Po Veľkej svetovej vojne, ktorá trvala sto rokov a skončila v zime roku 3300, zostala Zem takmer vyľudnená. Z deviatich miliárd ľudí, ktorí tu žili zostalo ledva dvadsať miliónov. Vrátilo to ľudí o niekoľko tisícročí dozadu do doby známej tiež ako ,,obdobie temna". Ľudia si po týchto hrôzach rozdelili Zem na štyri časti. Zem Vlka bola svojou rozlohou najväčšou časťou, rozprestierala sa na starom kontinente kedysi nazývanom Európa a zasahovala dosť hlboko do územia, ktoré starí ľudia pred vojnou nazývali Ázia. Zem Leva bola menej osídlená a tvorili ju hlavne pralesy Ameriky. Zem Zlatého Tigra bola osídlená hustejšie ako Zem Leva a Zem Vlka dokopy. Tu sa nachádzali najväčšie mestá a žilo tu mnoho ľudí, o ktorých sa predpokladalo, že sú to tí najmúdrejší z múdrych. Mali prístroje a veci po starej civilizácii, ktorá žila ešte pred vojnou, to z nich robilo najmocnejších a najbohatších ľudí sveta. Bolo to však pomerne malé územie na východe Ázie. Štvrtou časťou bola Zem Škorpióna. Tu žilo zopár ľudí hlavne v okolí Nílu a severe Afriky. Staré povesti hovorili, že kedysi bolo toto územie púšť, no zmena klímy po odpálení biotechnických zbraní, nech to už bolo hocičo, zmenila toto miesto na krásnu oázu života. Ďalej poznáme Ostrovných ľudí, ktorí sa odmietli pripojiť k iným územiam, aby zostali slobodní a bez pravidiel spoločnosti.
Nás však zaujíma len jedna Zem a to Zem Leva. Píše sa rok 3540, čiže 240 rokov od veľkej katastrofy. Ľudia už dávno zabudli aká hrozná bola vojna a o čo ich pripravila. Nové generácie sa naučili žiť v novom systéme a nemali ani najmenšie tušenie čo bolo kedysi...
Hlboko v lese, osamotený a ďaleko od najbližšej dediny, stojí dom. Tmavý a veľký. Vzbudzuje dôstojnosť. Vyzerá takmer rozprávkovo.
Izbami sa nesú vzdychy... V podkrovnej izbe osvetlenej sviečkami, sa črtajú dve nahé telá.
Lina si obkročmo sadne na pochybne vyzerajúceho muža a zmyselne ho pobozká. Kráska sa mu ošuchne panvou o jeho boky. Reč tela pozná perfektne. Privinie sa mu k hrudi: ,,Poď si so mnou užívať rozkoš, môj milý."
Mladý muž sa nedá viackrát prosiť. Dievča predstiera orgazmus a bozkáva ho.
__________________________________V dolnej časti domu sa rozcinkajú kľúče. Dvojica však nič nepočuje. Vzápätí sa rozrazia dvere. Stoja v nich Lininy adoptívny rodičia. Dvojica ustrnie. Hneď na to sa otvoria vchodové dvere a vypadne z nich polonahý mladík. A za ním jeho oblečenie. Rodičia jej hodia šaty so slovami, že ráno si to prediskutujú.
Zamknú ju v jej izbe...
___________________________________,,Musím ísť za Nocou. Tá mi poradí. Nezostanem tu ani do rána," rozhodla sa. Jej hlas sa neprirodzene rozlieha v tichu izby. Obliekla sa. Skrčila plachtu a priviazala ju o skriňu. Spustila sa po nej dole. Ticho ako mačka sa zakrádala tmavým lesom, až kým neprišla do malej dediny...
YOU ARE READING
Kapitánka
Teen FictionNaša zem prešla obrovský skok. Nachádzame sa v budúcnosti, kde nie je už skoro žiadna technológia. Ak aj sa nájde nejaký prístroj zo starého sveta, považujú ho ľudia za mágiu. *** Lina pracuje v nevestinci ako rozkošnica obýva Zem Leva a preto je ak...