4. bölüm: Yeni ev

195 10 6
                                    

Yeonjun'un annesi: Y.A
Beomgyu'nun annesi: B.A
Taehyun'un annesi: T.A
Soobin'in annesi: S.A
Kai'nin annesi: K.A

Yeonjun'un ailesi beni kendi evime götürmek yerine onlarla akşam yemeği yememi istediklerini söyledi. İlk başta çok kabul etmesemde sonradan kabul ettim.

Ev o kadar büyüktü ki benimkinin 2 katı falandı. Bizimde böyle büyük bir evimiz vardı. Annem ölmeden önce...

Y.A " Tatlım rahatına bak. Birazdan yemek hazır olur ben haber veririm.

"Tamam çok teşekkürler."

Y.A " Ah bu arada bana Eomma diyebilirsin. Kore'de yakın arkadaşlar birbirlerinin annesine Eomma der."

"Tamam Eomma."

Y.B " Soo Jun kapı çalıyor!"

(Soo Jun onların hizmetlisinin adı)

B.A " Selaamm gençleeerr. Ah Beom burda ne işin var?"

Bg " Yemek yemek için hyungun annesi çağırdı."

B.A " aa anladım. Voah bu güzel kız da kim hayatımmm? "

S.A " Tatlım adın ne?"

"Ben Vien efendim"

B.A " Ahh Beomun arkadaşısın değil mi? Senden bahsediyordu."

" Tanıştığıma memnun oldum efendim."

T.A " Ah ne kadar da nazik. Bu arada bize efendim diye seslenmene gerek yok. Hepimize Eomma de."

" Peki Eomma"

Y.A " hadi gelinn yemek odasına"

Şu an çok tuhaf hissediyordum. 12 yıldır kimseye anne kelimesini kullanmıyordum. Ama şimdi bildiğiniz 5 annem olmuştu. Hepsine anne diyordum.

Yemek yedikten sonra ebeveynler derin bir konuşmaya daldı. Bizde öylece onları dinliyorduk. Biz süre sonra ebeveynler evlerine dağıldı. Yeon da annesine dönerek " Anne biz artık gitsek iyi olur hepimiz yorulduk." Dedi.

Y.A " Tamam Yeon. Kendinize iyi bakın. Görüşürüz Vien tatlım."

"Görüşürüz Eomma"

Sabahı iyi dayılmasa da akşamı güzel olan bir gündü. Yeon arabayı sürmek için ön koltuğa oturmuştu. Ben daha arabaya binmeden konuşmaya başladım.

"Beni götürmenize gerek yok ben kendim giderim.

Yj " Şaka mısın Vien. Sence bu kadar olaydan sonra yanlız kalmana izin verir miyiz?"

"Nasıl yani?"

SB " Yani, ilk önce senin evine uğrayıp birkaç eşya alıcaz ve bizim eve geçicez. Birkaç gün bizimle kalıcaksın."

" Neee?? Buna ne gerek var ki?"

Kai" nasıl ne gerek var. Zor bir olay atlattın tek başına kalıp bunları daha fazla düşünmene tabi ki de izin vermicez."

" Karşı gelsem de zorla götürceksiniz dimi."

Th " Evet"

"Tamam gelicem."

Yj " hadi bin arabaya."

Arabaya bindik ve ilk benim evime uğradık. Bazı eşyalarımı alıp arabanın bagajına koyduk. Sonra da onların evine gittik. Evleri çok büyük değildi ama çok güzeldi. Çok fazla oda vardı.

Kai" işte burası senin için."

Odama girdim ve tam kızlar için süslenmiş gibiydi.

" Burayı ne ara süslediniz?"

Th " sen orasını boşver sadece rahat ol. Artık burası senin de evin."

" Tamam teşekkürlerrr "

Odama yerleşmiştim ve yatağa yattım. Hemen uyumak istiyordum çünkü çok yorulmuştum...

Sabah uyandığımda saat 06.34'tü.
Daha hiçbiri uyanmamıştı. Bende kahvaltı yapmaya koyuldum. Çok ses çıkarmamaya çalışarak bir sürü şey hazırladım. Tam elimdekileri masaya götürüyordum ki kapıdan bana bakan yüzü gördüm. Kai uyanmış uykulu gözlerle Noluyo burda bakışı atıyordu.

"Günaydın Kai"

Kai " Günaydın Vien de bunlar ne, hepsini sen mi hazırladın?"

" Evet hadi diğerlerini de uyandır."

Kai " Tamam"

10 dk sonra hepsi uyanmış masaya oturmuştu.

Sb " Vien bunların hepsini kaç saatte yaptın acaba?"

Şu an saat 08.30 du ve bizim okul 09.10' sa başlıyodu.

"Iııı yaklaşık 2 buçuk saat falan"

Th " saat 06.00 da mı kalktın?"

" Evet. Dün erken uyuduğum için çok erken kalktım."

Th " Yuhh "

" Hadi konuşucağınıza yiyin."

Hepsi aynı anda yemeklere gömülmüşlerdi. Ben çok yemek yemiyorum o yüzden kendime bir dilim ekmeğe reçel sürüp yedim. Yaklaşık 15 dk sonra masada hiçbir şey kalmamıştı.

" Bu kadar aç olduğunuzu bilsem daha çok hazırlardım."

Yj " yok yok daha fazla olsa bitiremezdik. Eline sağlık."

"Afiyet olsunn"

Bg " Yaa Vienin yemeklerini yediğimiz günler de gelecekmiş."

Th " Sen niye bişey yemedim Vien."

" Babam kilolu olduğumu söyleyip yemek yemeyi yasaklıyordu. Ordan alışkanlık kalmış. Yemek yemeği çok sevmiyorum artık."

Yj " Kilolu? Sen?"

" Babama göre öyleydim. Ya da sadece işkence çektirmek istiyordu."

Bg" merak etme biz sana babandan 10000 kat daha iyi bakıcaz Vien."

" Teşekkürler çocuklar...."






Eveeetttt bölüm yine bittiii
Nasıldı çiçeklerimmm. Umarım
beğenirsiniz
✿⁠ görüşürüüüüzzz✿⁠ 

5 Yeni Kişi/Yeni Bir Hayat (TXT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin