo to jak jestem femboyem w klubie ze striptizem. Ten sen niestety byl tylko snem. Obiecałem sobie że kiedyś go spełnię! A teraz już pójdę normalnie spać.Mam nadzieję że historia sie podobała :D
CZYTASZ
~Normalny na zewnątrz femboy w duszy~
RomanceHistoria opowiada o Alexie czyli oc ultimate_cxm!!! bardzo lubię tą oc i postanowiłem napisać o niej fanfika <33 to najlepsza oc jaką ogólnie widziałem w życiu!! sam ultimate_cxm to mój idol🤭 więc dziele się tą książką z wami❤️ miłego czytania!!