Jay'den
Artık gerçekten sinirim bozulmaya başladı. 1 buçuk saattir Niki ve Sunghoon ortada yok. Jake ise hala geziyorlardır diyor.
"Ben polisi arayacağım. Biz aramaya çıksak bile bulamayız çünkü"
"Ya ne polisi saçmalama onla-"-Jake
"Kusura bakma Jake ama söylediğin şey hiç mantıklı değil. Öyle olsa bile Riki beni habersiz bırakmazdı"
"Jay hyung haklı"-Jungwon
"Evet bence de arasın hemen lütfen. Çok bile bekledik"-Sunoo
"Bende Jake'in dediği gibi olduğunu düşünüyorum. Ortalığı karıştırmaya gerek yok"-Heeseung
İşte şimdi sinirim hat safaya ulaştı.
"YA NE SAÇMALIYORSUNUZ İKİ SAATTİR. BENİM SEVGİLİM KAYIP GELMİŞ ORTALIĞI KARIŞTIRMA DİYORSUN. PARDON AMA SUNOO KAYBOLSA BEYNİNLE GÖTÜN YER DEĞİŞTİRMİŞ GİBİ DAVRANIRDIN KONUŞTURMA BENİ ŞİMDİ HYUNG"
Sonunda seslerini kesmeyi başarabildiler.
Hemen polisi aradım. Yaklaşık bir yarım saat de onların buraya gelmesini bekledik. Pek bilindik bir yer değildi burası. Bizden başka kimse de yoktu piknik alanında. Ve ben burda tam 2 saattir Niki'nin geri gelmesini bekliyorum. Arkadaşlarım da abarttığımı söylüyordu?
"Bende sizinle gelebilir miyim?"
"Tabii bir kısmınız gelebilir ama hepiniz gelmeyin. Burda da bir kaç kişi kalsın. Onlara daha sonra ihtiyacımız olabilir"
Polis abiye kafa salladıktan sonra diğerlerine döndüm.
"Jungwon ve Sunoo burda kalsın. Jake de başlarında dursun. Ben Jayle giderim"-Heeseung
Herkes onayladıktan sonra ormana doğru yürümeye başladık. İkisinin de seslerini haykıra haykıra yürüyorduk. Lütfen bulalım onları lütfen...
-
Niki'den
"Sunghoon hyung dönüp haber verseydik keşke. Kesin çok korkmuşlardır"
"Ya bir şey olmaz. Hem ben Jake'e söylemiştim eğer kaybolursak bilin ki geziyoruzdur diye. Sıkıntı olmaz o yüzden"
"Bilmiyorum ama içimde kötü bir his var. Keşke sana söylediğimde haber verseydik"
"Tamam dert etme artık. Telefonları şarja yeni taktık haber veririz az sonra"
Ormanda 1 saatlik yürümemizin sonucu büyük bir dağ evine gelmiştik. Sunghoon'un dedesinden kalan bir yermiş. Zaten buraya gelmeyi de o önermişti. Haber de veremedik çünkü Sunghoon hyungun telefonu yoldayken kapandı. Bir süredir bozukmuş sanırım, şarjı olmasına rağmen bir anda bitip kapanabiliyormuş. Benimki de zaten daha arabadayken kapanmıştı çünkü gece şarja takmayı unutmuştum. Yolun yarısında geri dönüp haber verelim demiştim ama Sunghoon dönmek istemedi.
Eve geldikten sonra önce anahtarı koyduğu yeri yarım saat aradık sonra da elektrikleri açmak için de bir yarım saat uğraştık. Tam 2 saat oldu ve ben çok endişeliyim şu an. Jongseong polisi bile aramış olabilir. Jake biliyor olsa bile Jongseonun ona inanıcağını pek sanmıyorum.
Oturduğum yerden kalkıp camın önüne geçtim. Burası gerçekten mükemmel bir güzellikte. Fotoğraf makinemi alıp saatlerce çekim yapabileceğim kadar muhteşem. Ama şu an asla buraya odaklanamıyorum çünkü deli gibi Jay'i düşünüyorum.
"Telefonu açtım Niki"
Anında yanına oturup Jake hyungu aramasını bekledim.
"Alo, Jake?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘏𝘈𝘙𝘔𝘌𝘙 | 𝗃𝖺𝗒𝗄𝗂
Fanfiction[tamamlandı] 🂱 hiç bir zaman peşimde dolan demedim ayrılma nedenimizi de hatırlatmama gerek yok diye düşünüyorum? bunu daha önce de söyledim senden asla durduk yere ayrılmıycağımı biliyorsun hem sadece ara verelim demiştim ama döndüğümde sen bizi ç...