LisaGrupça bizim eve toplanmıştı. Sadece Rose... hala gelmemişti. En son yarım saate gelirim dedi ama kendisi hala yoktu.
Tekrar ona yazmalıyım diye düşünerek telefonu elime aldim.Rose
Lisa
NerdesinRose
Lisa yarım saatw geliteim ddim yaLisa
Sen iyi misinRose
Eget newen skrdunLisa
Telefona mi oturdun Rose
Doğru düzgün yazRose
Lisa sua hwc misaut dewilim(Rose cevrimdisi)
Sinirle telefonu kapatıp mutfağa ilerledim
Kesin bir iş çeviriyor. Mutfağa girdiğimde Jennie'yi görmüştüm her zaman ki gibi kendisine kahve yapıyordu. "Bir sorun mu var Lisa gergin görünüyorsun" Dolabın kapağıni açıp kendime bir viski aldım.Jennie bardağı uzattığında teşekkür edip sandalyeye oturdum. Jennie'de kahvesini alıp karşıma oturdu. "Rose'nin beni aldattığını düşünüyorum" dedim aniden.
"Ne nasıl Rose seni aldatıyor, yok canım daha neler" viskiyi bardağıma doldurup kafaya diktim. Yüzümu buruşturarak geri bıraktım. Aish bu kadar ağırmiydi bunun tadi.
"Bunu bana seulgi söyledi" dediğimde kocaman gözlerle bana baka kaldi.
"Ne seulgi'mi ona mı inanıyorsun gerçekten o hep sizi ayırmak isterdi. Onun yüzünden bu hale gelmediniz mi siz hah
Bak Lisa sakın ona sakın güveneyim deme ondan herşey bekleni-""Jennie bir sus da anlatayım ya" diye sözünü kesiverdim. "Peki seni dinliyorum"
"İlk başta bende inanmadım ama sonra Rose'nin hareketleri çok garip olmaya başladı sanki şu son 1-2 gün onu izledim.
Daha çok telefonda geziyor, yanına geldim. Geldiğimi görünce gereksiz panik yaptı. Sencede garip değil mi şimdide diyor ki gelemem."Lisa, bunu demek istemem ama ya seni aldatıyorsa" dedi tedirginle.
"Rose bunu yapacak kadar şerefsiz biri değildir. Onu tanıyoru-"
"Saçmalama Lisa" diyerek lafımı kesti.
"Yapar mi yapar insanlara güvenmeyeceksin zaten herkes Rose yapmaz diyor. Onunda taktiği maskesi vardır Lisa onuda düşürmek senin elinde"
Evet, sustum o haklıydı ama Rose'nin Bunu yapacağını düşünmüyorum. Baska bişey vardır."Yarıni bekleyelim tamam mi şimdi biraz kafa dağıtalım" dediğinde ona sarıldım.
"Teşekkürlee Jennie" oda hemen karşılık vermişti. "Ne demek her zaman yanındayım"-
Ballı Ballı🍯
Jisoo
Guys napıyorsunuz bakalımMina
Hocanın 2 hafta önce verdiği
Ödevi yapıyorum lanet olası
Ben niye icat yapıyorum
Mimar olmayacam benMomo
Off Mina alt üstü maket yapıcan ya
Ne mizmizlandin ayrıca 2 hafta önce verilmiş bir ödevi sen niye son güne bırakıyorsun