19'

79 8 5
                                    

"Öyle iste Jennie yalan söyledi bana"

Sırtımı sıvazlayarak "Lisa bir şey olduğu kesin de bunu kanıtlamamiz gerekiyor"
Dedi. "Tamam da ne yapicaz"

"Sen Rose'nin dikkatini dağıtacaksin yarın tenefüste falan bende o ara telefonunu alicam zaten hep masanın üzerinde olur" dediklerini bir düşününce mantıkli gelmişti.

"Jennie beni aldatmamiştir değil mi nedense aklımdan hep bu geçiyor farklı bir neden ariyorum ama olmuyor"

Beni göğsüne bastırip sıkı sıkı sarılmıştı.
"Umarım yapmamıştır üzülmeni istemiyorum artık"

Okulda..

"Rose gel tuvalete gidelim" dediğimde
hiç itiraz etmeden kabul etti.

Jennie'ye baktığımda telefonu çoktan almıştı. Şifresini ben söyledim ona.
Evet bu yaptığım kötu ama bana başka çare bırakmadı.

"Lisa nerelere daldın alooo" sesiyle irkilmiştim. "Dalmışım"

"Neden geldik buraya"

"Bana neden yalan söyledin" dediğimde affallamişti bunu beklemiyordu elbet.
"Neyden bahsediyorsun" oyun oynacak demek. Peki.

"Rose annenle vakit falan geçirmemişsin o gün bir arkadaşınla takılmışsın ama nedense hiç bir kız arkadaşın seninle gezmemis kimleydin sen"

"Sanane Lisa kimle gittiğim seni ilgilendirmez" Hah.

"Ilgilendirmez mi Rose sen benle dalga mı geçiyorsun sevgilinim ben senin ayrıca bana yalan söyledin." sesim çok yüksek çıkmışti. Doğal olarak sinirlenmiştim.

"Lisa senle daha fazla bu konuyu konuşmak istemiyorum" dedi.
Aklınca beni geçiştirmeye çalışıyordu.
"Sen kimi kandırdığını düşünüyorsun ben illaki ne bok yaptığıni bulurum tamam mı
Sen beni kandırmaya devam edebilirsin"

"Lisa saçmalamayı keser misin ne dediğinin farkindamisin ben yanlış birşey yapmadım" dediğinde kıkırdadım.
Telefonuma gelen bildirimle dikkatimi oraya verdim. Mesaj Jennie'den geliyordu.

Jennie

Jennie
Lisa pek iyi şeyler bulmadım acil gelmen gerek
(Görüldü)

Telefonu cebime koyup hızlıca çıktım tuvaletten. Sınıfa doğru gittiğimde kapının önünde Jennie'yi gördüm. Koşarak yanıma geldi. "Lisa gel benimle"

Kolumdan çekistirerek bahçeye çıkardı.
Banklardan birine oturup konuşmasini bekledim. "Lisa birazdan diyeceklerim için sakin olmanı istiyorum tamam mı"
Başımi sallayarak onu onayladım.

"Lisa buna bende inanamıyorum ama rose seni bogumla aldatiyor" dediğinde sanki benim için dünya durmuş gibiydi.
Hiç bir şey diyemedim. Gözümden bir yaş geldi ama aglayamadim goz yaslarim goz kapagimdan cikmak icin savasiyordu sanki.Daha fazla dayanamayinca hickira hickira aglamaya basladim, durduramadim.

Jennie hemen sarılmıştı. "Üzgünüm Lisa"
dediğinde daha fazla ağladım.

"B-Bunu bana nasıl yapabilir ben ona güvenmiştim. N-nasıl düşmanimla beni aldatabilir bana nasıl oyun oynayabilir?"

Bir anda Jennie'den ayrılıp ayağa kalktım
Hızlı adımlarla sınıfa ilerledim.
Jennie arkamdan bağırıyordu ama nafile şuan kimse beni durduramazdi.

Sınıfa girdiğimde yine resim çiziyordu.
"Rose" diye bağırdım. Kafasını kaldırıp bana baktığında şaşırmıştı.

"Lisa neler oluyor iyi misin" dedi yuna.
onu dikkate almadım. "Lisa ne oldu san-"

"Sen nasıl bir pisliksin Rose sen böyle birimiydin sen bu kadar iğrenç bir insanmiydin" o da ayağa kalkıp karşıma geçtiğinde "Lisa dediğinden hiç birşey anlamıyorum" dedi

"Beni nasıl Bogum'la aldatabilirsin"
dediğimde gözü fal taşı gibi açılmıştı.
"Sen bunu nereden biliyorsun" Hah bide nereden biliyorsun diyor.

"Sence konumuz kimin bana bunu soyledigimi mi rose he nasil yaparsin bunu bana"

Elimi tutacakken sertçe çektim.
"Lisa gerçekten üzgünüm be-"

"Kes sesini" dedim lafını bölerek.
"Senden iğreniyorum bitti herşey buraya kadar ne yüzünü ne de sesini hiç birşeyini istemiyorum senin zavallı birisin sen ister depresyona gir ister intihar et artık benim için bir hiçsin"

"Lisa sakin ol" dedi Dahyun.

"Lisa bak cidden özür dilerim"
Hala özür diliyordu sanki bir özür her şeyi geçirir gibi.

"Bana bir şans daha var lütfen" dedi kolumu tutarak. Elimi hafifçe çekip biraz yaklaştim. "Ben sana şans verdim ama sen bana ihanet ederek kullandın. Sana verdiğim şansı bile kullanamadin.Onu bile beceremedin. Ben yoruldum Rosé anliyor musun. Merak etme yarın buradan gideceğim bir daha ne sen benim yüzümü görebileceksin ne de ben senin yüzünü görebileceğim" dediğimde o da ağlamaya başlamışti. Sahte gozyaslari...

"Lisa nereye gidiceksin saçmalama" dedi Lia. "Kızlar sizi unutmayacağım ama ben artik onunla aynı yerde kalamam"

Daha fazla konuşmak istemediğim için çantamı toplayıp çıktım sınıftan.

Jennie beni gördüğünde hemen yanıma gelmişti. Her şeyi duymuş olsa gerek.
"Lisa gidiyor musun gerçekten"
Onunda gözleri dolmuştu. Bu zamana kadar yanımda hep Jennie vardı. Onun yeri benim için hep farklı olucakti

"Evet, gidiyorum" dediğimde ağlamamak için kendini zor tutuyordu. "Lisa bende gelicem tamam mı"

"Hayır Jennie bir kaç ay yalnız olmak istiyorum Fransa'ya gidicem biliyorsun zaten ben seni çağırıcam ve herşey için teşekkürler sen olmasan belki hala bir oyunun içinde olurdum.

Daha fazla dayanamayıp sarılmıştı.
Sanki biri alıcakmis gibi sarılıyordu.
Geri çekilip el salladım ve  yoluma devam ettim.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Diğer bölüm büyük ihtimalle final olucak ne düşünüyorsunuz
Bu bölüm hakkında? Diğer grubu çok yazmadım neden bende bilmiyorum

Hadi bana paydos ✌️

Broken hearts Chaelisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin