Uyanmıştım uyandığımda çıplaktım ve odanın her yerinde kamera vardı sonra birden içeri jimin girdi "oh tatlım seni yine becermek istiyorum hadi gel şuraya" "siktir git jimin" "ah" "tatlım tasmayı unutma dedim sana hadi geç şu yatağa" dedi ve geçtim yoksa çarpılacaktım sonra jimin üstüme çıktı ve dudaklarıma yapıştı ben kafamı sağ sol yapıyordum o eliyle kumandaya basarak bana elektrik verdi ve ben inledim dili ağzımın içinde geziniyordu sonra elleriyle göğüslerimi ekliyordu sonra göğüslerimi emip ısırdı "ah yapma jimin ahhhh yapma acıyor ahhhhh" dedim ve sonra penisini amıma soktu ve hızlıca gel git yaptı ben jimin diye inledim "ah yapma ahhhh ah yapma nolur ahhhh ahhh yapma ah nolur yapma" dedim ve sonra benim sözümü dinledi ve yapmayı bıraktı "karıcım bana artık sevgilim diye hitap edeceksin yoksa seni yine sikerim neyse şimdi elimdeki telefona bak" "ne bu??" "Bu minnie ile Lisa Yanyana oturuyorlar" "herşey senin yüzünden jimin sen tam bir o*****sun" "Neyse sevgilim iyi geceler geç oldu" dedi ve kapıyı kapatıp gitti.
Gece saat 3 2 gibi evden sesler geliyordu ben uyanıp kendi kıyafetlerimi bulup giyindim tam çıkacakken kapı birden açıldı ve içeri Lisa girdi "Lisa Noluyo" "iyi misin Chae o pislik sana bişey yaptı mı?" "Sonra anlatırım Lisa" "Al telefonun hadi çıkıyoruz burdan" yürürken yerdi jimin ve adamları vardı artık mutluydum kurtulmuştum arabaya bindik ve içeride jennie ve jisoo vardı "CHAE İYİ MİSİN YA BİZ NE KADAR MALIZ SENİ TEK GÖNDERMEMELİYDİK" "iyiyim ben jisoo" "o şerefsiz sana bişey yaptı mı chaem" dedi jennie "eve gidelim anlatırım"
Eve geldik sonra hepimiz balkona çıktık ve ben anlatmaya başladım "sonra işte Lisa geldi beni aldı" "Chae o tasma hayla sende" "Lisa jimini öldürmüşmüydün" "evet öldürdüm bir sorun mu var Chae" "oh tamam tasma nın kumandası onda ve ona basarsak bana elektrik veriyor şu tasmayı çıkaralım" dedim ve çıkardık sonra herkes uyudu.
Uzun zaman sonra yb umarım beğenmişsinizdir oy ve yorum lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stronge love - Chaelisa
Genç Kız Edebiyatı"Lisa biz beraber olamayız ikimizde kadınız!" "Umrumda değil park chaeryoung ister kız olayım ister erkek sen benimsin sevgilim"