Αγωνία

52 0 2
                                    

Είχε μόλις αναλάβει τη βάρδια της στη δουλειά, όταν το ένιωσε ξανά. Μία τρομερή ναυτία την κατέκλυσε και η ζαλάδα την έριξε κατευθείαν στον καναπέ στο λόμπι του ξενοδοχείου. Το κεφάλι της γύριζε και μαζί με αυτό γύριζαν και όλα γύρω της. Φοβήθηκε. Τι στο καλό ήταν αυτά πάλι;

Προσπάθησε να σηκωθεί, αλλά δεν τα κατάφερε. Ένιωθε τόσο αδύναμη. Το στομάχι της ανακατευόταν και κρύος ιδρώτας την είχε λούσει. Κειτόταν στον καναπέ ανίκανη να κουνηθεί.

- Βασιλική, Βασιλική, τι έπαθες;

Η ανήσυχη φωνή της Αργυρώς την ώθησε να κοιτάξει προς τα πάνω.

- Βασιλική, είσαι καλά; Θα καλέσω ασθενοφόρο.

Με όση δύναμη της είχε απομείνει της έσφιξε το χέρι. Δεν ήθελε να προκαλέσει αναστάτωση.

- Οχι, θα συνέλθω.

Και λέγοντας αυτά ένιωσε τη θολούρα να την κυριεύει. Το σώμα της μυρμηγκιάσε ολόκληρο και τελικά έχασε εντελώς τις αισθήσεις της.

Η κοπέλα δίπλα της τρόμαξε. Έβγαλε με γοργες κινήσεις το κινητό της τηλέφωνο και κάλεσε ασθενοφόρο, δίνοντας τη διεύθυνση και τις συνθήκες της κατάστασης, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσε να συνεφέρει τη Βασιλική που κειτόταν καταχλωμη στον καναπέ. Μετά από αρκετές ανεπιτυχείς προσπάθειες, απελπίστηκε. Έβγαλε ξανά το τηλέφωνό της από την τσέπη του σακακιού της, και κάλεσε έναν νέο αριθμό.

- Έλα, συγγνώμη που σε ενοχλώ, αλλά υπάρχει πρόβλημα...

.............................

- Τι εννοείς την πάνε στο νοσοκομείο;; Τι έπαθε;;

Ο Μαθιός είχε τιναχτεί σαν ελατήριο, όταν άκουσε την Αργυρώ στο τηλέφωνο να λέει στον Αστέρη τι είχε συμβεί. Η γυναίκα του ήταν πάλι άρρωστη, είχε λιποθυμήσει και τώρα ήταν καθ'οδόν προς το νοσοκομείο με ασθενοφόρο. Η καρδιά του σταμάτησε. Όλες αυτές οι αδιαθεσιες τελευταία, μήπως είχε κάποια σοβαρή ασθένεια; Κούνησε το κεφάλι του, ανήμπορος να δεχτεί μια τέτοια πιθανότητα. Μπορούσε να τα αντέξει όλα. Να παραδοθεί για το φονικό που διέπραξε, να περάσει όλη του τη ζωή στη φυλακή, να μετατραπεί στη ντροπή όλου του χωριού. Θα τα υπέμενε όλα αγωγγυστα. Αυτό που δεν θα βαστούσε ήταν να πάθει κακό εκείνη.

- Πάω τώρα στο νοσοκομείο!

Δήλωσε στον αδελφό του.

- Έρχομαι μαζί σου Μαθιό. Θα βρούμε και την Αργυρώ εκεί. Συνοδεύει το φορείο.

Η αποκάλυψη Where stories live. Discover now