0.5

66 3 53
                                    

Pedri sınırları aşırı zorluyor, akşam yatmadan önce aklıma çok iyi şeyler geldi ama unuttum.
Ayrıca onlar için daha çok erken.
Sanırım...
Yazadabilirim.
Bana pek güvenilmez.
___________________________________________

Pedri'nin ağzından

♤: Uzaklaşmazsam nolur?

☾: Bağırırım

♤: Bağırmalarına alışığım zaten canım. Lydia ve Asteria'nın da duyacağını pek sanmıyorum.

Sıkılmıştım artık, kısa süreli de olsa bir ilişkimiz oldu. Ve babası yüzünden ayrılmamız aşırı saçma. Şirket Neymar ve Luna sayesinde hâlâ ayakta durmasına rağmen Luna'nın her şeyine karışılıyor.

Yeter bıktım artık.

Üstüne üstlük Luna onun kendi çocuğu bile değil. Neymar Senior sadece amcası, piç kurusu annesi ve babası kabul etmediği için onlar büyüttü daha doğrusu Neymar Senior çalıştırdı, Neymar Junior büyüttü.

Annesi japon asıllı koreli tenisçi ve babası da çok ünlü bir brezilyalı off-road yarışçısı. Luna'yı küçük yaşta terk etme sebepleri ise çok genç yaşta çocuk sahibi olmalarıymış.

YAPMASAYDINIZ AMİNAKOYİM. KONDOM DİYE BİRŞEY VAR.

Neyse, hayır birde sonradan dört tane daha çocuk yaptılar. LAN BENİM KARIMIN SUÇU NE.
___________________________________________

Luna'nın ağzından

Aşırı derecede daralmıştım böyle devam ederse teslim olacağım kesindi. Yani doğru konuşmak gerekirse bunu isterdim ama Senior sağolsun, iş dışında herşeyin bana engel olucağını düşünüyordu. Bu yüzden teslim olmazdım.

☾: Pedri ne düşünüyorsun. Hayır yani madem bir şey düşünüyorsun, kalk üstümden.

♤: Hayır rahatım böyle.

☾: Ben değilim.

♤: Banane.

☾: Sevgilim falan değilsin Pedri kalk üstümden.

♤: Belki sevgilin olmak istiyorum.

☾: İşime odaklanmak lazım, babam sevgili veya flörte izin vermiyor.

♤: Babanı da seni de sikerim yeter lan.

☾: Pedri?

♤: Seni siktim zaten doğru, baban kaldı.

☾: Pedro González López!

♤: Üf tamam be, erteleriz. Hemen babanı şey yapıcam demedim zaten.

☾: Siktir git Pedri.

♤: Evin her yerinde o dört sapığın sesi yankılanıyor. Ve ben azar yiyorum. Adelet nerde amk.

☾: Ananın şeyine kaçtı. Neyse Rosy ann- Rosy teyzeyi seviyorum, o yüzden birşey diyemiyorum.

♤: Rosy anne mi diyecektin sen.

Pedri yandan sırıtarak daha da çok dibime giriyordu, ellerimi omzuna koyup ittirmeye çalışsamda nafile. Benden daha güçlü olduğu kesindi. Kalbimin çarpışını hızlandırdığı gerçeğini de düşünürsek. Hiç bir mânâsı yoktu. Şu anda tüm gücüm yok olmuştu.

♤: Sıkıldım artık Lu. Çok sıkıldım, yoruldum ve bunların hepsi-

☾: Benim suçum.

♤: Babanın suçu Lu. O adamın.

eu apenas vivo / pedriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin