$- Bakugo nasıl bir erkek arkadaş olursidu?
Kelime sayısı: 789
Her şeyden önce, gerçekten koruyucu olurdu .Mesela, birisi size beğenisine göre çok uzun süre bakarsa , elleri güm güm güm güm güm güm güm güm atmaya başlar💥 .
Savaşta kıç tekmeliyor ama onun görüş alanındaysanız size göz kulak olmak için elinden gelenin en iyisini yapacaktır. Yaralı olduğunu fark ederse (gereğinden fazla, çünkü sen eğitimde kahramansın), sana bunu yapanla savaşırken seni koruyacaktır.
Ya zaten yaparsan küfürlerini daha da kötüleştirecek olan lazımlık ağızlı erkek arkadaş olurdu ya da sana küfrederek küfür ederdi . Ama onun saldırgan dilini ve gerçekte ne demek istediğini anlamayı öğreneceksin.
Toplam Tsundere . Sert adamı oynayacak, ama gerçekten, konu sana geldiğinde, o yumuşak ve kesinlikle senin için kırbaçlanmış. Hastaysan umursamıyormuş gibi yapacak ama çorbayla, ilaçla, işlerle gelecek. Sağlığınızı önemsiyor.
O öpücüğü istemiyormuş gibi yapacak ama kesinlikle istiyor . Almazsa, gün boyunca huysuz bir ruh hali içinde olacak.
Susadıysanız, size bakmadan veya bir şey söylemeden su şişesini size verir.
Övgü ve Görüşlerinizi istiyor . Bakugo, becerilerinin fark edilmesinden kesinlikle hoşlanıyor, ama kesinliklesenden aldığı övgülerle yıkanıyor . Harika bir iş çıkardığını düşünürsen , bu onun gününü aydınlatacak, adımlarında bir moralle yürüyecek.Şaşırtıcı derecede güvensiz . Ne kadar özgüvenli göründüğünü düşünürsünüz, o da uzaktır ama tüm insanlar gibi onda da kendine güvenmediği şeyler vardır. Üzülür, yalnızlaşır, olaylar için kendini suçlar ama uğraşmak zorunda kalmıştır. bununla kendi başına. Patlayana kadar şişeleyecek.Sabır. Onunla başarılı bir şekilde çıkmak veya gerçekten herhangi bir ilişki kurmak için bu özelliğe sahip olmanız gerekir. Size sabırlı olmak için elinden gelenin en iyisini yapacaktır ve eşinin de ona sabır göstermesini ister. Size açılması için sabır, ya da dışa vurması gerekiyorsa, sadece dinleyin , gerçekten tek istediği bu. Nasıl davrandığı yüzünden kimse içindeki duyguları dinlemiyor, kimse ona hala olduğu gibi biraz masum bir çocukmuş gibi davranmıyor. Kötü adamlarla savaşıyor olması, onun hala bir çocuk olmadığı anlamına gelmez.YOĞUN. Çıkma ipuçlarıyla meşgul olacağını hissediyorum. Elini tutmak için iyi bir zaman olduğunda ya da bir öpücük istediğini ima ettiğinde olduğu gibi. Muhtemelen onunla doğrudan konuşman gerekecek.gözlemci Bu şeylerle yoğun olmasına rağmen, insanların düşündüğünden daha fazla gözlemci bir çocuk. Seninle ilgili şeyleri hatırlardı, farkında olmadığın şeyleri, alışkanlıklarını, seni neyin tetiklediğini, tepkilerini, her şeyi. İlk birkaç üssü geçtikten sonra ilişkide daha sonra sizin için tehlikeli olabilir.Kucaklaşmaya, el ele tutuşmaya, sarılmaya ve öpmeye başladığı ender anlar . Yumuşak davrandığını söyledim... ama bazen o kadar kırbaçlanıyor ki elinde değil . Elini tutacak çünkü bu hissi seviyor. Sana arkandan sarıl çünkü senin güvende olduğunu bilmekten hoşlanıyor. Bilmeni sağlamak için seni öp, seni gerçekten seviyor ve senin de onu sevdiğin için minnettar. Seni kucakladığında, desteklendiğini ve anlaşıldığını hissetmekten hoşlanır, çünkü bunu senden başka kimseden alamaz. PDA üzerinde çalışıyor, ama ona karşı rahat ol, küçük adımlar.Aslında çok tatlı tarihler. Sevdiği şeyleri sizinle paylaşmak istediği için sizi keyif aldığı yerlere götürür. Bir keresinde seni dağa çıkardı ve yaptığı yemekle gün batımını izlemek için kaldın. O senin için çok basit ve bunu biliyor.Ev yemekleri. Katsuki yemek yapmayı çok seviyor ve senin için yemek yapmayı çok isterdi... bunu sana söyleyeceğinden değil. Sizinle en sevdiği etkinliklerden biri yemek yapmaktır. (İkinizin de Hell's Kitchen izlediğini görebiliyordum xD) Sizinle yemek yapmaya bayılıyor, nasıl yapılacağını bilmiyorsanız seve seve öğretir (ama hata yaparsanız başkalarına karşı olduğundan daha nazik davranır) . Yemek pişirmek için nedenler bulacaktır veya onunla yemek yapmanızı sağlayacaktır. Çalışacak mısın? Öğle yemeği yapacak. Kahvaltıyı mı kaçırdın? O seni yakaladı .destekleyici _ Ve ona destek olmak. Muhtemelen etrafınızdaki en destekleyici kişi o olacaktır. Sizi her zaman hayallerinizin ve hedeflerinizin peşinden gitmeniz için teşvik edecekve eğer yardım edebilecekse, edecektir. Ama o da destek istiyor, sadece "Yapabilirsin Katsuki!" onu tatmin edecek.Düşük anahtar kıskanabilir . Bunu sadece bir şeyler hakkında güvensiz olabileceği için söylüyorum, sen onun için inanılmaz derecede harikasın, o da senin hakkında güvensiz olabilir, özellikle de (dahili olarak) muhtemelen ondan daha iyi olduğunu kabul edeceği diğer erkeklerle etkileşime girersen bir erkek arkadaş.Güven verici. Ona ne kadar sevildiğini, ne kadar iyi bir erkek arkadaş olduğunu, hayallerine ulaşmak için ne kadar iyi bir iş çıkardığını bilmesini sağlamak.Pek çok beklenmedik sakin an . Yalnızken Katsuki'nin bu kadar sakin olmasını beklemiyordun. Yani ikiniz de her zaman biraz titreşiyorsunuz.Seni doğrultuyorum. Biraz kaytarıyorsan, erteliyorsan, seni tekrar forma sokacaktır. Ama zarar vermek istemiyor, sadece gelecek için umutlarının ve hayallerinin peşinden gitmen için elinden gelenin en iyisini yapmana yardım etmek istiyor.konuşmalar Gerçekten açılmıyor ya da sadece şeyler hakkında konuşmuyor. Mitsuki iyi bir anne olmasına rağmen, konu Katsuki'nin duygularına geldiğinde ve ona öfke dışında bazı şeyleri nasıl dışa vuracağını gösterdiğinde... yapılması gereken bazı şeyler olabilir.Ba.ku.squad~ Muhtemelen böyle bir araya geldiniz. Ama evet, arkadaşları senin arkadaşın olur ve seni sıcak bir şekilde karşılarlar... ve ikinizin hala nasıl iyi olduğunuzu merak ederler. Hep birlikte çok eğleniyorsunuz.Eğlence ve kendiliğindenlik. Bakugo çok eğlenceli olabilir ve bazen spontane olabilir. Devam edebileceğinizden emin olun, eğer yapabilirseniz, bir topunuz olacak.
Temel olarak, göründüğüne rağmen iyi bir erkek arkadaş