- Ce mama dracului Avril!! a țipat Matteo urcând scările.
Fata stătea în pat ca de obicei. Nu făcuse nimic altceva în ultimele zile. Locuia în apartamentul lui Matteo de 6 zile și următoarea zi spera să se întoarcă la ea la hotel. Și-a întors capul spre ușa luându-și privirea de la laptopul ei.
- S-a întâmplat ceva?
- Mă intrebi dacă s-a întâmplat ceva? Serios?? Ce naiba i-ai făcut lui Anubis?
- Ce i-am făcut?
Câinele a apărut și el în dormitor urcându-se în pat lângă fata.
- I-ai vopsit unghiile!
- E ojă vegana non toxica.
- Da mulțumesc, asta schimba tot. E un fucking doberman, Avril! Cine mama dracului a văzut un doberman cu unghiile colorate??
- Deci el chiar nu pare sa aibă o problema cu asta. Chiar i-a plăcut. În plus m-am plictisit să stau toată ziua în pat. Dacă m-ai lasă sa ies din apartament poate mi-as găsi alte activități...
- Chiar cred ca puteai găsi orice altceva de făcut decât să îmi dai câinele cu ojă.
- Dacă vrei pot să îți fac și tie unghiile să le aveți la fel.
- Cu siguranța, orice bărbat și-ar dori asta.
- Toxic masculinity at its finest în aceasta dimineață.
- Doar... lasă-mi câinele în pace... Și șterge oja aia.
Matteo a ieșit din dormitor lăsând-o să își dea ochii peste cap. Ultimele zile fuseseră un coșmar pentru el. Inițial credea ca Avril o sa aibă vreo depresie ceva, dar în schimb s-a ales cu o varianta mult mai nesuferită a ei decât înainte. Încercase în primele zile sa discute cu ea să vadă dacă e ok psihic, dar inafara de replici sarcastice nu s-a ales cu prea multe. Nu înțelegea cum apăruse aceasta schimbare radicală de la fata care plânsese pe el noaptea în timp ce o ținea în brațe, la fata care făcea mișto de el de dimineața când se trezea până seara. Îl convinsese în fiecare zi sa încerce alta rețeta de oatmeal, de parcă n-ar fi fost toate la fel de scarboase. I-a făcut toate combinațiile posibile cu toate semințele existente și de fiecare data i se parea că au un gust mai oribil decât se aștepta. Și asta doar dimineața. La prânz îl convinsese doua zile să bea niște smoothie uri verzi făcute din niște combinații dubioase. Seara era cel mai rău. Îl convinsese în prima zi să se uite la una dintre emisiunile ei preferate care s-a dovedit a fi un reality-show despre niște tipe care se îmbracă în haine scurte și mulate, se plimba prin niște case scumpe și se cearta intre ele din te miri ce motiv. De fiecare data când voia să meargă în sufragerie să se uite la altceva sau sa lucreze, Avril se uita la el cu o privire trista spunându-i ca nu vrea să o lase singură. N-a mai ținut-o în brațe noaptea, dar fata începuse să doarmă pe diagonala și în fiecare dimineața se trezea ca fusese împins până pe marginea patului.
Ținuse legătura cu Clara toată săptămâna și o anunța de schimbările bruște de dispoziție ale lui Avril. Ei i se parea amuzanta toată situația. Știa ca Avril vrea doar să îl enerveze, nu îi era însă foarte clar de ce. Voia să vină în seara aceea să o consulte pe Avril, suspectând că tot comportamentul ei era ca să plece mai repede acasă. I-a zis lui Dominic ca urma să meargă la Matteo și acesta s-a autoinvitat și el. Auzise și el de cum decurgea săptămâna celor doi împreuna și chiar își dorea să vadă câteva scene și live.
Și-au făcut apariția în jur de ora 7, Clara aducându-și și trusa medicală. Matteo i-a făcut semn spre dormitor, deoarece Avril iarăși era nesuferita și nu voia sa coboare când a strigat-o. Clara a urcat scările găsindu-și prietena în pat cu ochii în laptop.
CITEȘTI
Hack me
Romance„ - Ai încredere în mine? - Dă-mi un motiv să am. - Altă variantă nu există..." Avril Martinez, o tânără isteață și curajoasă de 23 de ani, pășește în lumea întunecată a afacerilor și se angajează ca hacker personal pentru celebrul om de afac...