multi:aslının dans kıyafeti
Aslıdan
Barlarda pek çıkmamaya çalışıyorum ama en çok burdan para geliyordu.Ailem zengindi aslında ama ben bipolar babamla yaşayamadığım için evi terk ettim onlar da para vermiyeceklerini söylediler gidersem . Ben de tamam deyip çıktım.
Dans okuluna gidiyordum kaliforniyada türkiyeye geleli 2 yıl oldu bi dans grubum vardı ama ailemi özledim diyerek gelmiştim.
Tekrar yurtdışına çıkıcaktım evi terk edince ama babam pasaportumu iptal ettirmişti ve nasıl yaptığını anlamadığım şekilde oturma iznimi de iptal ettirmişti o izni almak için yine uğraşmıştım gençken , sanki çok yaşlıyım şimdi.
Yakın arkadaşım ela da benim çıkabileceğim İstanbulda tehlikeli olmayan yerlere götürmüştü dans yarışmaları çoğunluktaydı ama bunların parası benim parfümüme yetmediğinden ve babam her çıktığım yeri öğrenip oralara para verip çıkmamamı sağlamasından dolayı tehlikeli yerlerde çıkıyorum .
Ela da yer altı barlarına çıkabilceğimden bahsediyordu nolcakki deyip ilk çıktığımda tacize uğramıştım .Allahtan kurtulmuştum ondan .
Babam yer altı barlarına müdahale edemiyordu. Bardan tırsmayı bırakıp bi kaç kere daha çıktığımda yine aynı şeyler oldu ve o parayla idare edip 1 ay dayandım
Artık param bitmişti ve durmadan teklif geliyordu bi yerlerde çıkmam için ama onların istedikleri başkaydı.Bi bar sahibinden mesaj geldi öğlen bişeyler atıştırırken. Direk dansı yaparsam bu geceki kazandığı paranın 3 de 1 ini bana vereceğini söyledi.
Barı araştırdığımda çok lüx bi yer olduğunu farkettim ama böyle yerlerde de hep tehlikeli insanlar oluyordu of lanet olsun kimseden korkmak istemiyorum artık dövüş kursuna mı yazılsam yeter ya.
Banka hesabımdaki 2000lirayı görünce ufak çaplı bi şok geçirdim tamam param azalmıştı da bune bu ayki elayla ortak kiramızın 10 da 1 ydi .
Ela da ailesinden kaçmıştı zaten biz bu şekilde 1 yıl önce connected dan tanışmıştık(connected a sadece iş ilanı için giriyordum başka amaçla yazan insanları direk engellerdim)
çok uzun süre konuşmuştuk ailesiyle sorun yaşıyordu mersinliydi onunla iyice anlaştıktan sonra buraya gelmesini söyledim ve ona ev tuttum 5 ay önce .
ailemle ben sorun yaşayınca 3 ay önce de ben buraya taşınmıştım.Ela muhasebe okuyordu açıktan son senesindeydi 1 ay sonra sınavları bitirip resmi bir muhasebeci olcaktı ama şuan Özel hastane sekreteriydi parası çok kötü değildi ama evin kirası çıkınca ortaya pek bişey kalmıyordu keşke bu kadar pahalı bi yer tutmasaydım ben ödemiştim 2 ayını kolayca ama babamlarla ayrılınca çok zor şekilde ödemiştik bu ay ne yapıcaz diye düşünerek banka hesabıma bakarken ela geldi
"Günaydınnn fıstıkk"
"Günaydınn"
"Ne yapıyorsun bakalım"deyip telefonuma baktı ben bi anda sinirden ağlamaya başladım bana sarıldı
"Canım kızma ama babanla barışsan mı artık bak bu adam sana çalıştırmıycak belli barlar da tehlikeli zaten "
Biraz daha ağlayıp koltuğa uzandım ela bana kahve yapıyordu .Yok ben bu işi yapmalıyım babamla yaşayamam
"Al afiyet olsun. "
İçerken düşünüyordum ama ela düşünmemi engelleyerek"Bak benim ailem bana şiddet uygulardı biliyosun ama bunu yapmasalar ,sadece beni seninkiler gibi aşağılasalar buraya gelmezdim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki
RomanceDudaklarını yaladı mafya bozuntusu.koluna vurdum acıtmayarak "Yalamasana" Omuz silkti özürlü. "Kemerini bağla yoksa direk dudağını yalıycam"