7. bölüm: final

172 9 2
                                    

Bu çok sevilmediği için bu son bölüm olucak çiçeklerim




Çocuklar ile o kadar çok zaman geçiriyordum ki artık ailem olmuşlardı. Mutluydum. İlk kez hem de.

"Alo yeon hâlâ şirkette misiniz?"

Yj" evet Vien bugün geç çıkıcaz yakında çıkış yapacağımız için daha çok çalışmamız gerekiyor."

"Tamam Yeon dikkatli olur. Çıkınca beni ararsınız ben gelip alırım sizi"

Yj" tamamdır"

Çocukların lisedeki hayali hep birlikte  bir grup olarak çıkış yapmaktı ve lisede Hybe de stajyer olarak girdiler. Yakında çıkış yapacaklardı. Ben ise menajerleri olucaktım. Yani en azından hayalimiz böyleydi.

Eve geldim yemek hazırlayıp yedim. Ardından Soobin aradı

SB" Vien biz çıktık şirketten"

" Tamam hemen geliyorum"

Evden çıkıp arabaya atladım ve şirket binasının önüne gittim.

" Çok yorgun gözüküyorsunuz. Yemek yiyip yatarsınız."

Eve geldiğimiz an kendilerini yere attılar. Çok yorulmuşlardı. Ama onlarla gurur duyuyordum. Üyeler tanıtıldığı an çok popüler olmuşlardı ve daha çıkış yapmadan çok fazla fanları olmuştu.

" Çocuklar hadi gelip bir şeyler yiyin"

Txt " tamaaaammm"

Yemek yiyip odalarına gittiler ben ise mutfağı topluyordum. Ben menajer olunca onlarla aynı evde yaşamaya devam edicektim.

1 hafta sonra

Çocuklar bugün çıkış yapmışlardı. Grup adları TXT yani açılımı " TOMORROW X TOGETHER" olmuştu. Ve debut şarkılarının adı da " Crown" gerçekten onlara çok uyan bir şarkıydı. Ben ise menajerleri olmuştum ve hep yanlarındaydım. Şirkette, dışarda ve evde birlikteydik.

Yazarın anlatımıyla

Txt ve Vien böyle birlikte geçirdiler hayatlarını. Ne zaman aralarından biri zorluk yaşasa hepsi o kişinin yanında oluyordu.




Bu seri çok tutmadığı için erken bitirdim yakında yeni bir seriye başlayacağım.

✿görüşürüüüzzz✿


5 Yeni Kişi/Yeni Bir Hayat (TXT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin