Öncelikle bölümü atmadığım için özür dilerim pek atmak istemedim neyse iyi okumalar...
Bir kaç gün geçmişti, cuma günüydü dersi dinliyordum lisa yanımda oturuyordu ve bir eli eteğimin altını yokluyordu onu durdurmaya çalışsamda durmuyordu hoşuma gitmiyor değildi hoca beni tahtaya kaldırmıştı yoksa lisa dan kurtulamızdım.
Bir kaç ders sonra zil çalmıştı jisoo nun evi yakın olduğu için dört kız yürüyerek gidiyorduk jisoo birden "bu akşam bara gidelim mi hem zaten bu gün cuma" lisa "olur" dedi bende olur dedim çünkü eğlenceye ihtiyacım vardı ve bir delilik yapıp baya içecektim jennie de kabul etti ve bir kaç saat sonra akşam oldu.
Ben rengi hoş kısa bir elbise giymiştim
(Giydiği elbise)
Lisa bana aşık gibi bakıyordu zaten aşıktı ama ben hayla bir kadınla beraber olacağıma inanmıyordum ama bende onunla sevgili olmak istiyorum ama gönlüm el vermiyo
Neyse bara gelmiştik oradaki oturaklara oturmuştuk içmeye başlamıştık 1 bardak 2 derken tamı tamına 5 bardak içmiştim normalde fazla içen bir insan değildim ama bu sefer biraz fazla kaçırmıştım jisoo bir kızla öpüşüyordu jennie bir kızı duvarla arasına almış hem öpüşüyor hemde kızın özel bölgelerini elliyordu
Sanırım biraz sarhoş olmuştum biraz değil fazla olmuştum ama güçlü olmalıyım lisa hiç bi yere gitmiyordu ve yanımda oturuyordu "lisa bebeğim" ben napıyorum!! "Bebeğim?" "Ne var sana bebeğim dememde sevgilim" "tabiki diyebilirsin sevgili-" demeden sarhoş olduğum için dudağına yapışmıştım o birden kucağına çıktım o ellerini belime sardı bende ellerimi onun boynuna, o elleriyle göğüs uçlarımla oynuyordu bende ona sürtünüyordum üstünde zıplıyordum aynı zamanda da öpüşüyorduk birden lisa boynumu emmeğe başladı bende onun göğüsüyle oynuyordum birden bu an bitmişti çünkü lisa eve gitmek istiyordu sanırım yapacağını orda yapacaktı...
Umarım beğenmişsinizdir sizi seviyorum görüşürüz
SeviliyorsunuzBay bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stronge love - Chaelisa
ChickLit"Lisa biz beraber olamayız ikimizde kadınız!" "Umrumda değil park chaeryoung ister kız olayım ister erkek sen benimsin sevgilim"