După discuția cu Avril, Matteo s-a întors în mașină fără a mai fi capabil să se gândească la ceva. Nici Tomas nici altcineva nu a mai venit după el, cea ce era cel mai bine, deoarece nu știa ce era în stare să facă în acel moment. A stat câteva secunde cu ochii închiși încercând să se adune.
- MERDA! a țipat lovind bordul.
Fără să se gandească a pornit mașina și a plecat în viteză făcând roțile să scârțâie. Ar fi vrut să se ducă după ea, dar era sigur că nu e o idee bună. A luat-o spre marginea orașului conducând din ce în ce mai repede.
Stricase tot. Era probabil cea mai mare greșeală pe care o făcuse vreodată. Cum a putut să fie atât de prost? Imaginea cu Avril fugind de el i se derula în minte și simțea că o să o ia razna, indicatorul de viteză trecuse deja de 120 km/h.
De ce a adus-o în locul ăla?
130km/h
De ce i-a permis lui Tomas să pună mâna pe ea?
150km/h
De ce nu a făcut nimic când a trântit-o pe jos?
170km/h
Era atât de speriată încât a luat pistolul să se apere...
190km/h
I-a lăsat urme de sânge pe corp...
210km/h
N-o să mai aibă niciodată încredere în el
230km/h
A intrat într-o depășire continuând să accelereze și s-a trezit cu un camion venind din sens opus. A ieșit brusc din transa în care era și a tras de volan să revină pe banda lui. Pentru o secundă, luminile camionului l-au făcut să creadă ca totul a-a sfârșit. Din fericire persoanele din jurul său erau mai conștiente decât el. Șoferul l-a claxonat zgomotos în timp ce frâna, la fel și cel din spatele său. A încercat să se adune repede cât pentru a putea găsi un loc în care să oprească. După câteva sute de metri a tras pe dreapta în parcarea unei beniznării. Fix asta îi lipsea în acel moment, să facă și un accident.
Ultimele ore fuseseră un rollercoaster emoțional pentru el și simțea cum e pe cale să cedeze psihic. Îi bubuia capul și nu reușea să găsească o soluție să scape din situația în care se afla. Ar fi vrut sa îl poată suna pe Dominic și să îi ceară ajutorul, chiar dacă nu era cea mai bună persoană de la care să ceară sfatul, era prietenul lui și de asta avea nevoie în acel moment. Din păcate se afla într-un pat de spital având probleme mai mari decât Matteo. Cu câteva ore în urmă fusese împușcat, atât el cât și unul dintre angajații lui Tomas, de către bărbatul din depozit. Ținta de fapt era Matteo, dar cum n-a putut să ajungă la el s-a mulțumit cu Dominic.
În momentul în care a auzit l-a cuprins o furie pe care nu credea ca o mai poate avea în el. A simțit de unde venea expresia să îți fiarbă sângele în vene. Dominic îi era ca un frate și gândul ca i s-ar întâmpla ceva rău îl scotea din minți. În momentul în care a intrat în depozit i-a pus pe cei care erau acolo să îl dezlege pe bărbat. Oamenii lui Tomas reușiseră să îl prindă și să îl aducă, lăsând la atitudinea lui Matteo să decidă ce se va întampla cu el. Și-ar fi dorit să poată și el să îl împuște pe la spate când nu se aștepta, dar n-ar fi fost în viața lui suficient de laș cât să facă asta. Avea de gând să îi ofere șansa să se apere, atât verbal cât și fizic. Însă bărbatul era departe de a putea face asta. În momentul în care a încercat prima lovitură asupra lui Matteo, acesta și a dat seama de ce se ascundea în spatele armei. Reflexele lui erau de amator. A realizat că Matteo îl lovise în stomac abia în momentul în care s-a prabușit pe podea scuipând sânge.
CITEȘTI
Hack me
Romance„ - Ai încredere în mine? - Dă-mi un motiv să am. - Altă variantă nu există..." Avril Martinez, o tânără isteață și curajoasă de 23 de ani, pășește în lumea întunecată a afacerilor și se angajează ca hacker personal pentru celebrul om de afac...