___________________________________________
Uyuyanları uyandırmamak için evin kapısını yavaşça çektim.
Arabaya binip, telefondan en son konumuna baktım, Valensiya yakınlarındaydı ama oraya gitmek pek mantıklı gelmedi çünkü bizim ile konuşurken oralardaydı ve bizim ile konuştuktan sonra geri dönmesi gerekirdi yani konumunum gösterdiği yere gitmek saçma olurdu.
Telefonu bir kenara bırakıp arabayı çalıştırıp yola koyuldum. Manzarası güzel olan bir yere gidip oturmayı düşünüyordum.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Yolu yarılamışken telefonun çalması ile arabayı kenara çektim. Arayan Neymar, büyük ihtimal Luna için arıyor çünkü başka sebepten ötürü aramaz beni.
♤: Hee.
♕: Hayvan insan gibi aç telefonu.
♤: Tamam geliyorum Luna'yı almaya.
♕: Şarjı bitmiş, uyuyor şimdi.
♤: 25 dakika.
♕: Dikkatli ol.
___________________________________________Neymar'ın ağzından
☾: Hay ananı, ana of sırtım, anasını boynum tutulmuş lan. Ölüyom, yardım etmeyin bırakın öleyim.
♕: Ayaklı drama.
☾: Açım.
♕: Sıç bokunu ye.
☾: Onun doğrusu, sıç bokunla oynadır.
♕: Velet, bende sana "ye" diyorum işte, ne boş yapıyorsun.
☾: Öf tamam kes, boş yapmakta üstüne yok.
♕: Haftaya maçım var gelicek misin?
☾: Hangisinden bahsediyorsun, Barcelona ile olan mı?
♕: Yani, evet. Gelicek misin?
☾: Geleceğimi biliyorsun. Mühim birşey olmadığı sürece her maçına geldim. Gelmeye devam edeceğimi de biliyorsun.
♕: Biliyorum, yine de soruyorum. Ne de olsa senin için mühim şey Barcelona.
☾: Beni suçlayamazsın. Barcelona ile büyüdüm ben, çocukluk fotoğraflarımın hepsi senin futbol kariyerin ile bağlantılı ama sıra Barcelona'ya gelince, bir dahaküçüklükte başka takım ile fotoğrafım bulunmuyor Junior.
♕: Merdinha, ben senin büyüğünüm ne anlatıyorsun. Junior? Asıl Junior sensin ne bok zırvalıyorsun.
Bunu söylerken saçını dağıttım.
☾: Seu desgraçado.
Yanımda rahat olması, abi olmayı sevme sebebim bu. Bu kız, bu kız benim her şeyim. Rafaella da kız kardeşim ama ikisi aynı değil. Bu kız, benim kızım. Her şey için minnettar olduğum ve her şey için bana minnettar olan bu kız için her şeyi yaparım her şeyi feda ederim.
☾: Te amo Ymar.
♕: Te amo mais Zelda.
Babamın hiç bir zaman yapmaya cesaret edemediği şeyi yapıyordum, yirmilerinde inatçı ve meraklı, deli dolu bir kız büyütüyordum.
Tabii bu zamana kadar da babamın yapamadığı gibi ben büyütmüştüm o kızı.
Ve o kızın koşma zamanı gelmiş ve gidiyordu bile yavaş yavaş, o bir kurttu tüm sinirini, stresini, hüznünü, kederini, yalnızlığını, içine atan bir kurt ve kurtlar evcilleştirilemez.