17. BÖLÜM

87 4 0
                                    

Yarın olur..
Viki den;
Sabah kalkar kalkmaz üzerime siyah bir şey giyip bir iki lokma bir şeyler yiyip bir an önce arkadaşlarımı ve şehitleri ziyaret etmek için mezarlığa gittim..
Viki: Mimi bana kırgın mısın? Hala beni sevebilecek misin? Peki sen Adi benimle tekrardan dalga geçebilecek misin? Peki Sami sende her zaman tartıştığımız da ayıracak mısın? Bana dargın mısınız? Arkadaşlarım! Eğer dargınsanız özür dilerim.
Diyerek Viki elindeki çiçeği üç arkadaşın mezarının ortasına kattı...
Viki: Eğer sıkılırsam sizin yanınıza geleceğim o yüzden bana da yer hazırlayın! Sizi çok seviyorum.
Viki diğer şehitleri de ziyaret etti ve o an anladı ne kadar kişinin savaşta can verdiğini işte bu değil miydi? Kahramanlık canını ortaya koymak...
Sonra ise bebeğinin kurbanının yanına gitti yani Lilu ya Lilu nun yanında Dino yatıyordu...
Viki: Senden de çok özür dilerim! Benim bebeğimin yüzünden ve savaş bitsin diye çabalayıp canını ortaya koyduğun için sana teşekkür ederim beni affet tamam mı? Dino sende beni affeyle.
Viki sonra da Pike nin heykelinin yanında durdu...
Viki: Sende savaşın küçük cesur siperiydin! Cesur kahraman Pike!
Viki yağmur yağmasına aldırmadan ıslak çamurun üstüne oturup ağlamaya başladı geçmişi hatırladıkça heykele vurmaya başladı her vurduğunda elinden kanlar akıyordu o an bir kağıt nesne fark etti oturduğu yerde gözyaşlarını silip okumaya başladı...
Viki: "Biz hala pes etmiş değiliz! Bebeğini ver. D.K."
Okuduğu an kağıt küle dönüştü ayaklarının dibinde eridi Viki de kağıttan farksız değildi oda kağıt gibi erimeye başladı nasıl bir anne kendi çocuğunun ölümünü bile bile izin verirdi!...
Viki: ...
Bölüm son..

ŞAH MAT |  MALBONTE ♡ VİKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin