'charmer jay'

296 28 10
                                    

seunwoo en basindan sunghoon hyunga gidelim demistim bana inanmamislardi ALİN BAKİN NASİ DA MUTLU YA_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

seunwoo en basindan sunghoon hyunga gidelim demistim bana inanmamislardi ALİN BAKİN NASİ DA MUTLU YA
_

@parksung.hoon; sihirli guclerim oldugu dogrudur
  >@nishimuraki; puhah kicim
  >@parksung.hoon; orda da aynen boyle guluyosun NSBXSNDBQJSKQJEKQTKW

@leethan; fotograf cok masum... sesli halini koysaydin ulkenin yarisinin sagir olucagina bahse girebilirim
  >@parksung.hoon; e duyuyosun
  >@leethan; TAMAM DUYUYORUM GERİZEKALİ BAGİRMA DİGER TARAFTAN CİDDEN SAGİR OLUCAM
  >@nishimuraki; neden ayni evin icinde mesajlasiyosunuz aq yanima gelsenize

bu gönderinin yorumları
sınırlandırılmıştır.

-

Bu gönderiyle ikimiz de bir süre sessiz kaldık.

"Jake"

"Efendim" sesinden ve yüzünden bana üzüldüğü çok belli oluyordu. Öyle bir bakıyordu ki...

"Sence ben onun için yetersiz miyim?"

"Jay-ah..."  bir süre konuşmadan bekledi. Ne diyeceğini toparladı sanırım. Gerçi benimki de soru değil mi :) Eğer ona yetseydim şu an benim yanımda olurdu... Yani, belki?

"Bence böyle düşünmemen gerek. Yani ne bileyim sonuçta Heeseung hyung da onun arkadaşı bu şekilde düşün. Onunla da bu şekilde eğleniyor. Sunghoonla bu şekilde gülmesi bir şeyi ifade etmez bence. O yüzden fazla üzülme olur mu?"

Yavaşça başımı salladım. Elimden ne gelirdi ki şu anda? Ağlamak?

Aslında düşünüyorum da. Bok gibi bir insanım ve ilişkilerimin hiç birinde ilişkiyi bitiren ben olmadım. Çünkü hep sorunlu taraf bendim. Ama Niki... o çok daha farklıydı. Hala öyle. Onu kaybetmekten korkuyorum. Ve şimdi de kaybetmişimdir belki kim bilir?

Baştan sonra yaptıklarımı düşündüğümde düzgün bir profil oluşturmadığımı biliyorum. Ama bu benim işte.

Bilmiyorum belki de bir şeyleri değiştirmem gerektir. Aslında belki demek yanlış olur çünkü ilişkimiz için yapmam gereken tek şey buydu ve ben bunu yapamadım...

Niki çok haklı... uzak kaldığımız zaman boyunca asla kendimi düzeltmeyi denemedim. Hep burnumun dikine gidip saçma sapan davrandım. Şimdi de onu tam anlamıyla kaybetmek üzereyim.

"Yah Jay yapma lütfen"

Daha ne olduğunu anlayamadan Jake bana sarılmıştı.

Hah... ağlıyormuşum. Farkında bile değildim. Açıkçası umrumda da değil.

Uzunca bir süre ona sarılıp ağladıktan sonra beni kendinden ayırıp yüzüne bakmamı sağladı.

"Hey, bu sen değilsin. Hani nerde sevdiği için bütün evi dağıtan Jay? Şu an gerçekten ağlıyor musun? Benim tanıdığım Jay çoktan Sunoo ile konuşup onu Niki ile buluşturman için ikna ederdi. Sonra da kendini affettirmenin bir yolunu illa ki bulurdu. Çünkü şebek bir şeysin sen. İnan bana sadece yanına geçip gülümseyerek 5 dakika bakmanla bile yumuşar. Gerçi sen öyle yapmazsın orası ayrı konu. Senin çok daha başka taktiklerin var" diyip güldü. Bende güldüm.

"Yani daha çok, o çok bilmiş tavrınla havalı havalı konuşup onu tekrar büyülemeyi başarırsın"

Bak işte buna daha çok güldüm. Çünkü haklı. Cidden ben neden ağlıyorum ki şu an? Benim dövmem gereken bir Sunghoon var.


"Haklısın. Ama önce gidip Sunghoonu dövmeliyim. Sonra Nikimle konuşurum"

"Lan götünle mi dinliyosun. Yok dövmek falan. Sen onu dövünce Niki seni alkışlıycak mı sanıyorsun? Tam tersi Sunghoonla aynı ortamda kal bence. O zaman bir şeylerin biraz da olsa değiştiğini anlayabilir"

"Şimdi bir dakika yanlış anladıysam düzelt"

Kafasını salladı.

"Ben, Niki'den hoşlanan, Sunghoonla, aynı, ortamda, bulunacağım, ve, ona, bir, şey, yapmayacağım?" anlaması için teker teker söyledim. ÇÜNKÜ LÜTFEN BUNU İSTİYOR OLMASIN.

"Evet anlamışsın işte"

Pardon????

"Jake şaka mısın? Hayatta olmaz. Ben hem o Sunghoon denen piçi görücem hem de dalmayacağım. Pardon ama nasıl temas ettiklerini gördüm tamam mı. Ayrıca Sunoo da onun Rikimden hoşlandığını söyledi. Bizim ayrılma nedenimiz bile 10 yaşında sevgili olduğu biriyle buluşmasına izin vermediğim içindi. Şimdi senin bana dediğin şeylere bak?"

"Anladım ben seni Jay"

Ağzının içinde belli belirsiz söylendikten sonra omuzuma iki kere vurdu.

"Neyi anladın?"

"Sen Niki ile barışmak istemiyorsun"

Yah Jake... Ne diyorsun.

"Neden böyle düşündün?"

"Çünkü hala aynı şeyleri tekrar tekrar yapmak istiyorsun. Tamam Sunghoonla yakın olabilirler. Tamam Sunghoon ondan hoşlanıyor olabili-"

"Olamaz işte. Sevgilisi olan bir insandan ne diye hoşlanırsın ki zaten amına koyayım?"

"Ya bir bitireyim be dur. Neyse işte. Oturup adam gibi konuşman gerek. Yoksa Nikiyi rüyanda gör. Ve cidden barışmak istemediğini düşünüyorum. Çünkü sen bu kafayla gidersen Nikiyi daha çok beklersin. Benden bu kadar"

"OFFFFFF"

"OFLAMA KULAĞIMIN DİBİNDE HAYVAN GİBİ"

"YA TAMAM BE SENDE DOST MUSUN DÜŞMAN MISIN BELLİ DEĞİL"

"Sadece üzülmeni istemiyorum"

"Bağırmamla ne alakası var şu an?"

"Jay biliyor musun?"

Neyi anlamında kafamı salladım.

"Bazen gerçekten beyninin varlığını sorguluyorum"

Bu muydu cidden kardeşim.

Göz devirip kalktım.

Odama gidip hazırlanacağım. Çünkü yetişmem gereken önemli bir yer var. Tabii ki de mal gibi beklemeyecektim dimi? Jake'in de dediği gibi. Tekrar Charmer Jay moduna geçme zamanım.

Tabii biraz abartmasam iyi...

~

woav duz yazi woav

Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın lütfen.

𝘊𝘏𝘈𝘙𝘔𝘌𝘙 | 𝗃𝖺𝗒𝗄𝗂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin