Boynumdan yukarı çıkıp dudağımı öpmeye başlamıştı o kadar çok ağlıyodumki o geceyi unutamıyodum.Dudağımı ele geçirdi sıra kulagıma eyilip "bana karşılık vermek zorundasın"dediğinde bunu asla yapamazdım elleri t-shot ümün inçine girdiğinde kapıdan biri gelip
"Uzay napıyosun abi birileri gelicek" osıra uzay benden biraz geri çekilip " sen işine dön karışma"dediğine tekrardan bana bakıp kulağıma eyilerek "kokun beni baştan çıkarıyo sana doyamıyorum senden ayrılamıyorum bana ne yaptın sen sima"dediğinde "ben...ben özür di..dilerim"demiştim neden böyle dedimki onun özür dilemesi gerekir ikinci tecavüze uğrayan benim burda.bora bize yaklaşıp "abi hadi başka zaman öcünü olırsın şimdi değil"uzay kapının çalmasıyla geri çikilmişti içeri selin girince bana bakıp "sima ne yaptınız ona si pis adi şerefsizler"diyip uzayın omuzlarına vurmaya çalışıyodu o sıra uzay selinin ellerinden tutup ona tokat atacagı sıra "yapma"!! Diye bağırmıştım uzay bana kısa bi bakış atıp yanıma geldi kulağıma eyilip
"Bu iş burda bitmedi.evinin kapısını iyi kilitle"diyip hızla uzaklaşıp sınıftan çıktı selin beni sıraya oturtup
"İyimisin canım"dediğinde kafamı olumsuz anlamda sallayıp "hayır"diyebildim.beni kendine çikip sıkıca sarıldı.uzay bana ne demeye çalıştı keśke yurtta kalmaya devem etseydim kendime yeni ev tutmasaydım keşke.o sıra selin beni kaldırıp "bu son ders istersen girmeyelim
eve git dinlen".dediğinde kafamı olumlu anlamda sallayıp "tamam"dedim o nun yüzünü görmek istemiyordum.*********
Okuldan çıkıp eve geldiğimde kendimi sıcak duşun altına attım bi süre kaldıktan sonra çıkıp üstümü giyindim duşta çok kaldığımı biliyodum çünkü hava kararmıştı baya.yemek yemek için mutfağa indim ve kendime bi şiler hazırlayıp yedim.Ve uyumak için merdivenlerden çıkmaya başladım zaten yarpn cumartesi okulda yok yatardım akşama kadar odaya gelip yerde dağınık olan iç çamaşırlarımı toplamadan yatağa girdim ve uykunun kollarına bıraktım kendimi.Tam dalıcaktıki yatağın bi tarafı çömesi ve bi elin yüzüme dokunup yüzümü okşamasıyla gözlerimi açtıp tam çığlık atıcaktımki eliyle ağzımı tutup "sakin ol benim "demesiyle elini çekti "senin ne işin var burda"diyip uzaklaşmaya çalıştım o sıra beni belimden tutup yatağa yatırıp üstüme çıktı "şu okulda yarım bıraktığımız işi tamamlayalım"dediğinde nefesimin kesildiğini hissettim tam boynuma yaklaştığında "hayırrrrrrrr"diye bağırdım.Gözlerimi açtığımda nerin nefes alarak"ohh allahım kabusmuş yada karabasan bastı heralde"dedim kendi kendime o sırada mutfaktan tabak sesi geldiğinde kırırdığını duydum ve yerimden zıpladım korkuyla yataktan kalkarak odanın kapısını açıp merdienlerden aşağı inerken mutfağın lambasının söndüğünü gördüm ve korkarak "ki...kim var orda"diye bildim.Yavaşça mutfagirdim ve lambayı yakmak için elimi uzattımda elimin bi bişeğe değdiğini hissttimve boynuma derin bi nefes gelince çığlık atıcaktımki bi el ağzımı tutup diyer eliylede belimden tutup kendine çekti "saki ol benim korkma "dediğinde uzay olduğunu anlayıp sakin durmaya çalıştım sonra ellerini benden çekerek lambayı yaktı"bu kadar korkçağını bilseydim uyumadan önce gelirdim"dedi ve ellerini göğüsünde birleştirip duvara yaslandı."salakmısın ya ruh hastası çokkorktum ya bayılsaydım "dediğimde ufak bi kahkaha atarak "ama bayılmadın ayrıca boşverde bunu sen niye hayır diye bağırdın rüyamı gördün "dediğinde sanane bakışı atarak "rüya değildi kabustu yada kara basan bastı"dedim ve bi bardak su içmek için dolaptan bardak alıp su içtim döndüğümdeyse beni süzdüğünü gördüm "geceliğine bayırdı daha değişik madelide varmı yani ateşli geceler için "deyip dudağını ısırdı bu bakışlar hiç hoşuma gitmemişti tabi ya ben üstüme niye bişile almadımki üstümde kısacık şort ve göbek üstü bi askılık vardı "sapıkmısınya bakma bana öyle ne istiyosun niye geldin"dedim ve karşısına dikildim.Bana pis bi şekilde sırıtıp "çok acım "dedi anlamamış gözlerle baktığımdaysa "banane git evine ye yemeğini hem gecenin bu saatinde yemekmi yenir "dedim bana bakarak "yenmez ama senin yemek yaptığını görünce canım çekti ne yapayım hem vermessen bi taraflarım şişer bak zaten o taraflara lambayı yakmaya çalışırken dokundun"dediğinde yanaklarımda tüm kanların dolduğunu hissettim "sen benimi izliyodun "diye bildim "yooo hayır yoldan geçiyodum yemeklerin kokusunu hissettim ve bura ya geldim"diyip buz dolabın kapısını açıp tencerelerin birini çıkarıp masaya koydu "ne yapıyosun sen bırak çabuk onları"dediğimde sırıtıp"acım ve yemek yiyicem"dediğinde "zıkkım ye öküz"deyip sinirle sandalyeni birine oturdum bana anlam verememiş gözlerle bakınca "ne bakıyosun "dedim bana "sen az önce bana nededin"suratındaki kasların kasıldığını hissettim korkup sandalyeden kalkıp "hiçç yemekleri ısıtıyım"dedim yemekleri alıp ocağa koyup ısıttım tabaklara koyup arkama döndüğümde onu "ne yapıyosun arkamda sen ya pis sapık"dedim resmen popoma bakıyodu piç sırıtmasını yaparak "hiç yemeklerin pişmesini bekliyodum başka ne yapıyımki "dedi pis sapık ne olucak şeyten diyoki al bıçağı sapla katnına ölsün piç kurusu tabaklatı masaya koyduğumda büyük bi iştahla hepsini yedi hayvan... Resmen hayvan gel benide ye "ben doymadım ya "dediğinde gözlerimi açıp"yuh evi yedinya gerisinide evinde tamamlarsın git artık uykum geldi ben yatıcam "diyip esneyerek ayağa kalktım saatime bakıp"saat çoook geç olmuş"dediğinde burda kalmaya niyeti olsuğunu anladım nah kalırsın burda sen "eee sana git dedim şimdi git paşa paşa evine "dediğimde yanıma gelip"ya gitmessem"dedi nefesini yüzüme çarptığında beni belelimden tutup kendine çekti yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve dudaklarımı öpmeye başladı benden karşılık alamayınca beni kendine daha çok çekerek öptüğünde ellerimi göğüsüne koyup itlemeye çalışm gitmeyince tırnaklarımı yününe geçirdim azından ufak bi inlenti duymamla kapının çarması bir oldu benden uzaklaşıp sinirle bâna baktı "bu saate kim bu "dediğin çene kaslarının kasıldıdığını göre biliyodum korkuyla"bi...bilmiyorum"dedim kapıdaki kişi bağırarak"sima aç kapıyı ben geldim canım"!dediğin şok olmuş gözlerle uzaya baktığıda kolumu sertçe tutup"kim bu dedim sana yoksa sevgilinmi"dediğinde yüz ifadesi çok değişmiti daha karânlık bakıyodu cesur durarak"evet sevgilim şimdi git ve bizi yalnız bırak"dedim aslında kapıdaki benim iki yıldır görmediğim en yakın arkadaşım oktaydı gelmişti onu gerçekten çok özlemiştim o sıra uzay ellerini başına götürerek saçlarını sinirle dağıtıp "bunun hesabını vericeksin "dedi ve mutfağın balkonundan atlayıp gitti bana neden bu kadar rahat davranıyodu ben onun neyidim.
Uzay'dan
Balkondan atlayıp sinirle borayı aradım
"Alo abi ne oldu bu saatte hayırdır"
"Bora nerdesin"
"Bardayım abi bizim locada çocuklarla takılıyoruz"
"Tamam geliyorum "diyip telefonu kapattım arabaya binip direksiyona vurmaya başladım"lan ben seni bukadar çok severken senin sevgilinmi var lan!!!"diye bağırmaya başladım bara geldiğimde içeri girip locada oturan boranın yanına gidip elindeki içkiyi alıp o içmeden ben ondan önce davranıp içtim bana dönüp
"Abi yavaş ol ne oldu sana böyle"dediğinde
"Yok bişi"dedim
"Nasın yok abi dağılmışsın"dediğinde büyük bi kükreyişle
"Yok bişi dedim lan!!!"diye bağırdım
"Tamam abi sakin ol bişi demedim "dediğinde sakinleşip
"Dışarı çıkalammı"dediğimde kafasını tamam anlamında sallayınca bardan çıkıp arabanın önüne geldiğimizde cebimden sigara alıp yakıp içmeye başladım boraya dönüp
"Sevgilisi varmış"dediğimde anlamayan gözlerle bakıp
"Kimin"dediğine sinirle
"Simanın "dedim elindeki sigara yere döştüğünde
"Ha siktir"diye bağırdı"şimdi ne yapıcaz abi"dediğinde sinirle gölerek
"İCABINA BAKICAZ "dedim