6 yıl sonra
Evet 6 yıl geçti tam tamına 6 yıl hepimiz mezun olduk ve iş sahibi olduk Jisoo ile Jennie evlenmişti bizde evlenmiştik ben doktor Lisa mimar Jennie hakim Jisoo da avukat olmuştu ve Lisayla hayatımız çok kusursuz ilerliyordu onu çok seviyordum bunca yaşadığımız şey bizi birbirimizde aşık etmişti biz ayrı eve çıkmıştık Jisoo ile Jennie de ayrı eve çıkmışlardı sürekli görüşüyorduk eski anılarımızı hatırlayıp hatırlayıp gülüyorduk bir kedimiz olmuştu çok tatlıydı onunla ilgileniyorduk annem ise kazandığım para ile ona bir ev almıştım baya kazanıyordum annem Lisa ile beraber olmama kızmadı çünkü annem aşık olduğunu birisini elimden alacak biri değil öyle olsaydı baya üzülürdüm.
"sevgilim bişey dicem" "efendim chaem"
"Bu akşam yemek yemeğe bir restoranta gidelim mii?" "Tabiki sevgilim akşam saat 7 gibi gideriz"Saat 7 olmuştu ben hazırlanmıştım Lisa da hazırlanmıştı ben elbise giymiştim lisa da pantolon güzel bir crop gitmişti ve yemeğe gelmiştik ikimizde biftek yedik ve şarap içtik ve o gece öyle bitmişti.
Benimde hikayem böyleydi siz aşık olduğunuz birini asla bırakmayın hayallerinizden koşmaya devam edin eğer hayallerinizi yapabileceğinize inanıyorsanız asla vazgeçmeyin.
Bir hikayenin daha sonuna geldik bence güzel bir hikayeydi yeni bir fic çıkardım ismi love in the company onada bakmanızı tavsiye ederim görüşürüz oy ve yorum lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stronge love - Chaelisa
Chick-Lit"Lisa biz beraber olamayız ikimizde kadınız!" "Umrumda değil park chaeryoung ister kız olayım ister erkek sen benimsin sevgilim"