Clara a fost mult mai deranjata de ce s-a întâmplat decât Avril. Inițial voia să se ducă personal să îi zică lui Matteo câteva chestii, ulterior s-a gândit că ar fi mai bine să o convingă pe Avril să se cupleze cu fratele lui.
- Glumești.
- Deloc. O merită!! Ce naiba e în capul lui! Jur când o să pun mâna pe el...
- Clara... Poate chiar are un motiv bun, nu știu ce să zic...
- Da... S-a saturat să trăiască... Trebuie să te răzbuni cumva pe el.
- Nu simt nevoia.
- La ce ora ai ședința?
- La 3 cred... nici nu cred că pot să ma duc.
- Ba te duci. O să îți faci treaba și îl ignori complet pe Matteo. Dacă vrea să se comporte ca un idiot n-are decât. O să îi arătam noi ce a pierdut.
A cotrobăit vreo câteva minute in dulap și s-a întors cu un costum și un corset. I le-a aruncat lui Avril în fața și apoi s-a așezat așteptând să vadă rezultatul.
Prietena ei s-a schimbat repede, dar era cam neîncrezătoare in viziunea Clarei.- Arat ca o damă de companie... Unde vrei să ma duc așa??
- Taci că arați foarte bine. E un outfit perfect de răzbunare. Nu uita de contactul vizual. Trebuie să îl faci să creadă ca nu ești deloc tulburată de ce s-a întâmplat.
Ușor de spus... Numai gândul că îl va privi în ochi după ce s-a întâmplat o făcea să plângă. A reușit în schimb să se controleze.
A ajuns la birou cu jumătate de oră înainte de ședința. Martin s-a oprit din ce făcea când a văzut-o intrând în birou. Își închisese sacoul negru, dar încă se vedea puțin body ul dantelat. A studiat-o pentru câteva secunde și apoi a rugat-o să își deschidă nasturele. Avril a ezitat puțin, dar știa că nu va renunța prea ușor, așa că s-a conformat.
- Ai vreun show de moda la Victoria's Secret după?
- Amuzant...
- Nu, amuzant o să fie când o să te vadă Matteo. V-ați certat sau de ce naiba te-ai îmbrăcat așa?
Avril i-a povestit repede ce se întâmplase cu o seară în urmă, lăsându-l pe Martin puțin șocat.
- Mda nu înțeleg de ce a făcut asta, dar cred că vom avea o zi foarte interesantă.
- Federico mai e aici?
- Era mai devreme, nu știu dacă rămâne și pentru ședință. Din ce știu deține și el un procent din companie. Ar trebui să îl intereseze.
- Dar care e treaba cu el? De ce nu l-am mai văzut până acum?
- E gen varianta mai panarama a lui Dominic. Nu prea îl interesează pe el munca, nici nu știu de ce e aici. Cred că l-am văzut de 2 ori de când lucrez pentru Matteo.
- Exista o persoană mai panarama decât Dominic?
- Greu de crezut, dar da. E ceva hazard natural tipul ala. Cred că asta îl și scoate pe Matteo din minți. E mai nervos ca de obicei de fiecare dată când e și Federico în clădire.
Avril a rămas puțin pe gânduri. Era clar că prezența lui îl triggeruia foarte tare pe Matteo, dar nu înțelegea exact de ce.
Ședința a început în scurt timp. Erau prezenți aceiași bărbați ca data trecută plus Federico. Se simțea puțin incomod înconjurată de atâția bărbați care o priveau cu coada ochiului o data la câteva minute.
CITEȘTI
Hack me
Romansa„ - Ai încredere în mine? - Dă-mi un motiv să am. - Altă variantă nu există..." Avril Martinez, o tânără isteață și curajoasă de 23 de ani, pășește în lumea întunecată a afacerilor și se angajează ca hacker personal pentru celebrul om de afac...