11'

119 17 15
                                    

"Öyle işte Jisoo bir ders sonra onunla görüşücem ve ne diyeceğimi bilmiyorum kalbim ağzımda arıyor sanki"
Jisoo'yla konuşmak bana terapi gibi geliyordu. Kendi grup arkadaşlarımdan çok Jisoo'ya güveniyordum açıkçası.

"Canım benim heyecanlanma konuşucaksınız sadece"

Elimde değildi ki. Ya beni bırakacağını söylerse, düşünmesi bile kötüydü.
Birkaç dakika sonra onu gördüm.
Kapının orada bana bakıyordu.
Ona baktığımı farkedince kafasını çevirip bahçenin arkasına ilerledi.

"Bana bol şans dile Jisoo" dediğimde gülümseyerek "İyi şanslar sana güveniyorum" dedi.

Arkamı dönüp hızlı adımlarla Lisa'nın yanına vardım. Orada öylece bankta oturuyordu. Benim geldiğimi farkettiğinde eliyle "yanıma otur" dercesine işaret verdi.

Hemen yanına geçtim. "Merhaba Lisa"
Dedim. O da "Merhaba Rosé" dedi.

"Ne için çağırdın beni" diyerek söze atıldım.

"Senin konuşman gerekmez mi Rosé"
Dedi.

Haklıydi."ben çok üzgünüm Lisa, onları söylemek asla istemezdim gerçekten bir anlık öfkeme yenik düştüm ve doğal olarak sana patladım ama senin yaptığında az değildi Bogum'la normal bir şekilde konuşuyorduk ve sen bir anda bize bağırmıştın sonrada olanlar oldu. Tamam kabulleniyorum seni fazlasıyla kırdım keşke yine yaptığım gibi seni umursamasaydim da o sözleri söylemeseydim bunun için tekrardan özür dilerim Lisa"

Dediklerimi dikkatle dinlemişti.
Bakışları o kadar şey anlatıyordu ki
Hüzün, yalnızlık, yorgunluk...

"Evet çok kırdın Rosé" dediğinde gözlerimin dolduğunu hissetmiştim
"Ben sadece seni o pisliğin elinden korumaya çalıştım eskiden bana yaptıklarını sana yapmasin diye korudum seni" dediğinde garipsemiştim.

"Bogum nasıl biri" diye sorduğumda bir anlığına duraksamıştı. Kafasını bana doğru çevirip "Çok şerefsiz birisi bana tecavüz etmeye kalkıştı. Dövdü, işkence etti." Dediğinde donakalmıştım.

Lisa bunca şeye nasıl katlanmıştı.
Bunları düşününce bile tırsıyordu insan

"Herşey annem yüzünden olmuştu.
3 sene önce annem babamı aldatıyordu.
Bunun farkındaydım ama babama yansıtmıyordum. Çünkü ikisi çok mutlu gözüküyorlardı. Bir gün babamın çalıştığı yerde bir parti düzenliyorlardı. Yani geç gelicekti. Annemi de çok sevmiyordum.
Ona göre iyi bir kız değilmişim.
Sonra ben odamdayım resim çiziyordum. Aşağıdan sesler geliyordu.
Merakima yenik düşüp odamdan çıkıp seslerin geldiği yöne gittim.

"Sesler annemle babamın odasından geliyordu. Kapıyı tıklattım ama ses gelmemişti. Yavaşça kapı kolunu açtım ve keşke açmasaydım gördüğüm görüntüyle sarsılmıştım. Annemle bir adam çıplak bir şekilde sevişiyorlardı."
Dediğinde ağzim şokla aralanmıştı.

Bunu söylerken bile titremişti sesi.
Derin nefes alıp verdikten sonra devam etti konuşmaya.

"Kapıyı kapatıp hızlıca evden kaçmıştım
Bir yandan çaresizce ağlıyordum. Aklıma ilk Bogum gelmişti. O zamanlar bir tek ona güveniyordum. Evide bize yakındı koşa koşa gittim. Ona girdiklerimi anlattım ama o dalga geçmişti benle
Hiçbir şey anlayamıyordum kafam yerimde değildi. Sonra bana dediki
"Annenin yaptığı şeyi senin üzerinde denesek" dedi bana o an neye uğradığımı şaşırmıştım"

Dedikleri karşısında hiçbir şey söyleyemiyordum. O bunları nasıl sakince anlatabiliyordu.

"O şerefsiz olan Bogum bana yaptığını bırakmamıştı. Gece eve gitmeye karar verdim ve babama herşeyi anlatacaktım
Eve geri döndüğümde annem salonda oturmuş ağlıyordu. Yanına gidip
Ne olduğunu sordum ve bana dediki
Babamın trafik kazasi geçirdiğini ve öldüğünü söyledi."

Daha fazla dayanamayıp sarıldım ona.
Oda ihtiyacı varmış gibi hızlıca kollarını belime doladı. Omzumda ıslaklık hissetmiştim. Lisa ağlıyordu. Onu ilk defa ağlarken görüyordum.

"Ben tek babama güveniyordum Rosé
ondan başka kimsem yoktu benim"
O kadar kötüydü ki bedeni titriyordu.
Elimle sırtını sıvazladım.

Kendini geriye çekip "Rosé o Bogum'dan uzak dur benim çektiğim acıyı senin çekmeni asla istemem tamam mı"

Bogum'un böyle birisini olduğu aklımın ucundan bile geçmezdi. Meğer ne şerefsizmiş. "Tamam ondan uzak dururum ben sen merak etme"

Eliyle gözyaşlarını silip ayağa kalktı.
"Ben gidiyorum o zaman"

Tam gideceği sırada kolundan tutup gitmesine engel oldum. "Lisa affetin mi"
Gülümseyerek "Evet umarım sana olan güvenimi boşa çıkarmassın bu son şansın Rosé" diyip yoluna devam etti.

Bir oh çekmiştim doğrusu.

*
(Jisoo'dan)

"Ya artık şu kıza çıkma teklifi etsene bariz belli senden teklif bekliyor."
Dedi Momo.

"Elimde değildi ya beni istemesse"
Momo oflayip durdu.

"Denemeden bilemessin, Hah bak geliyor hadi yaparsın Jisoo ben gittim."
Momo beni bırakma diye yalvardım ama o arkasına bakmadan gitmişti.

Ayağa kalkıp Jennie'nin yanına gittim.
Gülümseyerek "Selam Jennie"

Oda "Selam Jisoo birşey mi oldu."
Hah ne diyeceksin Jisoo off umarım rezil olmam. Hadi yaparsın Jisoo hadi kızım

"Ee şey nasıl desem bilmiyorum"

"Evet?"

Daha fazla dayanamayıp söylemeye karar verdim. "Benimle çıkarmısın
Jennie" dediğimde çok da şaşırmamıştı.
Sanki bu ani bekliyor gibiydi. Aynı Momo'nun dediği gibi.

"Hmm" düşünür gibi yapıyordu yine eğer bir daha düşünmem lazım derse birdaha yüzüne bile bakmazdı-

"Evet" dediğinde gözlerim parlamıştı.

"Bir dakika gerçekten mi"

Biraz daha yakınlaşıp "Evet Jisoo seninle çıkarım" dedikten sonra dudakları dudaklarımın üstüne kapanmişti.
Geri çekilip ellerini görüşürüz dercesine sallamıştı. Bense olduğum yerde donakalmıştım. Elimi kalbimin üstüne koydum. Ağzimdan çıkıcak gibi atıyordu.

Canikolarrrrr nasilsiniz evet bu ficte en uzun bölüm oldu sanirim ay Lgsyde bir iki gün kaldı. Neyseeee

yesil_kupeli_kiz27 adlı yazarın SOTİ ve ARE YOU KİDDİNG ME ficini okuyup destek olalım🔪😊 (evet bunu her zaman söyleyeceğim ehe-)

txtseviyomsanane bu yazarinda BAKKAL adlı ficini okuyup destek olalım 💅🏻

Hadi bana paydos ✌️

Broken hearts Chaelisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin