Mihriban dinliyorum, efkarlandım amk. Bir tane de anası belli olmayan onun bunun çocuğu kara sinek var yanımda. Defol git amk.
Kitabın yarısını da Tuğkan abi Mert abi falan izlerken yazıyorum amk.
___________________________________________Üstümde nedensiz bir gerginlik vardı. Sebebini bilmiyordum ve öğrenmek istemiyordum. Zoraki bir şekilde öğrenmem umarım.
Üstümü giydikten sonra kapım çalındı. Hayvanlar ile yaşamanın iyi yanı, sadece erkekler kapı çalıyor. Pedri dışında maalesef. Evet, burda bahsettiğim hayvanlar Lydia ve Asteria hatta Lydia kapıyı kapattığım için sökmeyi bile düşünüyor, kapıyı açmak yorucu geliyormuş.
Pedri'ye her kapıyı çal dediğimde, Niye özelin mi var, dediği için onu da artık umursamıyordum.
Neyse kapıdaki insan olduğu için mutlu olduğum şahısa cevap vermezsem kıracağı kesin.
☾: Kır istersen kapıyı.
♧: Kırarım.
☾: Gir hadi gir, konuşma ordan.
♧: Şöyle sağ ayak ile, oyş çok iyi olmuşsun şu bol pantolon olayını Pedri'ye de öğretmek lazım.
☾: Pedri'ye öğretecek çok fazla şey var ama pek umursamıyor sağolsun.
♧: Pedri işte ne yaparsın. Pedri'den hoşlandığını ne zaman söylemeyi düşünüyorsun.
☾: Yok öyle bir şey Pablo.
♧: Söylediğin tek kişi benim ve kapı kapalı, ne bu yalan.
☾: Öf neyse, söylemeyi düşünmüyorum.
♧: İyi ben söylerim. PEDR-
Başımı derde sokucak manyak çocuk.
☾: Sus, konuşma. O söylemedi daha, ben niye söyliyim ki.
Konuşuyordu ama ağzını kapattığım için hiç birşey anlaşılmıyordu. Yavaşça konuşması için elimi ağzından çektim.
♧: Ya güzel kardeşim sen bana güvenmiyor musun, ne bu haller ya. Söylemem zaten, orası burası kalkar şimdi. Zaten antrenmanlarda susmuyor.
☾: Beni de sürükleyerek götürüyorsunuz zaten, benim işim gücüm var salın ya.
♧: Neyse antrenman demişken, eve gelemiyorum ben antrenmanım var. Az önce aradı Xavi, sürpriz antrenman diye.
☾: Yarın gezdiririm artık seni de, küçük aslan.
♧: Kes lan gelincik.
☾: Antrenmana bırakıyım istersen.
♧: Teşekkürler, o motora her bindiğimde kalp krizi riski yaşıyorum ve bunun için daha çok gencim.
♤: Evet bir de beni düşün.
♧: Sen nerden çıktın amk.
♤: Anamdan.
♧: Ben babamdan çıktım zaten.
☾: Kesin boşu, inin aşağı.
♤: Emredersiniz komutanım.
☾: Siktir lan.
Ben merdivenlere yönelirken, Gavi de arkamdan geliyordu. Sağolsunlar iki saniye atışmadan duramıyorlar.
♧: Böyle kalırsın, bok gibi.
♤: Sıçarım bacağına he, gel lan buraya.
♧: Ananı- ablaa kurtar beni.
Gavi beni ablası olarak görmekten daha çok koruma olarak görüyordu. Kuçi ile pisi gibi birbirlerine dalaşıyorlar hep. Bende hakemim ya ayırmak ile görevliyim. İkisine de çakıcam bir gün kırmızı kartı, kalacaklar far görmüş tavşan gibi o olucak.