'143'Jake
SUNOO ÇIK ARTIK ŞU EVDEN PİKNİĞE GİDECEĞİZ ALT TARAFISunoo
sus ya anca hazırlanıyorum napayımJay
ben gelmesemHeeseung
uçarım sana Jayo kadar hazırlık yaptık
Niki
of Sunoo çık da Jongseong'u alalım artıkJungwon
anladık sevgilini özledinSunoo
ne laf yaptınız ya çıkıyorum-
Sunoo'dan
Ay ne var hazırlanmam uzun sürdüyse??
Resmen piknik alanına gidene kadar hiç susmadan buna yakındılar. GENCİM, GÜZELİM, SÜSLENİYORUM NE YANİ YAPMAYAYIM MI?
En sonunda piknik yerine geldiğimizde Jungwon, Niki ve ben masayı hazırladık. Diğerleri ne mi yaptı? BAKTILAR ÖYLE.
"YA BİZ SİZİN EVİNİZİN HİZMETÇİSİ MİYİZ YARDIM ETSENİZE"
"Hyung bak gerçekten soruyorum, eğer Sunoo seninle tehtit aracılığıyla sevgili olduysa iki kere gözünü kırp"-Jay
Bende Nikiye döndüm.
"Niki bak gerçekten soruyorum, Jay hyung tarafından tehtit edildin de mi tekrar sevgili oldunuz? Çünkü bu psikopatla nasıl tekrar bir araya geldiğin ancak bu şekilde açıklanabilirdi"
"Yah ne diye ciddiye alıp karşılık veriyorsun. Boşver"-Jungwon
"Sunoo gibi bir insana itici diyen bir veleti ciddiye almayın bence zaten"-Sunghoon
Ufak bir sessizlik oldu... FIRTINADAN ÖNCEKİ SESSİZLİK DEDİKLERİ BUYMUŞ SANIRIM. Korkunçmuş umarım bir daha yaşamam 777.
"Ya tamam demedi kimse bir şey. Hadi gelin de önce bir şeyler yiyelim"
Hepsi hiçbir şey demeden masaya oturdu. KONUYU KAPATTIM GIRLSSSS. İşte 777'nin gücü.
Neyse kahvaltı Jay ile Sunghoon hyungun korkunç bakışmalarını saymazsak gayet sakin geçti. Herkes yemeyi bitirince yine biz 3'lü olarak masayı topladık. Diğerleri de getirdiğimiz hamağı yapmaya çalışıyordu.
"Jay çekil Allah aşkına alt tarafı ağaca bir tane ip bağlayacaksın ne oyalandın"-Sunghoon
Sunghoon hyung böyle diyince Jay ile tartışmaya girmişlerdi.
"Niki bence Jay hyungu buraya getir"
"Bence de yoksa Jay hyung yerinde durmaz büyütür olayı. Drama queenliği üstünde bugün"-Jungwon
İkimizde böyle söylenince gitti tabii. Yaklaşık 10 dakika Jay hyungu uzatmaması için ikna etmeye çalışıyordu. Bizde kedi gibi uzaktan izliyorduk. Ulan ne inat bir insan. Gerçi Niki de da aynı. Nasıl anlaşıyorlar anlamak mümkün değil gerçekten. SONUNDA Jay hyungu alıp yanımıza geldiğinde Jaycik hala söyleniyordu 🙄.
"Sanki kendisi her şeyi becerebiliyormuş gibi bana laf yapıyor aptala bak"-Jay
"Ay öf ne uzattın Jay hyung. Uzaktan izlememe rağmen ben daraldım, Sunghoon hyungu düşünemiyorum bile. Senin yüzünden hala hamağı kuramadılar"
"Sunoo Allah aşkına sende yapma. Zar zor susturmaya çalışıyorum iki saattir zaten, bir de seninle tartışmaya girecek hiç çekemem"-Niki
"Ne demek çekemem? Pardon da sana çek diyen yok zaten. O kadar rahatsızsan ayrıl"-Jay
JAY SIÇTIN ÇOCUĞUM.
Niki hiçbir şey söylememişti. Sadece bir 10 saniye Jay'e bakıp tekrar önüne döndü. Hayır anlamıyorum Jay hyung neden bu kadar gerizekalı olmak zorunda. Bak bak bak ne dediğinin farkına şimdi vardı heralde bir gözleri büyüdü.
"Özür dilerim, sinirliydim yemin ederim öyle demek istemedim"-Jay
E tahmin ettiğim gibi.
"Ayrılmayacaksın dimi benden?"-Jay
GÜLME SUNOO, GÜLME SUNOO, GÜLME SUNOO. Cidden Jungwon'un da dediği gibi bütün drama queenliği üstündeymiş bugün. Aşşırı komik bir şekilde söyledi çünkü.
"Salak salak konuşma Jay"-Niki
"Öhmmm evet arkadaşlar bildiğiniz gibi Niki Jongseongtan Jay'e geçiş yapınca ben kayboluyorum. O yüzden baiii"-Jungwon
ŞEREFSİZ BENİ BIRAKTI GİTTİ. Neyse aralarındaki konuşmaya tanık olmalıyım zaten. Yoksa çatlarım.
"Yani bu aranızdaki Jongseong-Jay muhabbeti ne bilmiyorum ama Niki, Jay diyince ben bile geriliyorum"
"Niye Jay dedin ki şimdi?"-Jay
"Niye senin adın Jay değil mi?"
"Ya sen bir karışma kurnaz tilki. Sunghoon hyungun tarafındasın zaten. O yüzden kıl oluyorum sana"-Jay
"Bir kere ben haklının tarafındayım canım. Bana en başından beri pislik gibi davranan sensin Sunghoon hyung değil"
"Pardon ama beni ciddiye alman senin aptallığın. Seninle dalga geçmek çok eğlenceli. Yoksa ne diye sataşayım ki? Hem ayrıca bana ilk pisliği yapan sendin. Sunghoon hakkında yalan söyledin. Çabuk unuttun heralde?"
"Yoo unutmadım ama Nikiye yaptıklarının cezasını çek istemiştim"
-
Niki'den
Sunoo ile Jay tam 15 dakikadır saçma sapan şeyler söyleyip birbirleriyle tartışıyorlar. Hayır yani beni de görmüyorlar? Görünmez gibi bir şey oldum. 2 kere tuvalete gideceğim gelecek misiniz diye sordum ve asla kâle alınmadım. En sonunda kalkıp Jake hyungların yanına gittim.
"Ee yapamadınız mı hala"
"Ulan Jay sırf Sunghoon'a inat bin tane düğüm atmış saçma sapan hala çözemedik. Sen gelmiş yapamadınız mı diyorsun"-Jake
Hafif bağırarak söyledi. Sinirlenmiş belli. E yani bende yarım saat hamak ipini ağaca bağlamak için zaman harcasam kriz falan geçirirdim heralde. Jake hyung yine iyi dayanıyor.
"Pardon ama hepsi Jay'in inadı yüzünden. Nikiye niye çıkışıyorsun boş yere"-Jungwon
"Boşver Jungwon hyung, haklı zaten. Ben onun yerinde olsaydım kriz bile geçirirdim yarım saatte biliyorsun"
Kafasını yukarı-aşağı doğru salladı. Bende altıma işemek üzere olduğum için yanlarından geçip tuvalete gitmeyi planlıyordum ki Sunghoon hyung seslendi.
"Nereye?"-Sunghoon
"Lavaboya gidiyorum"
"Tamam bende geleceğim bir dakika"-Sunghoon
Elini iplerden kurtarıp peşimden geldi.
Bir saat sonra
Jay'den
"Sen bekleyelim biraz dönerler az sonra dedin ama hala dönmediler korkuyorum"
"Bende korkmaya başladım"-Sunoo
"Ya bir durun. Sunghoon burayı avcunun içi gibi biliyor. Belki Nikiyi gezdiriyordur"-Jake
"Öyle olsa bile haber vermezler miydi? Telefonları da açmıyorlar"
Ve sessizlik.
Nerdesin Riki?
~
23. bolum final........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘏𝘈𝘙𝘔𝘌𝘙 | 𝗃𝖺𝗒𝗄𝗂
Fanfiction[tamamlandı] 🂱 hiç bir zaman peşimde dolan demedim ayrılma nedenimizi de hatırlatmama gerek yok diye düşünüyorum? bunu daha önce de söyledim senden asla durduk yere ayrılmıycağımı biliyorsun hem sadece ara verelim demiştim ama döndüğümde sen bizi ç...