0.4

77 4 46
                                    

Mal arkadaşlarım oturma düzenini anlayamadığı için koyma gereği duydum.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nasıl birisin, beni böyle üzebilirsin
Sanki her şeyi denedin

Kalabilirsin, pekâlâ gidebilirsin
Daha değersiz hissettiremezdin
___________________________________________

Gavi, beni asla ama asla aldatacak birisi değildi. Bunu biliyordum. Özellik ile de öyle saçma birşey yapsa kızlar böyle sakin ve mutlu olmazdı.

Ama güven sorunları işte, her şeyi mahvediyor.

Kendimi yönetme yeteneğim elimden alınmış gibiydi. En kısa sürede, aceleci bir şekilde kızı ondan uzaklaştırmak istedim.

Asteria engel oldu, sarılıp sakinleşmemi sağladı.

☆: Sakin ol, kocanı alan yok. Merak etme.

Luna'ya doğru baktım. Asteria da ne hissettiğimi anlıyordu fakat Luna kendi hissettiklerini, gerçekleri mimikleri ile hareketleri ile anlatıyordu. Güven verici bir şekilde göz kırptı, sakladığı o benliği ile bakıyordu. Yani şu anda sinirlenmem ve korkmam için sorun yoktu. Sonra hemen eski haline dönüp, dalga geçmeye başladı.

☾: Sen bize güvenemiyorsun gidiyorum ben. Çekil bakim yolumdan.

☼: Ya boş yapma gel buraya.

☾: Hadi çok ısrar ettin geliyorum. Mutlu musun lan kapçık.

♧: Mutludur, mutlu. Bu değil de kim mutlu olucak.

☆: Ben mutlu olucam tabii olum karım gelmiş.

☾: Höst, yavaş. Evlenmediniz daha.

☆: Onu da yaparız.

♤: Yaparsınız.

♧: Ama sen en küçüksün, Lydia evlenicek ilk önce.

☼: Pedri'ye noldu o en büyük.

♧: Kanat taktım yolladım Pedri'yi, Kanarya Adasına.

♤: Kes lan, mis gibi memleketim var kıskanma.

♧: Gezdir görelim.

☾: Güzel yer, gideriz hep beraber.

☆: Ya Pedri'yi sal boşver onun işi zor, Lydia da hadi evlendi diyelim. Luna'ya kim manita bulucak ya. Ben beklemem onu.

☾: Sıramı saldım ben zaten, sen evlenirsin.

♢: Niye saldın ki sıranı, bulursun sen de birini.

☼: Onun durumları karışık, biz de tam bilmiyoruz. İlişki de gözü yok ama.
___________________________________________

Yazardan

Lydia'nın kurduğu cümle ile Pedri ve Luna'nın gözleri kenetlenmişti. Gözünü kaçıran garip bir şekilde Luna oldu. Normalde gözünü hiç kimseden kaçırmayan Luna, Pedri ile göz göze gelemiyordu.

Pedri Luna'nın bu farklı hareketlerinden dolayı kendisinden hoşlanmadığını düşünüyordu. Luna ise kendisine hakim olamamaktan korkuyordu ve fark etmeden Pedri'de farklı davranıyordu.

♤: Aynen karışık durumlar.

♧: Onun gözü arkadaşlarında ve işinde sadece.

☾: Aynen...

♢: Gelmeyeli eksik kalmışım bayağı.

☼: Sana gel diyoruz, gelmiyorsun ki Hana'cığım. A-aa sonra eksik kalmışım oluyor.

eu apenas vivo / pedriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin