21. BÖLÜM

79 2 0
                                    

Viki den;
Hemen iki ezeli düşmanı yani Lucifer ile babasının kavgasını ayırmaya gittiğimizde zaten biri ayırmaya çalışıyormuş annem!..
Viki: Anne! Senin burada ne işin var?
Mal anneannesini görünce sinirlenir ve gücüne hakim olamayıp Rebecca ya doğru çok güçlü bir enerji akımı gönderir...
Mal: RRAAAA HAA! HAAAAAAA!
Rebecca: ( Uçmaya kalkışır ama enerji akımı kanatını koparır ve çok büyük bir yara alır) ..! Sen çok oldun! Velet.
Mal: ?! Velet ha! VELET! SANA.
Kavga tam başlayacakken Viki Misselina yı çağırır ve Mal ı zorla da olsa Misselina ya verir Misselina da Mal ı odasına götürür...
Viki: Anne sen iyi misin?
Rebecca: Nasıl duruyorsam öyleyim ben!
Viki nin bir anda başı dönmeye başlar bunu fark eden Malbonte hemen Viki yi tutar...
Lucifer: Ona ne oldu?!
Şeytan: Ne oluyor be!
O an baba oğul kavga etmeyi bırakıp arkalarını dönerler ve Viki nin bayılmış olduğunu görürler...
Rebecca: Sen mi?! Bir şey yaptın kızıma! Ha.
Malbonte: Sence! Sabahtan beri Viki ye bağıran sensin! Ana yüreği böyle mi?! Olur.
Rebecca nın vicdanı sızlar Malbonte nin dediği sözden dolayı ve ağlamamak için kendini zor tutar...
Malbonte de Viki yi belinden kavrayıp hastaneye götürür...
Rebecca: HER ŞEY BENİM YÜZÜMDEN OLDU! HAAAA!
Şeytan: Çıldıracağım! Ya bu nedir sizin bir maceranız bitmez mi?! Şurada oğlumla bile dövüşemiyorum!
Lucifer: Baba sen iyi misin?!
Şeytan: Değilim! Ben iyi değilim! Bir daha bana bulaşmayın bela eksik olmaz mı?! Ya birinin üzerinden!
Lucifer: Babam delirdi!
Rebecca: ( Sinirden gülmeye başlar) Hahahahahh! Adamı delirttik! En sonunda. Hahahahahh.
Lucifer: Neyse ben gidiyorum Rebecca anne kendine iyi bak!
Rebecca: Anne mi?
Lucifer: Evet artık sen benim ikinci annemsin!
Rebecca: ( Mutlu olur) ...
Lucifer gider...
..
2 sene sonra..
Viki den;
Gözlerimi açtığımda yanımda oğlum ile Malbontem vardı hatta herkes dibimde oturmuş bana bakarak gülümsüyorlardı nedense bu mutluluk bana hikayenin sonunun geldiğini anlatıyordu çünkü herkes mutluydu! Çözülecek artık bir sırda yoktu..
Viki: Niye herkes bana öyle bakıyor?!
Mimi: Çünkü hamilesin! Viki anne oluyorsun!
Viki: N-ne?!
Malbonte: Ee yani bende o zaman baba oluyorum bana da bir tebrik!
Hatırlatma..
Hani Viki nin tanıdığı karakterlerin çoğu ölmüştü ya bende final yaklaşıyor diye hikayeye ekledim ölenleri de..
Şimdiki Zaman..
Adi: Ee tamam da sen anne olmuyorsun ki! Malbonte, Viki anne oluyor!
O an herkes daha da gülmeye başladılar...
Sami: Hahahahahh! Komiksin Adi ya!
Adi: Efendim sevgilim.
O an içeriye herkesin şaşıracağı biri girdi...
Lucifer: Senin ne işin var burada?!
Bölüm son..

ŞAH MAT |  MALBONTE ♡ VİKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin