Sunoo-HeeseungHeeseung
yazmadınSunoo
ne?Heeseung
yazdığım mesajı görünce bir şey söylersin diye beklemiştimSunoo
😺ne söyleyebilirdim ki
Heeseung
peki
21:40Sunoo size 2 sokak uzakta bir park var gelir misin
22:00Sunoo
nerden çıktı ki birdensaat de geç oldu
Heeseung
konuşmak istiyorumhem bir şey olmaz ben yanında olacağılm zaten
bir sıkıntı çıkarsa burdayım yani
Sunoo
iyi tamamçıkıyorum 10 dakikaya
Heeseung
hırka al yanına esiyor birazüşüme
Sunoo
tamam-
Heeseung'tan
Tamam? Sunoo için çok sade bir tamam deme şekli.
Aramız nasıl oldu da böyle oldu bilmiyorum. En son Nikilere kalmaya gittiğimizde gayet iyiydik. Ama birden soğuk davranmaya başladı. Yakın davransa da grupta oluyordu. Ben de uzaklaştı diye biraz soğuk davranmaya başlamıştım. Çünkü Sunoo benden uzak kalmaya dayanamazdı. Belki bende öyle davranırsam eskiye döneriz sandım.
Ama öyle olmadı.
Mesajdan yaklaşık 20 dakika sonra sonunda parkın girişinde belirdi. Benim sallandığım salıncağın yanında o da sallanmaya başladı. Bir süre hiçbir şey söylemeden sadece sallandık.
"Neden böyle olduk Sunoo"
Sadece karşıma bakıyordum.
"Nasılmışız?"
Ona doğru döndüm. Bir kaç dakika onun da bana doğru dönmesini bekledim ama dönmedi.
"Aramız açıldı farkında değil misin?"
"Öyleyse ne olmuş? Umrunda mı gerçekten?"
İşte şimdi bana bakıyordu.
"Ne demek umrunda mı? Tabii ki umrumda. Sana ne kadar değer verdiğimi bilmiyormuş gibi konuşma"
"Bilmiyorum tamam mı? Nasıl hissettiğini ve ne düşündüğünü bilmiyorum. Çünkü hiçbir zaman belli etmedin. Şimdi gelmiş neden böyle olduk diyorsun. Komik misin?"
"Ne demek hiçbir zaman belli etmedin? Affedersin ama sana ne kadar değer verdiğimi yoldan geçen bir insan bile ikimize baksa anlayabilir. Neden böyle düşündüğünü anlamıyorum"
Ayağa kalkarken konuştu.
"Ben öyle düşünmüyorum ama Heeseung"
"Parka gelmeni söyledikten sonra üşümemen için hırka almanı istedim. Ki sürekli böyleyim. Sürekli sana ilgiliyim. Ama nesinden memnun değilsin anlamıyorum"
"Konu memnun olmamam değil gerçekten. Bilmiyorum sadece biraz uzaklaşıp gerçekten ne hissettiğimi anlamaya çalıştım"
İç çekip devam etti.
"Biliyorsun biz sürekli flörtleşir gibi konuşuyoruz. Ama hiçbir zaman gerçekten flörtleşiyormuşuz gibi gelmedi. Sanki benimle oynuyormuşsun gibi hissettim ve uzaklaştım. Belki ben itiraf etmeden sen itiraf edersin diye bekledim. Ama olmadı burdayız işte"
"Sunoo..."
Ayağa kalkıp karşısında durdum
"Ben böyle düşündüğünü bilmiyordum özür dilerim"
Kafamdakileri biraz toplayıp konuşmaya devam ettim.
"Korktum Sunoo. Eğer ciddileşirsem sıkılıp benden uzaklaşırsın sandım. Ya da bilmiyorum çok daha farklı düşünüyorsun sanmıştım. Böyle düşünmene sebep olduğum için özür dilerim"
Bir adım attım ona doğru. Yine mükemmel kokusu geliyordu burnuma... Bir insan nasıl bu kadar hoş kokabilir ki?
"Ben hislerimde çok ciddiyim Sunoo. Senden hoşlanıyorum. Sana karşı söylediğim her şeyde ciddiydim aslında. Ama sürekli dalgaya vurdum. Bundan sonra dikkatli davranacağım tekrar özür dilerim"
Hala bir şey söylemiyordu. Ellerini ellerimin arasına alıp gözlerine baktım. Hiçbir şey söylemese bile gözleriyle anlatıyordu... O yüzden daha fazla beklemek istemedim.
"Duygularımı tam olarak nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama, sadece bana gül, sadece benimleyken saatlerce konuş istiyorum. Daha seninle ilgili sayamadığım bir sürü şey için de böyle. Sadece bana özel olmanı istiyorum Sunoo. Biliyorsun Jay'in kıskançlıklarını hep saçma buldum. Ama seni tanıdıktan sonra her şeye bakış açım değişti. Aşka inanmazdım ben mesela. Ama şu an bu durumdayım. Lütfen aramıza daha fazla mesafe girmeden hayatına sevgilin olarak devam etmeme izin ver. Lütfen"
Bir süre sadece yüzüme baktı. Sonra gülümsedi. ŞÜKÜR BE.
"Bende senden hoşlanıyorum Heeseung. Ve evet, tabii ki sevgilim olmana izin veririm"
İşte o anki kocaman gülümsemesi, benim için her şeye bedeldi...
~
heesun cok seviyom ama neden bilmiyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘏𝘈𝘙𝘔𝘌𝘙 | 𝗃𝖺𝗒𝗄𝗂
Fanfiction[tamamlandı] 🂱 hiç bir zaman peşimde dolan demedim ayrılma nedenimizi de hatırlatmama gerek yok diye düşünüyorum? bunu daha önce de söyledim senden asla durduk yere ayrılmıycağımı biliyorsun hem sadece ara verelim demiştim ama döndüğümde sen bizi ç...