Pazartesi sabahı uyanmıştım okul kıyafetlerimi giydim saçımı yaptım ve 4 kız evden çıktık. Okula geldik ben jisooyla oturuyordum lisa jennie ile oturuyordu lisa biraz kıskanıyordum elimde değildi.
Ders başlamıştı dersi dinlemek istemiyordum sıkılıyordum ama meslek kazanmam için dersleri iyi dinlemem gerekiyordu zil çalmıştı hep beraber kantine indik.
"Kızlar biz jisoo ile iki dakika tuvalete gidicez siz bizi merak etmeyin görüşürüz" dediler ve koşa koşa tuvalete gittiler. Lisayla ben koridorda geziniyorduk."Rose seninle konuşmak istiyorum bir gelir misin?" Dedi ve ben cevap vermeden alimden tutup beni soyunma odasına götürdü kapıyı kilitledi "Efendim Lisa" "Rose sana çok aşığım ve seninle olup sonsuza dek seninle öpüşmek istiyorum" ufak çaplı bir şok geçirmiştim ama çokta şaşırmadım yani "lisa biz ikimizde kadınız beraber olamayı-" demeden lisa dudağıma yapışmıştı dudağı çok yumuşaktı onu bende sonsuza dek öpmek istiyordum dudağımı ısırmıştı bende inlemiştim.
Yavaş yavaş kendimi ona karşı kaybediyordum o beni öpünce içim çok yanıyordu kalp atışlarım hızlanıyordu o ellerini belime sardı bende kendimi kaybederek ellerimi boynuna doladım o yavaş yavaş boynumu emmeğe başlamıştı ve zil çalmıştı. "Çok güzelsin güzelim" "Lisa ben bana noldu anlamıyorum" "seni büyüledim sevgilim" "bir daha bana sevgilim dersen.." fazla geç kalmadan sınıfa gelmiştik bana o an ne olmuştu anlamıyorum ama o kadar iyi hissetmiştim ki, sanırım ben lisadan hoşlanıyordum.
Zil çalmıştı jennie ve jisoo koşa koşa sınıftan çıkmışlardı ne olduğunu anlamamıştım ders boyumca tuvaletim geldiği için altıma işemedem tuvalete koştum tuvaletlerden bir tanesi kilitliydi ve şöyle sesler geliyordu "çok iyisin sevgilim böyle devam et" "Ahh jennie Ahhh hızlan bebeğim hızlan ahhh" inleme sesleri geliyordu ve sesler jisoo ile jennienin sesleriydi jisooyla jennie sevgiliydi çok şaşırmıştım demek ki bu yüzden koşa koşa gittiler.
(...)Okul bitmişti ev yakın diye yürüyerek gidiyorduk.
"Lisa seninle sınıfta yer değişelim mi?" Dedi jisoo, ilk başta garipsemiştim "olur tabiki" demişti lisa.
Eve gelmiştik ben çok yorgundum eve geldiğim gibi yattım uyandığımda yanımda lisa vardı uyuyordu uyanmış onu izliyordum çok güzeldi sexy vücudu ile güzeller güzeli yüzü ile bir harikaydı keşke onunla sevgili olabilsem ama yapamam derken birden lisa uyanmıştı hemen gözlerimi kapayıp uyuma taklidi yapıyordum lisa bir süre beni izledi sonra yanağımı öptü sonra anlımı sonra dudağımı sonra durmadan her yerimi öpmeye başlamıştı yüzüm bitmişti sonrada boynumu emmeğe başlamıştı çok iyi hissettiriyordu ama uyanamazdın sonra birden jennie lisayı telefondan birşey göstermek için çağırdı ve o güzel an bitmişti.
Bu sefer biraz uzun tuttum umarım sıkılmamışsınızdır önerileriniz varsa lütfen yazın oy ve yorum lütfen 🩵
Seviliyorsunuz❤️🔥
Bay bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stronge love - Chaelisa
Chick-Lit"Lisa biz beraber olamayız ikimizde kadınız!" "Umrumda değil park chaeryoung ister kız olayım ister erkek sen benimsin sevgilim"