Bileğimdeki kesiği görünce adını yoklamadan öğrendiğim çocuklardan Yeonjun bana "Bu ne?" dermiş gibi bakıyordu. Sonra Beomgyu " Bu ne? Sen mi yaptın yoksa?" dedi. Hiçbir şey bilmiyorlardı. Bunu bana babam yapmıştı. Ama dışarıdan zararsız ve mühteşem biri gibi gözüktüğü için buna kimse inanmazdı. Bende anlatmak yerine cevap vermedim ve oradan ayrılıp bahçeye çıktım. Okulun arkasında kuytu bir köşe bulup oturdum kulaklığımı takıp sessizce ağlamaya başladım ve ne zaman olduğunu bilmiyorum ama uyuya kalmışım. Beni benden daha küçük görünen bir kız uyandırmıştı.
" Unnie iyi misin? Gözlerin kıpkırmızı olmuş." dedi. Ben ise "Hayır, iyiyim" demekle yetindim.
Kalkıp ilk önce lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım, sonra sınıfa gittim. Miğdem o kadar bulanıyordu ki yakında kusacaktım sanırım. Genelde miğdem hep bulanır zaten. Çünkü babam benim yemek yememe izin vermezdi, benim çok kilolu gözüktüğümü söyleyip dururdu.
Çantamı açıp içinden hap aldım ve içtim. Sırama oturmuş camdan dışarıyı seyrediyordum ki " Yah, kendini ne sanıyorsun sen?" Sesini işitmemle saçımın çekilmesi bir oldu. Ne olduğunu anlamamıştım ama kafam çok acıyordu, babamın beni gönderdiği kursta öğrendiğim birkaç savunma hareketini yaparak saçımı kızın elinden kurtarmayı başardım.
" Yah gerizekalı napıyorsun sen?"
"Kendimi savunuyorum bunu anlayamadın mı yoksa?"
"Sen cidden dayak istiyorsun sanırım"
"Sen kim oluyorsun da benimle böyle konuşuyorsun?"
" Bana bak kızım seni bir daha Yeonjun'un yanında görmiyim anlaştık mı? Bu ilk ve son uyarım"
"Nedenmiş o?"
"Soruyor musun hâlâ. Sadece dediğimi yap yoksa kendini öldü bil"
"Senden kokucak bir tipe mi benziyorum ordan" dedim
"Seni şimdi bitirdim ben" kız bunu der demez saldırmaya çalıştı ama arkadan
"Yah, Sori sen kime saldırdığını sanıyorsun?" Bu Taehyun'un sesiydi.
"Yine mi Yeonjun hyung için ahhh cidden. Bak Sori hyung seni sevmiyor artık onun peşini bırak. Hem Vien hiçbir şey yapmadı ona ne hakla saldırıyorsun sen?"
"Ama Taehyun-ie"
"Heh birde bana Taehyun-ie deme çok iğrenç oluyorsun."
Sori'nin bunu duymasıyla sinir dolu gözlerle gitmesi bir oldu.
Kai " Vien sen ona bakma 2 senedir Yeonjun'a takıntılı bir manyak o"
"Peki neden koruyorsunuz ki? Ben sa-"
Soobin sözümü bitirmeme izin vermeden " Senin gibi insanları korumak istiyoruz. Çünkü hayatınızda hep acı var hep siz yanıyorsunuz ateşete ve o ateş yüzünden yanıklarınız asla eskisi gibi düzelmiyor. Annenin ölümünden sonra iyi olmadığın her hâlinden belli. Neden hâlâ kendine acı çektiriyorsun ve neden unutmaya çalışmıyorsun. Bu acılardan kurtulmanın en iyi yolu kendine yeni bir sayfa açmaktır Vien. Bu da hayatında yeni kişilere şans vermek yeni şeylere şans vermek demektir. Neden bunu denemiyorsun?"
Gözlerim dolmuştu, doğru söylüyordu. Hayatıma yeni bir sayfa açma zamanı gelmişti. Dediği gibi annem öldükten sonra asla iyi olmadım. Belki de yeni insanlar beni iyi yapıcaktı. Kim bilir belki de beni iyi ayapacak olan o 5'liydi....
Nasıl olmuş çiçeklerimmmm.
Umarım beğenirsiniz ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Yeni Kişi/Yeni Bir Hayat (TXT)
FanfictionVien 17 yaşında Türkiye'den Kore'ye yerleşen bir kızdır. Annesi o küçük yaştayken ölmüştür, babası ise büyük bir şirketin CEO'sudur ve zenginlerdir. Vien bir nedenden dolayı lise 3'ü okumak için kaydını başka bir liseye aldırır ve hikaye asıl burda...